וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פיטסבורג עלתה ל-NLDS

2.10.2013 / 8:31

צמד הומראנים של ראסל מרטין ומשחק מצוין של ליריאנו, נתנו לפייראטס 2:6 על סינסינטי והם ייפגשו את סנט לואיס

את העונה הסדירה סיימה פיטסבורג בצורה נהדרת. לא רק העפלה ראשונה לפלייאוף ומאזן חיובי ראשון מאז 1992, אלא גם הפגנת כוח משמעותית. הפייראטס הגיעו לסדרה של שלושה משחקים בסינסינטי בידיעה שניצחון בסדרה יהיה שווה אירוח משחק המיני-פלייאוף מול הרדס. אחרי שהשיגו סוויפ באוהיו, הם התייצבו הלילה (בין שלישי לרביעי) למשחק ביתי על העלייה ל-NLDS והראו שההשקעה הייתה משתלמת. פיטסבורג לא התקשתה לנפנף מהדרך את סינסי עם 2:6 והיא תפגוש החל מסוף השבוע את סנט לואיס.

ראסל מרטין קלינט בארמס פיטסבורג פייראטס חוגגים. Gene J. Puskar, AP
האיש של המשחק. מרטין/AP, Gene J. Puskar

שני אנשים עיקריים סחפו את פיטסבורג לניצחון הזה. מרלון בירד, שהגיע באמצע העונה מהמטס ונראה מצוין, חבט להומראן באינינג השני ומיד אחריו עשה זאת גם הכוכב של הפייראטס בליינאפ הלילה, ראסל מרטין, שקבע 0:2. באינינג הרביעי סינסינטי עלתה על הלוח לראשונה, אבל הפייראטס מיד ענו עם שתי ריצות בתחתית האינינג לפני שמרטין, בהומראן השני שלו במשחק, חיסל את העסק באינינג השביעי. עד לסיום, שין סו צ'ו העיף כדור ליציע, אבל זה לא שינה דבר.

האיש השני של פיטסבורג במשחק היה פרנסיסקו ליריאנו, שנתן עונה אדירה ולהט גם הפעם עם שבעה אינינגים בהם השיג חמישה סטרייקאאוטים וספג ריצה בודדת. ג'ייסון גרילי לא התקשה לסגור באלגנטיות ומנגד, ג'וני קווטו נמשה כבר אחרי שלושה ושליש.

הלילה (3:00, FOX ו-5+ לייב ו-HD), ייערך משחק המיני-פלייאוף של ה-AL בין קליבלנד לטמפה ביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully