וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: מעמדו של סיני ייבחן בשני המחזורים הקרובים

29.9.2013 / 9:25

במועדון מעניקים גיבוי, אבל הפסד לבני יהודה עשוי ליצור זעזוע במחזור הקרוב. אברבנל: "הקבוצה בבנייה, לוקח זמן להתחבר"

one

במכבי פתח תקוה יצאו מה-1:1 מול הפועל עכו אמש (שבת) ברגשות מעורבים: הנקודה הראשונה העונה הושגה, אבל פחות מעשרה אחוזי הצלחה זה נתון שלא ממש ציפו לו במועדון, שהחתים בקיץ חמישה זרים חדשים. בפתח תקוה ממשיכים להעניק גיבוי למאמן משה סיני, אבל עתידו ייבחן בשני המחזורים הקרובים. הפסדים לבני יהודה (חוץ) ומכבי חיפה (בית), ובמועדון יתחילו לחשוב על חלופה אחרת. גם הפסד צורם במחזור הקרוב עשוי להביא לשינוי.

בינתיים, במועדון הוחלט לתת לסיני ולשחקנים שקט תעשייתי, גם בשל השיפור ביכולת במשחק אתמול. אבי לוזון נכח אתמול במשחק ושוחח עם מכריו בסיום, אך בניגוד לטקס הרמת הכוסית בתחילת העונה הפעם הוא לא נכנס לחדר ההלבשה. במועדון היה גם מי שניסה לשדר מסר מעודד: "ויקטור מרעי, מרואן קבהא, פרדה ושני שחקני הרכש החדשים, אלרואי כהן ורועי דיין ייכנסו לכושר, ואז תראו איזו קבוצה חזקה אנחנו. שלטנו אתמול 80 אחוז מהזמן בכדור", אמרו.

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
התוצאות במחזורים הקרובים יקבעו. סיני/ברני ארדוב

השוער ניל אברבנל, אחת מנקודות האור בקבוצה, אמר: "אנחנו יוצאים מאוכזבים מהמשחק. היה חשוב לנו לנצח אבל בסך הכול אנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה. הראינו עליונות על המגרש וחבל שלא ניצלנו את המצבים שהגענו אליהם, ובכל מקרה אנחנו כבר מסתכלים קדימה על המשחק הקרוב נגד בני יהודה". על פתיחת העונה אמר: "זה לא משהו שחלמנו עליו, אבל העונה עוד ארוכה מכדי שנכתיר כתרים או נחרוץ גורלות. אנחנו נאסוף את הנקודות שלנו. הקבוצה נמצאת בבנייה וזה לוקח זמן להתחבר, אבל אני מאמין שמהמשחק הזה נצא לדרך חדשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניל אברבנל שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"העונה עוד ארוכה מכדי שנכתיר כתרים או נחרוץ גורלות". אברבנל/ברני ארדוב

הקשר דני פרדה ממשיך להתאמן אבל עדיין לא נמצא בכושר משחק. כפי שפורסם בוואלה! ספורט עוד לפני תום מועד ההעברות, בפתח תקוה החליטו להחזיר את הקשר לאימונים בתנאי שלא ימצא קבוצה, וזאת למרות המתיחות בין הצדדים. כעת מתברר שסיני מתכוון להחזירו לסגל כבר במחזור הקרוב.

בשבוע האחרון עלתה אפשרות לשחרר את הבלם בויאן ג'וקיץ' שלא מרשים, אבל סגירת חלון ההעברות דחתה מעט את הגזירה. במועדון מצפים לשיפור ביכולת של הבלם, שמאכזב באימונים ולכן גם לא פתח אתמול. "יש 28 שחקנים בחדר ההלבשה, בקושי יש מקום לשבת. אבל כשיבואו נקודות אף אחד לא ידבר על זה", אמרו במועדון. יוסי אופיר הוחלף לאחר שמתח את שריר הירך האחורי ובכל מקרה זיטו המורחק צפוי לפתוח במחזור הקרוב. ומה לגבי רועי דיין? במועדון מעריכים שייכנס לכושר משחק תוך שבועיים, ואז ייאבק על מקומו בהרכב. אלרואי כהן שולב אתמול במחצית השניה אבל גם הוא לא נמצא בכושר משחק מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully