וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ז'וליאנו ספדאסיו הורחק משני משחקים

הברזילאי נענש אחרי שהתעמת במשחק אימון עם שי שטרית ויחמיץ את הפועל חיפה ורעננה. קנסות למכבי פ"ת ומכבי נתניה

one

אם לא די בצרות שיש לה בליגה, הפועל עכו התבשרה היום (רביעי) שז'וליאנו ספדאסיו הורחק משני משחקים בפועל. הקשר הברזילאי יחסר ליובל נעים בשני המשחקים הקרובים בשבת נגד הפועל חיפה ושבוע לאחר מכן נגד הפועל רעננה. ספדאסיו קיבל את ההחלטה באכזבה קשה אחרי שהיה משוכנע שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל יסתפק בעונש על תנאי בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחיל ברגל שמאל, ספדאסיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, ספדאסיו עמד לדין בגין סעיף של העלבת שופט אחרי שבמשחק אימון נגד הפועל תל אביב הוא התעמת עם שי שטרית במהלך המחצית הראשונה, כשהשופט הרחיק את הברזילאי וטען שזה אמר לו "פאק יו". ספדאסיו עצמו טען שהוא אמר את הדברים לאחר שהשופט היה זה שאמר את הדברים תחילה. בית הדין לא השתכנע והדיין נעם ליובין החליט כאמור להרחיקו משני משחקים בפועל.

בשבת מחכה לעכו קרב מסקרן באצטדיון טוטו נגד הפועל חיפה כשמי שצפוי להחליף את ספדאסיו בהרכב הוא מירקו אורמוש שסבל מפציעה קלה ואמור לחזור להרכב. עכו, כידוע, השיגה נקודה אחת בארבעת המחזורים הראשונים של העונה ונואשת להשיג ניצחון ליגה ראשון.

כמו כן, בבית הדין המשמעתי דנו גם באירועי המשחק בליגה הלאומית בין מכבי נתניה להפועל פתח תקוה. הקבוצה של יוסי מזרחי ספגה קנס בסך 5,000 שקל בפועל ועוד 10,000 על תנאי בגין התפרעות אוהדים, בעוד שהפועל פ"ת ספגה קנס של 1,500 שקל בפועל ועוד 5,000 על תנאי בגין מעורבות בנושאים פוליטיים בלוח האלקטרוני וכן בעוד 2,000 שקל בפועל בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה. גם מכבי פתח תקוה נקנסה 1,500 שקל בפועל ועוד 5,000 שקל על תנאי בגין מסרים פוליטיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי נתניה חוגגים. קובי אליהו
ראו ניצחון, אבל גרמו לקנס. אוהדי נתניה חוגגים עם השחקנים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully