וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר להנדרסון אלבארז ממיאמי

30.9.2013 / 16:35

המגיש הונצולאני של המארלינס סגר את העונה בסטייל עם 0:1 דרמטי על דטרויט. עדכון: המשחק המכריע בין טקסס לטמפה ביי ישודר ב-5+ לייב ו-HD (ג', 3:00). קליבלנד בפלייאוף

איזו דרך לסיים עונה. 100 הפסדים צברה מיאמי מארלינס העונה ורק 62 ניצחונות. אבל את הניצחון האחרון, שהושג הערב (ראשון), יזכרו בקבוצה מפלורידה יותר מכל. הנדרסון אלבארז, מגיש צעיר בן 23, שסיים את עונתו הראשונה במיאמי והשלישית בלבד בליגה, סגר את העונה עם נו היטר אדיר ומוזר משהו ב-0:1 של מיאמי על דטרויט.

אלבארז נזקק ל-99 הגשות בלבד, אבל לאחר שהשיג את הסטרייקאאוט הרביעי שלו במשחק, על מאט טויאסוסופו וסגר את האינינג התשיעי, במקום לחגוג הוא נאלץ לשוב לספסל שכן התוצאה הייתה מאופסת. למזלו, החברים מנעו ממנו לעלות שוב למגרש ובתחתית האינינג ג'אנקרלו סטנטון נכנס הביתה אחרי הגשה פרועה של לוק פוטקונן במצב של בסיסים מלאים. אלבארז, שהיה השחקן הבא שאמור היה לחבוט, זכה להיות על המגרש ולחגוג. בסיום הוא אמר: "ידעתי שהקבוצה תעשה את העבודה ותסגור את המשחק הזה. מאוד רציתי את הנו היטר הזה ואני כל כך שמח. הייתי מוכן לכל דבר, גם אם הייתי צריך לעלות להגיש שוב, אבל טוב שככה זה נגמר". ג'סטין ורלאנדר נראה מוכן לפלייאוף עם שישה ועשרה, כשהוא מרשה שלוש חבטות בלבד, אבל מעניין יהיה לראות איך הנו היטר הזה ישפיע על מצב הרוח של הטייגרס.

הנדרסון אלבארז מיאמי מארלינס. AP
כמה סטייל. אלבארז/AP

AL ווילד קארד:

* מעבר לנו היטר, היה כמובן את המאבק הגדול של ליל המשחקים האחרון. קליבלנד ידעה שניצחון יבטיח לה את הכרטיס למיני-פלייאוף והיא אכן עשתה זאת, עם 1:5 במינסוטה. אובלדו חימנז להט עם שישה ושני שליש ולא פחות מ-13 הכשות.

* לטמפה ביי זה הלך הרבה יותר מסובך, אבל גם היא ניצחה, 6:7 בטורונטו. הרייז כבר ברחו ל-0:6 באינינג הראשון, אבל המארחים כמעט ביצעו מהפך.

* כעת, הרייז יגיעו למשחק מכריע בארלינגטון אצל טקסס, שהייתה בפיגור לאורך חמישה אינינגים, אבל התעלתה וניצחה 2:6 בבית את האיינג'לס. המנצחת במשחק הזה תיסע למיני-פלייאוף בקליבלנד.

המשחק המכריע בין טקסס לטמפה ביי ישודר הלילה (בין שני לשלישי) בשידור ישיר בערוץ 5+ לייב ו-HD

אי ג'יי פיירזינסקי טקסס ריינג'רס. AP
טקסס עמדה בלחץ. איי ג'יי פיירזינסקי חוגג/AP

משחקים נוספים:

סנט לואיס הבטיחה את המקום הראשון ב-NL עם 0:4 על הקאבס וממתינה למנצחת בין פיטסבורג לסינסינטי. הפייראטס עצמם סגרו סוויפ בסינסי עם 2:4 וכעת הקבוצות נוסעות למשחק אחד בפיטסבורג. אטלנטה סיימה שנייה בחטיבה אחרי 5:12 על פילדלפיה. קנזס סיטי גברה 1:4 על הווייט סוקס. המטס ניצחו 2:3 את מילווקי. בולטימור עשתה מהפך ועברה את בוסטון עם 6:7. היאנקיז סיימו בחיוך עם 1:5 ב-14 אינינגים ביוסטון. אריזונה ניצחה בבית את וושינגטון 2:3 כדי להגיע למאזן חצוי. אוקלנד מוכנה לפלייאוף אחרי 0:9 בסיאטל. קולורדו ניצחה את הדודג'רס 1:2 בחוץ. האלופה היוצאת סן פרנסיסקו סגרה עונה מאכזבת עם 6:7 על סן דייגו.

עדכון ראשון: 29.9, 22:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully