וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: ברק בדש לא כשיר לשבת

2.10.2013 / 15:57

החלוץ עדיין סובל מהפציעה בכף רגלו ולא ישחק מול סכנין. בקבוצה מחכים לשחרור הבינלאומי של הבלם החדש מתן אוחיון

one

אם לא די בעובדה שהבלם שיר צדק נפצע וייעדר שלושה חודשים, היום (רביעי) התבשרה עירוני קרית שמונה באופן סופי כי גם החלוץ ברק בדש לא יוכל לעמוד לרשות המאמן ברק בכר לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת הקרובה (19:00). בדש סובל משבר באצבע כף הרגל והוא נעדר מהמגרשים כבר שלושה שבועות. למרות הניסיונות לחזור לפעילות, החלוץ מתקשה לעשות זאת ולא יהיה כלל בסגל למשחק. "מדובר בשני שחקנים חשובים ביותר עבורנו", אמר אחד משחקני קרית שמונה, "אבל יש לנו סגל עמוק ונצטרך להוכיח זאת כבר בשבת".

מי שהצטרף לקבוצה בשל הפציעה של צדק הוא מתן אוחיון, ששוחרר בסוף העונה שעברה משרלרואה הבלגית. אוחיון הגיע היום בפעם הראשונה לאימון קבוצתו החדשה ואף עבר היום בבקרת התקציבים, אך בקרית שמונה עדיין מחכים לשחרור הבינלאומי שלו ואם הוא יגיע עד מחר ב-17:00, אוחיון יהיה בסגל, כאשר בכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
לא מצליח לחזור לכשירות. בדש/אדריאן הרבשטיין

מי שיפתח בשבת כבלם לצידו של קאסיו פרננדס הוא דין מימוני הצעיר. בקרית שמונה הבהירו שמימוני ואוחיון ייאבקו כעת על המקום בהרכב, שכן במועדון הצפוני מעריכים מאוד את מימוני שחזר מעונת השאלה.

בקרית שמונה מודעים לחשיבות המשחק מול סכנין ולא מוכנים להתפשר על שום תוצאה מלבד ניצחון. "זה משחק על הרבה יותר משש נקודות", אמר אחד משחקני הקבוצה, "אומנם אנחנו בפתיחת העונה, אבל אנחנו צריכים להצהיר שהמטרה שלנו היא צמרת ורק ניצחון יעשה את זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully