וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא דיין: "מקווה שאוציא את הכיפה כמה שיותר"

29.9.2013 / 8:05

קשר הפועל עכו הסביר את אקט חגיגת השער מול מכבי פ"ת. ביקורת על גורש: "הוא מה שמבדיל בין השנה לשנה שעברה"

one

הפועל עכו יכולה להיות קצת יותר מעודדת בשבוע הזה אחרי שאתמול (שבת) השיגה סוף סוף נקודות ראשונות העונה בליגת העל ב-1:1 במושבה נגד מכבי פתח תקוה. העכואים לא נראו טוב במחצית הראשונה, אבל גיא דיין העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-53 לפני שפדרו גלבאן השווה בבעיטה חופשית (61) אחרי טעות קשה של השוער דודו גורש.

שחקני הפועל עכו חוגגים עם גיא דיין. מגד גוזני
רצה להודות לבורא עולם. גיא דיין עם הכיפה/מגד גוזני

"אין ספק שעובר משהו לא טוב על דודו גורש, אבל הוא ייצא מזה", אמר גורם במועדון. "ההבדל בין עכו של השנה לזו של סוף השנה שעברה הוא בעמדת השוער, אבל גורש הוא שוער עם הרבה מאוד ניסיון והוא יביא לנו עוד הרבה נקודות". מי שזכו למרבית המחמאות אחרי המשחק אתמול הם דיין, שזכה לחיבוק חם מז'וליאנו ספדאסיו שאיתו התעמת בשבוע שעבר, ומשה מישאלוב שעשה עבודה טובה בחלק האחורי עם חזרתו להרכב אחרי ההרחקה.

דיין אמר לאחר המשחק: "אני שמח מהתיקו הזה במצב שלנו. אנחנו בתקופה פחות טובה ואני בטוח שאנחנו נשתפר בהמשך. התחלנו את המשחק לא טוב והשתפרנו במחצית השנייה. אני מקווה שנביא את המחצית השנייה למשחק הבא נגד הפועל חיפה. אנחנו לא מתעסקים במה שמסביב אלא בכדורגל". על האקט של הוצאת הכיפה מהגרב לאחר השער, אמר הקשר: "אני מקווה שאני אוציא את הכיפה כמה שיותר. הייתי בתקופה פחות טובה ורציתי להגיד תודה לבורא עולם". אגב, המהלך הזה אמור היה לחייב הוצאת כרטיס צהוב, אבל השופט אלון יפת התעלם מכך.

יושב ראש הקבוצה דוניה שיינהולץ יזם לטובת השחקנים יומיים של גיבוש במלון חוף התמרים בשני ובשלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יובל נעים מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
מצפה ליותר מהשוער שלו. יובל נעים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully