וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא לא תערער, תישאר בליגה א'

29.9.2013 / 18:58

הבעלים שחם: "החלטנו לקבל את רוע הגזרה, לא נפנה לערכאות משפטיות מחוץ להתאחדות". באום אל פאחם יכולים להירגע

כנראה שזה סופי: הפועל כפר סבא לא תערער על החלטת בית הדין של ההתאחדות, תשחק העונה בליגה א' ובכך תאפשר למכבי אום אל פאחם לשחק העונה בליגה הלאומית. "לאחר החלטת בית הדין לערוך דיון עקרוני בסוגיה בהרכב מורחב לאחר קיום המשחקים בפועל, ובכך לחרוץ מראש את גורלה של הפועל כפר סבא העונה, הפועל כפר סבא החליטה לקבל את רוע הגזרה כי בעונה הקרובה היא תשחק בליגה א'", מסר בעלי הקבוצה סתיו שחם.

סתיו שחם הבעלים של הפועל כפר סבא. קובי אליהו
"למרות הנזקים הכלכליים העצומים", המשיך שחם, "הפועל כפר סבא פועלת כפי שחברה בהתאחדות צריכה לפעול, ואינה מתכוונת לפנות לערכאות משפטיות מחוץ להתאחדות. אנו חושבים כי זו הדרך בה צריכה לנקוט כל קבוצה החברה בהתאחדות לכדורגל". שחם/קובי אליהו

"למרות הנזקים הכלכליים העצומים", המשיך שחם, "הפועל כפר סבא פועלת כפי שחברה בהתאחדות צריכה לפעול, ואינה מתכוונת לפנות לערכאות משפטיות מחוץ להתאחדות. אנו חושבים כי זו הדרך בה צריכה לנקוט כל קבוצה החברה בהתאחדות לכדורגל. בזכותה הקהל המדהים שלנו והמקצוענות החדשה של המועדון - הפועל כפר סבא תשוב במהרה למחוזות הכדורגל להם היא שייכת".

כזכור, מכבי אום אל פאחם לא הגישה בזמן את תקציבה לאישור הבקרה ולכן הורדה לליגה א' על ידי בית הדין העליון. בקבוצה ערערו לבית המשפט המחוזי שהחזיר את הדיון לבית הדין ולפני כשלושה שבועות נקבע שאום אל פאחם לא תקבל צ'אנס לאישור התקציב ומי שהחוזרה ללאומית היא הפועל כפר סבא. למרות זאת, באום אל פאחם השיגו צו מניעה מבית הדין המחוזי לקיום משחקה של כפר סבא, ולפני יותר משבוע התקיים דיון נוסף בו השתתפו גם תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף וראשי הפועל כפר סבא מגובים בעורך הדין אפרים ברק. יום לאחר מכן, אום אל פאחם קיבלה צ'אנס אחרון להסדיר את ענייניה ולאחר שהרשות לבקרת התקציבים אישרה את תקציבה של אום אל פאחם, גם בית הדין החליט שהקבוצה תישאר בליגה הלאומית. היום, כאמור, החליטה כפר סבא לוותר על ערעור נוסף.

אוהדי הפועל כפר סבא, מחאה. ברני ארדוב
ימשיכו לעודד בליגה א'? אוהדי כפר סבא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully