וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אייס קרים מתח שריר, צפוי להיעדר בשבת

3.10.2013 / 15:33

הניגרי לא יהיה כנראה בסגל למשחק ברמת השרון. ברק משה וזיקרי מועמדים לפתוח בהרכב. ברוכיאן יחתום בימים הקרובים

one

דריכות גדולה בבית"ר ירושלים לקראת המשחק במוצאי שבת באיצטדיון גרונדמן נגד הפועל ניר רמת השרון. בקבוצה מרגישים שחייבים לחזור עם שלוש נקודות ממשחק החוץ והשחקנים מדברים על כך שזה המשחק שימנף את הקבוצה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בטדי במחזור הבא. "גם בעונה שעברה לא ניצחנו עד המחזור החמישי והיינו עם שתי נקודות, שבוע לפני הפועל יצאנו למשחק חוץ נגד בני יהודה, ניצחנו ובאנו לטדי למשחק שלא ישכחו עוד הרבה שנים. נקווה שנשחזר את זה גם הפעם. אנחנו מאמינים בעצמנו ועובדים קשה כדי שזה יקרה".

מי שצפוי להיעדר בשבת הוא הקשר הניגרי אייס קרים אוסה, שמתח את השריר לקראת סיום האימון והסיכויים שיהיה כשיר לשבת נמוכים. ללא קשר, המאמן אלי כהן תירגל באימונים האחרונים את ברק משה בתפקיד כאשר שי חדד או תומר ירוחם צפויים לפתוח בעמדת המגן הימני ועומר אצילי אמור להמשיך ולקבל קרדיט בקישור. רועי זיקרי מתורגל בחוד ההתקפה כאשר איציק כהן באגף שמאל, אך ישנה אפשרות שכהן יוסף לחוד ובריאן ז'ונס ישחק בכנף שמאל.

ברק משה שחקן בית"ר ירושלים לפני דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחליף את אייס קרים. משה/ברני ארדוב

כ-2,800 כרטיסים הוקצו לאוהדי בית"ר לקראת המשחק ברמת השרון, כאשר במשטרה לוקחים בחשבון כי ייתכן ויצטרכו לשריין עוד כמה מאוד כרטיסים לאוהדי בית"ר במקרה הצורך וייתכן שזה יבוא על חשבון איזור החיץ בין הקהלים. עדיין לא הוחלט סופית היכן תמוקם העמדה בה יוכלו אוהדי בית"ר לאסוף ולרכוש את הכרטיסים כאשר האופציות הן בצומת הכפר הירוק או בחניון הנמצא כמה מאות מטרים מהאצטדיון.

בנוגע לאבירם ברוכיאן, בבית"ר מאמינים כי עד תחילת שבוע הבא השחקן יחתום על חוזהו במועדון. ישנן מספר פרוצדורות לטפל בהן והשחקן צפוי לחתום בקבוצה במהלך סוף השבוע או לכל המאוחר בשבוע הבא. השחקן כבר הבהיר לצוות המקצועי שגם במידה ויחתום הוא אינו מעוניין לשחק בחודש הקרוב ויתרכז באימונים בלבד וחזרה לכושר משחק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully