וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "נילחם על כרטיס לפלייאוף העליון"

2.10.2013 / 15:02

מאמן בית"ר מפגין ביטחון: "ברמת השרון יראו את השינוי, אנחנו שווים יותר מארבע הנקודות שהשגנו". ברוכיאן קרוב לסיכום

one

קפטן בית"ר ירושלים עד לפני שנה וחצי, אבירם ברוכיאן, קרוב לסיכום על חזרה לקבוצה בעונה הקרובה. שני הצדדים הגיעו להבנות בנוגע לאופציה שתהיה לבית"ר בעונה הבאה על השחקן וכעת נותר רק להעביר את טיוטת חוזה בין הצדדים והגעה לסיכום מלא על התנאים לעונה הנוכחית. הטיוטה הראשונה שנשלחה על ידי נציגי בית"ר לא הייתה מקובלת על סוכנו של השחקן אבי נמני והצדדים ימשיכו להתדיין במטרה להגיע לחתימה בימים הקרובים. הקשר בן ה-28 שיחק 10 שנים במועדון עד שעזב בינואר 2012.

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
הקאמבק מתקרב. ברוכיאן/נועם מושקוביץ

מאמן הקבוצה אלי כהן התייחס היום למשחק נגד רעננה (2:2) ואמר: "אכזבנו. נכון שהקבוצה נבנתה מאוחר ויש לנו בעיות, אבל עדיין יש לנו שחקנים טובים ואיכותיים שמקבלים את החולצה של בית"ר ואנחנו צריכים להביא תוצאות טובות יותר. אני מאמין שכבר ברמת השרון יראו את השינוי. אנחנו שווים יותר מארבע הנקודות שהשגנו עד עכשיו וחייבים להתחיל לצבור יותר נקודות ומהר".

כהן התייחס לביקורת על אייס קרים וחלק מהשחקנים ואמר: "הכי קל להתרכז בשחקן כזה או אחר, אבל אנחנו כקבוצה לא מספיק טובים וצריכים להיות הרבה יותר ממושמעים ופחות נאיביים. מבחינתי לא משנה אם משחק אייס קרים, ברק משה או אצילי, אנחנו צריכים לשחק כקבוצה ולשדר חוסן. יש לנו בעיות, אבל אנחנו עדיין קבוצה טובה, אנחנו שווים מלחמה על כרטיס לפלייאוף העליון ונילחם עליו. התחלנו מאוחר, אבל נצמצם פערים ובקרוב יראו בית"ר ירושלים טובה יותר".

על הביקורות על כך שהיה מרוצה מהתיקו ברעננה אמר כהן: "אני אף פעם לא מרוצה מתיקו. אמרתי שבגלל המשחק הלא טוב שלנו שבמהלכו גם היה חשש שנפסיד אז נקודה זה לא אסון, אבל אני תמיד מאוכזב מתיקו ובמיוחד כשאתה מאמן את בית"ר ירושלים שזה מועדון עם ציפיות ואלפי אוהדים שמלווים אותך ותומכים בך וכואב לך הלב לשלוח אותם הביתה מאוכזבים. אני לא זוכר הרבה שנים תמיכה כזאת של קהל, הם באים לכל משחק באלפים ונותנים לנו גב לאורך כל 90 הדקות ומגיע להם לראות מאיתנו יותר".

לאחר הערכת מצב הוחלט היום כי המשחק בשבת ייערך באיצטדיון גרונדמן כאשר בית"ר ירושלים תקבל בשלב ראשון 2,600 כרטיסים. במשטרה לוקחים בחשבון שבמידה ויהיה ביקוש לכמות גדולה יותר הם יספקו לאוהדים כ-600 כרטיסים נוספים.

כהן יערוך מספר נסיונות עד למשחק בשבת כאשר ברק משה ורועי זיקרי מועמדים לקבל את חולצת ההרכב. משה עשוי לפתוח בקישור האחורי על חשבון אייס קרים ואילו זיקרי עשוי לפתוח במקומו של טטה בנגורה המורחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
"אני תמיד מאוכזב מתיקו ובמיוחד כשאתה מאמן את בית"ר ירושלים שזה מועדון עם ציפיות ואלפי אוהדים שמלווים אותך ותומכים בך וכואב לך הלב לשלוח אותם הביתה מאוכזבים". כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully