וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: שושן עבר ניתוח בכף היד וייעדר לפחות חודש

1.10.2013 / 10:46

הבלם נפצע במהלך משחק אימון מול הנוער. בסכנין מחכים לקרית שמונה: "אם ננצח, נוכיח שאנחנו לא פארסה חולפת"

one

מור שושן, בלמה של בני סכנין, עבר ניתוח בכף ידו והוא צפוי להיעדר לפחות חודש מהמגרשים. שושן, שהגיע לסכנין מהפועל תל אביב במהלך הקיץ, גילה יכולת טובה מאוד באימונים לאחרונה, אך בשל פתיחת העונה הטובה של הקבוצה הוא לא מצא את מקומו בהרכב. בצוות המקצועי הובהר לו כי הוא ישמש כבורג מרכזי בהמשך הדרך, אולם במשחק מול קבוצת הנוער לפני יומיים הוא נפצע ושבר את כף היד.

אתמול (שני) בשעות הערב עבר הבלם ניתוח ולידו הוכנסו פלטינות וכעת הוא נמצא בהתאוששות וישהה בבית החולים עד מחר. על פי ההערכות הראשוניות של הצוות הרפואי בבית החולים, שושן ייעדר לפחות חודש ובימים הקרובים הוא יחל בתהליך השיקום.

שוער הפועל באר שבע אוסטין אג'ידה, לצד וויליאם סוארס, מור שושן. קובי אליהו
רגע מאכזב עבורו. שושן/קובי אליהו

בינתיים, בלי הבלם, ימשיכו בקבוצה בהכנות למשחק מול עירוני קרית שמונה ביום שבת (19:00), כאשר בקרב אנשי המועדון ישנה תחושה שניצחון עשוי להביא להמשך עונה חלומית מבחינתם. "אם ננצח, נוכיח שאנחנו לא איזו פארסה חולפת, אלא קבוצה שיודעת להתמודד מול היריבות הכי טובות שיש", אמר שחקן בקבוצה, "זה משחק חשוב מאין כמוהו עבורנו".

בקבוצה ממשיכים לעסוק בכמות המועטת של הקהל שהגיע למשחק הבית מול מכבי חיפה ובהנהלה שוחחו עם ראשי משפחות גדולות בעיר כדי לנסות ולהביא לכך שבמשחקים הבאים אצטדיון דוחא יהיה מלא ויסחוף אליו כמה שיותר אוהדים.

"האוהדים רווי אכזבות", אמר אחד השחקנים, "אנחנו מבינים אותם, אבל אם נמשיך באותה יכולת ונצבור נקודות כמו בארבעת המחזורים הראשונים, אני בטוח שהקהל יגיע בהמוניו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully