וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טמפה ביי ניצחה בטקסס ועלתה לפלייאוף

1.10.2013 / 6:50

דייויד פרייס סיפק הצגה במאני טיים והרייז לקחו את משחק שובר השוויון עם 2:5. הלילה (3:00, 5+ לייב): פיטסבורג - סינסי

כשהקבוצה הכי אובר-אצ'יברית והקבוצה הכי אנדר-אצ'יברית של ליגת הבייסבול נפגשות למשחק אחד מכריע, מה כבר יכול לקרות? כנראה שיש רק תשובה אחת לשאלה הזו. טמפה ביי הגיעה הלילה (בין שני לשלישי) לטקסס, למשחק ה-163, שנועד לשבור שוויון בין השתיים לאחר שהן סיימו את העונה במאזן זהה.

הרייז ידעו להתעלות ועם ניצחון 2:5 הם גרפו את כרטיס הווילד קארד השני וישחקו בקליבלנד מחר בלילה על המקום ב-ALDS מול בוסטון. הריינג'רס? הם שוב ילכו לפגרה וינסו להבין מה השתבש ברגע האחרון, אחרי שהם הגיעו למשחק הזה, בבית שלהם בארלינגטון וכאשר המומנטום לצידם לאחר שבעה ניצחונות רצופים בסיום העונה הסדירה.

דייויד פרייס טמפה ביי רייז. רויטרס
היה גדול על טקסס. פרייס/רויטרס

כל זה לא הזיז לדייויד פרייס. טקסס הייתה הקבוצה מולה הוא התקשה יותר מכל לאורך הקריירה, אבל הסיי יאנג המכהן היה ענק ועם משחק מלא סידר לקבוצה מפלורידה את הניצחון. מנגד, המחבטים של טמפה הגיעו במהרה למרטין פרז והוא הוחלף אחרי חמישה ושליש, כשגם הבולפן מתקשה לעצור את הסחף.

טמפה עלתה מהר על הלוח, כשחבטת הקרבה של דלמון יאנג הכניס את וויל מאיירס כבר באינינג הראשון. באינינג השלישי אוון לונגוריה הוסיף הומראן בן שתי ריצות ולמרות שהריינג'רס צימקו פעמיים בהמשך, הרייז ברחו בכל פעם מחדש, כשסאם פולד מגיע הביתה על טעות בזריקה באינינג התשיעי וסוגר את העסק.

הלילה (3:00, ספורט 5+ לייב ו-HD) תארח פיטסבורג את סינסינטי במשחק המיני-פלייאוף של ה-NL, כאשר המנצחת תשחק מול סנט לואיס ב-NLDS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully