וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד האתלטיקה תובע את מרכז הספורט הלאומי

29.9.2013 / 15:54

דורש להשיב לאתלטים את הזכות הבסיסית להתאמן באיצטדיון בהדר יוסף, בו מתאמנים ילדי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב

איגוד האתלטיקה הגיש הבוקר (ראשון) תביעה לבית הדין המחוזי בתל אביב, לאור העובדה שמרכז הספורט הלאומי, הגוף האחראי על אצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף, מאפשר לילדי מחלקת הנוער של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב להתאמן בו שלוש פעמים בשבוע בשעות אחר הצהריים. בנוסף על כך הגיש האיגוד, באמצעות עו"ד יניב דקל, בקשה דחופה למתן צו מניעה זמני כדי שבית המשפט יפסוק על הפסקה מיידית של פעילות מועדון הכדורגל מכבי תל אביב בשטח האיצטדיון בשעות אחר הצהריים. באיגוד האתלטיקה דורשים לקיים את ההחלטה של ועדת ההפעלה של האיצטדיון שקבעה במרץ 2010 כי תינתן עדיפות לפעילות האתלטיקה במתקן, לפיה יעמוד האיצטדיון לטובת האתלטיקה במשך ארבעה ימים באמצע השבוע בשעות אחר הצהריים. לפיכך, מבקש האיגוד למנוע מצדדים שלישיים לעשות שימוש באיצטדיון האתלטיקה שלא בין השעות 9:00-13:00, כפי שהחליטה ועדת ההפעלה, ולכן מבקש מבית המשפט לקיים דיון דחוף בנושא.

במסמך שהוגש לבית המשפט נכתב: "מדובר באיגוד (האתלטיקה) ספורט דל משאבים שלרשותו עמד, עד לאחרונה, מתקן ספורט אחד בלבד לצורך קיום אימוניו ופעילותו – איצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף. מנגד ניצב מועדון כדורגל עשיר ורב תקציבים, משופע במתקני ספורט התואמים את פעילותו. עושרו של מועדון הכדורגל סימא את עיני המשיבה (מרכז הספורט), אשר מצאה לנכון להפקיע חלק ניכר משעות האימונים של המבקשת באיצטדיון האתלטיקה ולהעמידו לרשות מועדון הכדורגל. בכך חמדו המשיבות את השימוש של המבקשת והאתלטים באיצטדיון היחידי בישראל העומד בסטנדרטים הבינלאומיים של ענף האתלטיקה – שימוש שנעשה על ידי המבקשת מזה 34 שנים".

יו"ר האיגוד רו"ח דורון קופמן, אמר היום: "בעקבות הגשת כתב התביעה אני מצפה מהוועד האולימפי שיבין שהדבר בוער בנפשותינו ויסייע לנו להחזיר לקדמותו את המצב בו לאתלטיקה תינתן עדיפות עליונה באיצטדיון המיועד לה בהדר יוסף".


אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully