וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "את ההחלטות שלי אשמור סמוך למועד הבחירות"

2.10.2013 / 13:00

יו"ר ההתאחדות נפגש עם עופר עיני ואישר שימתין עם החתימה על מסמך ההתחייבות עד דצמבר: "זה לא עלה על סדר היום"

צילום ועריכה: רן צימט

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון נפגש היום (רביעי) עם יושב ראש ההסתדרות עופר עיני עם לוזון בבית ההסתדרות ברחוב ארלוזורוב בתל אביב, אך בשורה חדשה לא יצאה מהפגישה. מטרת הפגישה הייתה המשך הניסיונות לשכנע את לוזון לחתום על מסמך התחייבות שלא לרוץ לבחירות הבאות בחודש ינואר בתמורה להארכת הקדנציה שלו עד חודש יוני, ובכך תיסלל הדרך לחתימת הסכם השיווק מול הטוטו.

אלא שהפגישה, כצפוי, הסתיימה ללא תוצאות. "החתימה על המסמך בכלל לא עלתה על סדר היום", אמר לוזון בצאתו מהפגישה. "את ההחלטות שלי אשמור סמוך למועד הבחירות, יש עוד הרבה זמן".

מבדיקה שנערכה עולה כי נושא המסמך אכן לא עלה בישיבה. כבר בתחילת הפגישה הבהיר עיני לוזון כי: "הפגישה נועדה כדי לאשר את הרפורמה של לבנת ומשרד הספורט. אני צריך הסכמה שלך". מקורב למשא ומתן אמר היום: "הנושא של מסמך ההתחייבות לא קשור לעיני, אלא ליעקב שחר. יכול להיות שזה יהיה עקב האכילס בסופו של דבר, אם כי אנחנו מאמינים שלוזון יחתום".

עוד לפני הפגישה אמרו מקורבי עיני: "ברור שלוזון לא יחתום היום על המכתב, אבל אנחנו רוצים לקדם את המהלך. לוזון צריך להבין שאם הוא יחתום בקרוב הוא ייצא גדול". יושב ראש ההסתדרות צפוי להיפגש בהמשך גם עם לימור לבנת.

ומה חושבים בהתאחדות לכדורגל? שם הבהירו אתמול כי "אפשר לעיין בתקציבים שהוגשו לבקרה ולהבין את המציאות: אף קבוצה בליגת העל לא הגישה תקציב מינימום. כנראה שהן לא זקוקות עד כדי כך לסיוע. אבי מעולם לא התחייב לחתום על מסמך, לא בפני יעקב שחר ולא בפני אף אחד". במנהלת הליגה, אגב, השמיעו השבוע טענות הפוכות. "אבי כן התחייב בפני שחר לחתום על המסמך, והוא יודע את זה".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. מגד גוזני
אבי לוזון מגיע לפגישה/מגד גוזני

ישיבת דירקטוריון הטוטו שאמורה להתקיים מחר (חמישי), בה אמור להתקיים דיון לגבי הסכם השיווק עם ההתאחדות, עשויה להידחות. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, הטוטו דרש מלוזון לחתום על מכתב התחייבות שלא לרוץ לבחירות הבאות לתפקיד היו"ר בחודש ינואר בתמורה להארכת הקדנציה שלו עד תום עונה, מה שאמור להוביל לסיום המשבר בין הספונסר הראשי של הענף לקבוצות.

לוזון טען בשבועות האחרונים שלא יחתום על המכתב (מה שעורר, כזכור, את התנגדות ראשי הטוטו לאשר את הסכם השיווק), אך כפי שהוא עצמו אישר בתום הפגישה, הוא יוכל לדחות את החתימה עד חודש דצמבר, מה שאמור לדחות את הדיון לגבי אישור ההסכם. הסיבה להערכה כי לוזון יחתום על הנספח בקרוב: האסיפה הכללית של ההתאחדות לכדורגל תדון בשינויי התקנון בנוגע להארכת קדנציית יושב ראש ההתאחדות בחודש הזה, ורק אז הוא יצטרך להחליט סופית אם להתמודד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully