וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בני יהודה: ישמרו על שלמות?

29.9.2013 / 18:50

המארחים רוצים לרשום את הפתיחה הטובה בהיסטוריה שלהם, הזהובים בלחץ: "משחק קריטי שחייבים לנצח" (ב', 20:40, ע' 1)

one

טריוויה:

* שתי הקבוצות נפגשו 75 פעמים בליגה הראשונה, כשהמאזן עומד על 21:26 לזכותה של באר שבע, ו-29 פעמים הסתיים המשחק בתיקו.

* כשבאר שבע מארחת את המשחק, המאזן שלה עומד על 6:17 מול בני יהודה, עם 14 תוצאות תיקו.

* בכל אחד מארבעת העשורים האחרונים – 1980-89, 1990-99, 2000-09, 2010-13 – בני יהודה ניצחה פעם אחת את הפועל באר שבע בחוץ, ותמיד עשתה זאת ב-3 השנים הראשונות של העשור. לפי הנתון הזה בלבד, אין לבני יהודה סיכוי לנצח בווסרמיל עד סוף העשור הנוכחי, מאחר שהיא כבר ניצחה שם באוגוסט 2010.

* מנגד, באר שבע מעולם לא השיגה ארבעה ניצחונות רצופים בפתיחת העונה.

נתונים: אתר דריבליסט

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מודעים לציפיות הגבוהות. לוי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

הפועל באר שבע:

הניצחון במחזור האחרון גרם לאלישע לוי להסס בכל הנוגע למרכז ההגנה שלו. בויאן מרקוביץ', האיש הכי פחות בטוח בסגל שלו עד לפני שבועיים, תורגל שוב ב-11 במקום טומיסלב פאיוביץ' שחזר מפציעה. בבאר שבע יש מי שמדבר על שינוי גדול מדי ברביעיית ההגנה בשני המחזורים האחרונים, אבל המאמן רוצה להמשיך בהרכב שניצח בעכו, ולהגיע למשחק מול מכבי חיפה כשהוא עם מאזן מושלם. שאר ההרכב לא אמור להשתנות.

דג'אני ואראל ימשיכו לפתוח יחד בקישור האחורי ולוטם זינו ימתין על הספסל. החלוץ גליינור פלט יתחיל על הספסל וישתלב במהלך המשחק. סיראז' נאסר שהבקיע בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים ימשיך לשחק מאחורי החלוץ, כשמאור בוזגלו ודובב גבאי ינסו לעזור לאליניב ברדה. אלישע לוי חוזר ומדגיש באסיפות את "החשיבות לחשוב ממשחק למשחק, ולא להסתכל רחוק מדי". העובדה הזאת, אומרים בבאר שבע, משחקת תפקיד חשוב לאור הציפיות הגבוהות שנוצרו בשבועות האחרונים. במועדון מעריכים שכ-9,000 צופים יגיעו למשחק.

אלישע לוי אמר לקראת המשחק: "הדבר הכי חשוב מבחינתנו זו הדרך. הפתיחה שלנו צריכה לתת לנו תחושה וביטחון שאנחנו קבוצה טובה שתגיע להישגים אם נמשיך לעבוד כקולקטיב כדי שנתקדם עוד יותר. לגבי המשחק נגד בני יהודה, לא כל מי שפייבוריט מנצח. יהיה משחק קשה ואני חושב שאנחנו צריכים להישאר צנועים ולדעת איך לעשות את העבודה". לוי הוסיף: "בני יהודה קבוצה טובה, ההפסד לסכנין לא אומר דבר, כי הם היו בעשרה שחקנים. המטרה שלנו: להיות פקטור בצמרת. עכשיו כולם מדברים עלינו, צריכים להצדיק את הציפיות הגבוהות ולגרום למי שאוהד את הפועל באר שבע ליהנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע (משמאל) חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
ימשיך להפציץ? נסאר/אדריאן הרבשטיין

בני יהודה:

הקבוצה סיימה הערב את הכנותיה לקראת משחק החוץ בבאר שבע, אותו כינו במועדון "משחק קריטי שחייבים לנצח בו". הזהובים יגיעו לבירת הנגב אחרי שני הפסדים רצופים למכבי תל אביב ובני סכנין והפסד נוסף ידרדר אותה לעבר התחתית.

המאמן דרור קשטן שיחסר את רפי דהן המורחק, יערוך מיני מהפכה בהרכב, כאשר השינוי המשמעותי ביותר הוא החזרתו של עוז ראלי ל-11 הפותחים, אחרי שבמשחק הקודם כלל לא נכלל בסגל. לירוי צעירי, אדם הרפקה ואור ברוך יפתחו במקומם של נס זמיר, יורו לאמין וגיל יצחק.

שחקן בני יהודה עוז ראלי חוגג. ברני ארדוב
חוזר להרכב. ראלי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

הפועל באר שבע: בן ביטון

מפלס הלחץ בבאר שבע עולה בכל פעם שמדברים על אחד הנושאים הרגישים בחדר ההלבשה שלה: עמדת המגן הימני. אביתר אילוז לא הוכיח בשנים האחרונות שמגיע לו להיות אחד השחקנים הבכירים במועדון, אבל העובדה שמדובר בשחקן בית עזרה לו להשתלב במערך הזה והוא אפילו בלט בחלק מהמשחקים מתחילת העונה והוכיח שיש לו מה לתרום בעיקר בחלק ההתקפי. מצד שני, אלונה ברקת יודעת שהאוהדים לא יתנו יד לעוד שחקן בית ביציע, ויכול להיות שהעובדה הזאת משחקת תפקיד חשוב מדי בהחלטות. אולי ההרחקה של אילוז במחזור האחרון עשתה טוב לבאר שבע, כי אלישע לוי לא צריך להתלבט. המגן מנצרת עילית הרשים מאוד במשחקי המבחן. אז למה לא?

בני יהודה: עוז ראלי

אחרי שבשבוע שעבר הושאר מחוץ לסגל, יחזור ראלי להרכב הזהובים וכעת חובת ההוכחה עליו. המגן-קשר המוכשר יצטרך להתעסק מעתה והלאה רק בכדורגל. ראלי יכול להוסיף מימד של טכניקה בקישור במשחק שבני יהודה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד.

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יקבל את הקרדיט. ביטון/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה; בן ביטון, בויאן מרקוביץ', ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; קובי דג'אני, גל אראל, סיראז' נאסר, מאור בוזגלו, דובב גבאי; אליניב ברדה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, אמיר עגייב, אדם הרפקה, אור ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully