וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "חששתי מהמשחק, מקווה שנמשיך ביכולת הטובה"

28.9.2013 / 22:02

המאמן המורחק חגג את ה-0:3 של אשדוד על רמת השרון: "ראיתי מעולה מהיציע". שאבו: "הישארות? נראה רחוק"

חילופי המאמנים לא עזרו כנראה להפועל ניר רמת השרון, שנותרה הערב (שבת) הקבוצה היחידה בליגה ללא נקודות אחרי תבוסה 3:0 בחוץ למ.ס. אשדוד. דויד סולארי (15), רועי בקל (55) וגדי קינדה (66) כבשו למארחים, שהסתדרו היטב ללא מאמנם ניר קלינגר המורחק, שישב ביציע.

מ.ס. אשדוד הביסה 0:3 את הפועל ניר רמת השרון

מאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר. ניב אהרונסון
הסתדרו מצוין גם בלעדיו. קלינגר/ניב אהרונסון

קלינגר אמר בסיום: "פתחנו את המשחק טוב מאוד וגם כבשנו, אבל הייתה רבע שעה שנרדמנו. היינו ראויים לנצח ובסך הכול אני מרוצה. חששתי מהמשחק, כי באנו פייבוריטיים מול קבוצה שכביכול במשבר והחליפה מאמן. זה מאוד מסוכן, אבל השחקנים הגיעו מוכנים מנטלית. רוב הקבוצות היום משחקות עם חלוץ אחד ונותנות חופש לקשרים והמגנים ואני מקווה שנמשיך ביכולת טובה ונבקיע בכל משחק. לא תמיד זה קורה".

"ראיתי את המשחק מעולה וזו פעם ראשונה שאני יושב ביציע ב-15 שנות האימון שלי", הוסיף המאמן, "אני מקווה שזו הפעם האחרונה. ברוב הדברים הפחות נעימים הוכחתי שלא היה ולא נברא, אבל מה שעשיתי לא בסדר היה הבעיטה בתיק. הענישו אותי בצורה מינורית. כנראה שזה הגיע לי".

מאמנה של רמת השרון, חיים שאבו, סיכם: "כשלקחתי על עצמי את התפקיד ידעתי שהמצב לא קל, כי היינו אחרי שלושה הפסדים. אין הוקוס פוקוס, נצטרך להרים את עצמנו ולהרים את המוראל של השחקנים. לא היה קל לשבת ביציע, אבל אני בחור חזק, עברתי הרבה דברים בחיים ושום דבר בכדורגל לא שובר אותי. כרגע אין הערכות זמן כמה זמן אאמן. עד שיגידו לי אחרת, אני בינתיים פה. אם נישאר בליגה? כרגע זה נראה רחוק מאוד. אני מקווה מאוד שנשתפר".

LIVE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully