וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדלובו לאוהדים: "מתנצל שביליתי, הבוז פוגע בי"

1.10.2013 / 7:00

חלוץ מכבי חיפה ביקש לשים קץ למתיחות, אך עשוי להיחתך בינואר. בנאדו לפני קרגנדי: "הם מבולגנים ולא בתקופה טובה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה תמריא הבוקר (שלישי) לקזחסטן, שם היא תפגוש מחרתיים את שחטאר קרגנדי (חמישי, 19:05 לפי שעון ישראל), במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. עוד קודם לכן, המאמן אריק בנאדו הקרין את קלטת המשחק בין הקבוצה הקזחית לבין פאוק סלוניקי (1:2 ליוונים, שניצחו בתוספת הזמן), והשמיע מספר דגשים חשובים על היריבה, שנמצאת בתקופה רעה מאוד ולא השיגה ניצחון בכל שמונת המשחקים האחרונים שלה, בהם רשמה ששה הפסדים.

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו עם דקל קינן. יוסי ציפקיס, מערכת וואלה
מקווים לנצל את הרוטציה של שחטאר. אריק בנאדו עם דקל קינן/מערכת וואלה, יוסי ציפקיס

"זו קבוצה שמשחקת עם חמישה בהגנה וארבעה בקישור, כשהכדור אצל היריבה. כשהכדור אצלם, הם הופכים ל-4:3:3. הם מנסים להיות קבוצה מאורגנת, אבל יש להם רגעים שבהם הם נראים כמו קבוצה מבולגנת", אמר להם המאמן. "צריך לשים לב להוצאות החוץ שלהם. יש להם שחקנים שמסוגלים לזרוק חוץ מטווח ארוך לתיבת החמש, ואז השחקנים הגבוהים שלהם מנסים לעשות בלגן. הם מבקיעים הרבה שערים ממצבים נייחים ומכדורי חוץ". לסיום ציין המאמן: "שחטאר נמצאת בתקופה לא טובה, המאמן שלהם עושה הרבה שינויים ומחליף הרבה שחקנים. שחקנים לא משחקים שם שני משחקים רצופים. צריך לנצל את זה".

שחקנים אמרו בסיום האסיפה: "כנראה שאנחנו הולכים לשחק נגד קבוצת כדורסל. כולם בקבוצה הזאת גבוהים, מטר שמונים ומעלה. חלק אפילו מעל מטר תשעים. אלו נתונים שמשפיעים על המשחק, צריך לשים לב לזה". בנאדו יערוך אסיפה נוספת מחר, עוד לפני מסיבת העיתונאים הרשמית שתיפתח בשעה 17:00, ולקראת האימון המסכם באסטנה ארנה.

עד ההמראה למשחק אריק בנאדו לא תרגל הרכב. כזכור, אתמול התברר שיניב קטן לא ימריא למשחק בשל סיבות אישיות ומשפחתיות. גם שובל גוזלן, שלא היה אמור לפתוח בכל מקרה, לא בסגל בשל שבר באצבע רגלו וייעדר כעשרה ימים. ג'אבר עטאא נמצא במעקב של הצוות הרפואי וגם הוא יישאר בישראל. רובן ראיוס אמור להמשיך ב-11 למרות הירידה ביכולת. שמעון אבוחצירא צפוי לחזור להרכב על חשבון דינו אנדלובו.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, דינו אנדלובו, מול מחמוד קנדיל, שוער בני סכנין. קובי אליהו
פונה ללב האוהדים. יעזור לו? אנדלובו/קובי אליהו

אנדלובו עצמו פנה הבוקר במכתב לאוהדי הקבוצה. המכתב, שפורסם באתר הרשמי של הקבוצה, נכתב לאור מתיחות שנרשמה לאחרונה בין החלוץ לקהל, מתיחות שבאה לידי ביטוי בבילוי לילי שלו לאחר ההפסד 3:0 למכבי תל אביב בשבוע שעבר ושריקות בוז לעברו, שהגיעו כתגובה לאירוע במשחק בסכנין. כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, אנדלובו צפוי להיחתך בחודש ינואר אם לא יגלה שיפור משמעותי ביכולתו.

"אני לא מאמין שלמכבי חיפה יש זכות קיום ללא האוהדים. יש לי את האמונה והכבוד לכל אוהד ואוהד שתומך במועדון", כתב אנדלובו, "אני רוצה לומר דבר נוסף וחשוב מאוד: אני מתנצל על אי ההבנה במקרה שהתרחש בשבוע שעבר, זו לא הייתה כוונתי. הייתי מאוכזב ומתוסכל כמו כל אחד ואחד מכם ורציתי להשתחרר מההרגשה הרעה שחשתי לאחר ההפסד. השורה התחתונה והחשובה מבחינתי היא שאני אוהב את המועדון, את האנשים במועדון ואתכם האוהדים ויש לי כבוד רב לכולם. אני לא אומר זאת רק בגלל שאני רוצה את סליחתכם. מאז שהגעתי למכבי חיפה כיבדתי את כולם, מכיוון שאנחנו זקוקים אחד לשני. העובדה שאני נאלץ לראות חלק מהאוהדים של הקבוצה בה אני משחק שורקים לי בוז פשוט מפריעה לי , כי זה פוגע בי ובקבוצה".

"כשאני מקבל את התמיכה מחברי לקבוצה ומהצוות המקצועי זה דבר טוב, אבל אני זקוק לתמיכת הקהל", סיכם החלוץ מדרום אפריקה, "כרגע אני חסר מילים, אבל אני מכבד ואוהב את המועדון והקהל ובכל פעם שאני לובש את החולצה הירוקה אני נותן את הכול, זכרו זאת. אני מתנצל מעומק ליבי. אני זקוק לתמיכת הקהל יותר מכל אחד אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully