וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מור שושן נפצע בכף היד

29.9.2013 / 23:12

הבלם סובל משבר ועדיין לא ברור כמה זמן ייעדר. בקבוצה זעמו על בר נתן: "אם זה היה הפוך, מכבי חיפה הייתה מקבלת פנדל"

one

בבני סכנין יצאו ברגשות מעורבים מה-0:0 אתמול (שבת) מול מכבי חיפה. מצד אחד בקבוצה היו מרוצים מאוד מהעובדה שהיכולת הטובה נמשכת וכן צבירת הנקודות מפתיחת העונה גם מול קבוצה בסדר גודל של חיפה, אך מצד השני בסכנין הרגישו שיכלו לנצח ולא ניצלו את האפשרות.

שחקן הפועל תל אביב מור שושן. קובי אליהו
בסכנין בונים עליו. מור שושן/קובי אליהו

הבלם מור שושן נפצע במשחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון. הבלם לא פתח בהרכב אך בצוות המקצועי מחזיקים ממנו מאוד והוא מיועד להיות שחקן משמעותי מאוד בקבוצה העונה. שושן נפצע במהלך המשחק ולפי האבחנה של הצוות הרפואי הוא סובל משבר בכף היד. שושן יעבור מחר או ביום שלישי ניתוח ובשלב זה לא ברור כמה זמן הוא ייעדר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מוחמד גדיר שחקן בני סכנין מחמיץ מול בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
הכניס רוח גבית להתקפה של סכנין. גדיר מול שראנוב/קובי אליהו

במועדון כעסו מאוד על השיפוט וטענו שקופחו על ידי השופט דניאל בר נתן בצורה משמעותית. "היה מגיע לנו פנדל ברור ועוד פנדל שהרבה שופטים היו שורקים עליו", אמר גורם במועדון, "מה גם שפסלו לנו שער חוקי. אני משוכנע שאם זה היה הפוך מכבי חיפה הייתה מקבלת לפחות פנדל אחד".

מי שזכה למחמאות גדולות הוא מוחמד גדיר, שנכנס כמחליף והכניס הרבה רוח להתקפת הקבוצה. גדיר נכנס כמחליף במחצית השנייה והיה אחראי לכמה התקפות מסוכנות מאוד של המארחים. נראה שכבר במשחק הבא מול עירוני קרית שמונה גדיר יהיה בתמונת ההרכב ויתמודד על המקום בשפיץ על חשבון אחד מהקשרים האחוריים. גם המאמן מרקו בלבול זכה למחמאות על ההחלטה לעבות את מרכז המגרש, החלטה שהתבררה כמוצלחת מאוד. "לא תרגלנו את המערך הזה כל השבוע וזה הפתיע גם אותנו", אמר אחד משחקני הקבוצה, "אבל בפועל זה עזר לנו מאוד מול מכבי חיפה".

עוד שחקן שממשיך להציג יכולת טובה וזוכה למחמאות הוא השוער מחמוד קנדיל, ששמר עד כה בשלושה משחקים על שער נקי. "ידעתי שיהיה מדובר במשחק קשה כי מכבי חיפה זה מועדון גדול והכנתי את עצמי טוב מאוד למשחק", אמר השוער, "רצינו לנצח מול הקהל הביתי שלנו אבל גם תיקו זה בסדר גמור. כל נקודה זו דחיפה עבורנו".

על העובדה ששלוש פעמים הקורות הן אלו שהצילו אותו מספיגת שער אמר קנדיל: "אולי הקורות היו מזל אבל אני מודה לאלוהים שזה לא נכנס ויצאנו עם רשת נקייה. אנחנו צריכים לחשוב כבר על קרית שמונה. תכנית המשחק שלנו אתמול לא הייתה להסתגר. רצינו להגיע לכמה שיותר מצבים, לפעמים צריך להסתפק בנקודה שהשגנו".

על העובדה ששחקני רכש משמעותיים, דוגמת מור שושן ושני הספרדיים, לא מקבלים הזדמנויות עד כה אמר השוער: "יש לנו סגל גדול וכל שחקן יכול לתרום את החלק שלו, עד עכשיו הולך טוב מאוד". לסיום, כנשאל קנדיל האם הוא רואה עצמו כשוער פוטנציאלי לנבחרת ישראל הוא העדיף להישאר צנוע. "תמיד מחמיא שמדברים על היכולת שלי אבל כרגע אני מתייחס רק לסכנין ורוצה להתקדם פה", השיב.

שחקן מכבי חיפה, דינו אנדלובו, מול מחמוד קנדיל, שוער בני סכנין. קובי אליהו
נבחרת? קודם הוא רוצה להתקדם עם בסכנין. קנדיל מול אנדלובו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully