וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "המחצית השנייה הייתה פשוט מפח נפש"

29.9.2013 / 9:08

הבעלים של הפועל חיפה מודאג לאחר ה-4:0 להפועל ת"א. השחקנים מאוכזבים: "עלינו כמו עגלות, התרסקנו משער אחד"

one

אחרי שלושה משחקים ללא הפסד בהפועל חיפה הופתעו מאוד אתמול (שבת) מהתבוסה שנחלה הקבוצה להפועל תל אביב בתוצאה 4:0. בקבוצה מודאגים בעיקר מההתפרקות של השחקנים אחרי השער הראשון שספגו אחרי מחצית ראשונה מאופסת. "אסור לנו להתפרק ככה ולא משנה מול מי אנחנו משחקים", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "עלינו למחצית השנייה כמו עגלות והתרסקנו פשוט משער אחד. אחרי שספגנו את השער הראשון הייתה תחושה שפשוט אין סיכוי שאנחנו מסוגלים להשוות, ואסור בשום אופן שזה יקרה שוב".

בקבוצה ביקרו גם את החלק ההתקפי שמתקשה להציג יכולת טובה גם במשחקים בהם ניצחה הקבוצה, כשז'רקו קוראץ' סופג ביקורות מלא מעט שחקנים, הטוענים שהשחקן פשוט מתקשה להציג יכולת טובה באימונים ובמשחקים. בניגוד לשחקנים, בצוות המקצועי דווקא ממשיכים לתת גב לשחקן ולא אוהבים את הביקורת על החלוץ.

שחקני הפועל חיפה, יוסי דורה (ימין), לירן כהן. אדריאן הרבשטיין
"אחרי שספגנו את השער הראשון הייתה תחושה שאין סיכוי להשוות"/אדריאן הרבשטיין

גם הבעלים יואב כץ לא אהב את התצוגה של השחקנים, ואמר לוואלה ספורט: "התחלנו טוב את המשחק אבל המחצית השנייה הייתה פשוט מפח נפש. לא צריך להיכנס לדאון יותר מדי עמוק, צריך להסתכל על השגיאות ולתקן אותם. אמרתי גם כשניצחנו שלא היינו טובים". על המשחק הקרוב מול הפועל עכו אמר הבעלים כץ: "נצטרך להגיע הרבה יותר נחושים ועם הרבה יותר אופי, שלא תטעו, המשחק מול עכו יהיה יותר קשה מהמשחק מול הפועל תל אביב".

בעניין אחר, בקבוצה יעסקו השבוע גם בעניין נסיעתה של מכבי חיפה בכדורסל למסע בארצות הברית. בקבוצת הכדורסל שתצא ביום חמישי לארצות הברית מעוניינים שמאמן הכושר של הפועל חיפה אברי מונצ'ר, שמשמש גם כמאמן הכושר שלהם, יצא איתם למסע אלא שבשלב זה לא ברור האם בהפועל חיפה יאשרו את היציאה הזאת. גם בשנים עברו התעוררה בעיה דומה ובסופו של דבר נשאר מאמן הכושר בארץ בהסכמת קבוצת הכדורסל, כשבימים הקרובים יתברר האם מונצ'ר יצא לארצות הברית או שמא יישאר עם חיפה בארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"המשחק מול עכו יהיה יותר קשה מהמשחק מול הפועל תל אביב". כץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully