וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אל תחמיצו את זה

3.10.2013 / 10:00

המשחק בין קליבלנד לבפאלו (ו', 3:25) לא נשמע מבטיח, אבל שתי הקבוצות במאזן חצוי ויודעות שאסור להן לפספס את הצ'אנס

קליבלנד (2:2) - בפאלו (2:2), בין חמישי לשישי, 3:25

יום אחד, לפני לא יותר מדי חודשים, ישבו להם ראשי הליגה וניסו לטכס עצה: איך גורמים ליותר ויותר אנשים לשבת גם ביום חמישי בלילה ולראות פוטבול? הפיתרון הגאוני לנגד עיניכם.

לא ברור מה עבר בראשו של האיש שהציב את המפגש בין קליבלנד לבפאלו בפריים טיים, כמשחק שיוציא לדרך את המחזור החמישי ואת החודש השני של עונת 2013. מה שבטוח הוא, ששתי הקבוצות מגיעות אליו בצורה מפתיעה מאוד לטובה, כאשר המנצחת תעלה למאזן חיובי.

איי ג'יי מנואל בפאלו בילס. AP
אי ג'יי מנואל יעלה את הבילס למאזן חיובי?/AP

מאז השתלט בריאן הוייר על עמדת הקוורטרבק בקליבלנד, עיר הולדתו, הוא הוביל את הבראונס לשני ניצחונות רצופים, זאת למרות שהקבוצה לכאורה "ויתרה" על העונה כאשר העבירה את טרנט ריצ'רדסון לאינדיאנפוליס. הוייר היה מצוין מול מינסוטה וסינסינטי וינסה להראות שוב מדוע המקום מגיע לו ומה הוא למד כמחליפו של טום בריידי לאורך שלוש שנים. הבראונס ישחקו בפעם השנייה מתוך שלוש רצופות בבית, כך שהם גם קצת יותר רעננים.

מנגד, הבילס הלא יציבים השיגו ניצחון ביתי ענק על האלופה בולטימור, אבל מלבד משחק הריצה, שום דבר לא ממש מתפקד בין כל המערכים שלהם. הבעיה כעת היא שהגנת הריצה היא בדיוק הכלי החזק של קליבלנד ועל כך האורחים יצטרכו להתגבר. בפאלו ניצחה את שני המשחקים האחרונים בין הקבוצות.

ההימור: בפאלו נראית קצת יותר טובה, אבל העובדה שקליבלנד נשארה בבית על מנוחה קצרה כל כך בין משחקים תכריע לטובתה. בראונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully