וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "עזרנו למכבי תל אביב להיראות מצוין"

29.9.2013 / 8:26

במועדון מאוכזבים לאחר התבוסה לאלופה: "המשחק מול סכנין חשוב, כי ניצחון בו יראה שאנו קבוצה עם אופי שתיאבק בצמרת"

one

אכזבה קשה שוררת בקרב אנשי עירוני קרית שמונה לאחר ההפסד אמש (שבת) למכבי תל אביב בתוצאה 3:0. בקרית שמונה אמנם ידעו שהם מגיעים כאנדרדוג למשחק מול האלופה, אך לא ציפו ליכולת כל כך חלשה ולנוקאאוט מהיר של מכבי תל אביב. בסיום המשחק העדיפו המאמן ברק בכר והבעלים איזי שרצקי לא לשוחח עם השחקנים, אך ניכר על שניהם שהם מאוכזבים מאוד מהתוצאה ומהיכולת. "נכון שמכבי תל אביב בפורמה ונראית מצוין, אבל עזרנו לה להיראות ככה והיינו גרועים", אמרו במועדון הצפוני.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"למרות שאנחנו עם שש נקודות, צריך לזכור שהפסדנו למכבי חיפה ומכבי תל אביב". אופיר מזרחי מול דור מיכה/ברני ארדוב

למרות האכזבה מהמשחק, בקרית שמונה מודעים לכך שצריך להרים את הראש ולהתמקד במשחק הקרוב מול בני סכנין, לו יש משמעות מכרעת לקבוצה שכן סכנין עד כה עם שמונה נקודות בעוד קרית שמונה עם שש נקודות, ולהתמודדות יש חשיבות לגבי הכיוון של שתי הקבוצות בתקופה הקרובה. "למרות שאנחנו רק עם שש נקודות צריך לזכור שהפסדנו למכבי חיפה ומכבי תל אביב", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "המשחק מול סכנין הוא חשוב מאוד כי ניצחון בו יראה שלמרות ההפסדים אנחנו קבוצה עם אופי שתיאבק בצמרת הגבוהה".

היום יזכו השחקנים ליום חופש, ומחר הם יחזרו לאימונים ויחלו בהכנות למשחק מול סכנין. בקבוצה ינסו להכשיר את ברק בדש למשחק, החלוץ שנעדר משני המשחקים האחרונים חסר מאוד לקבוצה וינסה לחזור לאימונים מלאים. גם קפטן הקבוצה שיר צדק בספק ולא ברור מהי חומרת פציעתו לאחר שהוחלף במחצית הראשונה של המשחק אתמול. צדק, שסובב את הקרסול, צפוי לעבור היום בדיקה ולאחריה תתברר חומרת הפציעה, כשבקרית שמונה מקווים שלא מדובר בפגיעה חמורה ושהבלם יוכל לחזור לאימונים כבר בימים הקרובים ,ולעמוד לרשותו של בכר במשחק מול סכנין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
עם הראש בסכנין. בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully