וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "נראינו יותר טוב, נצא מהמשבר הזה"

מכבי חיפה סיימה ב-0:0 מול סכנין, המאמן מעודד: "בקרוב נראה את הקבוצה שאנחנו רוצים לראות". בלבול: "הגיע לנו לנצח"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה עדיין בעיצומו של משבר. אמנם הערב (שבת) היא קטעה את רצף שלושת ההפסדים, אך היה זה רק עם 0:0 מול בני סכנין ועם עוד משחק בו לא מצאה את הרשת. דניאל בר נתן בא לעזרת הירוקים עם פסילת שער חוקי של סכנין ואי שריקה לפנדל שהגיע למארחת בפתיחת המחצית השנייה. אלון תורג'מן מצא פעמיים את המשקוף וגם גוסטבו בוקולי הפציץ לקורה העליונה, כשהטוב בשורות חיפה היה השוער בויאן שראנוב שמנע הפסד.

בסיום המשחק נכנס הנשיא יעקב שחר לחדר ההלבשה, יחד עם סגנו עוזי מור והמנכ"ל איתמר צ'יזיק. השחקנים סיפרו כי: "השניים לא דיברו, אבל ראית על הפנים שלהם איך התחושה בקבוצה. אנחנו לא מרימים ידיים, אבל יודעים ששחר מאוד מאוכזב מאיתנו. הוא ציפה שננצח ונצא לדרך חדשה, ועכשיו יישאר עוד קצת מתח עד המשחק נגד שחטאר קרגנדי".

מספר שחקנים, בהם גוסטבו בוקולי, ניסו לעודד את חבריהם. "טוב שלא ספגנו, אנחנו שווים הרבה יותר", אמרו. מעמדו של המאמן אריק בנאדו, יש לציין, איתן. בחיפה כלל לא מדברים על אפשרות אחרת.

שחקן מכבי חיפה, חן עזרא, מול שחקן בני סכנין, עלי עוסמאן. קובי אליהו
עוד יום מתסכל. חן עזרא מול עלי עוסמאן/קובי אליהו

אריק בנאדו אמר בסיום: "לא הגענו למספיק מצבים להבקיע. היינו יכולים להכריע את המשחק, אבל גם יכולנו לספוג. נראינו יותר טוב, שלטנו במשחק. אנחנו משתפרים ובקרוב נראה את הקבוצה שאנחנו רוצים לראות. חזרנו להיות קבוצה יותר יציבה ויותר מאורגנת, עם פחות טעויות. גם לסכנין היו מצבים כך שהתוצאה משקפת את המשחק. כדורגל בנוי מטעויות ואנחנו צריכים לעשות פחות טעויות. נצא מהמשבר הזה". על תגובות האוהדים: "מותר לאוהדים להיות לא מרוצים, הם משלמים כסף, מקווים לגרוום להם להמשיך ליהנות".

הבלם דקל קינן סיכם: "תקופה פחות טובה, קשה לנו להביא את היכולת מהאימונים למשחקים. אני בטוח שנעבור את זה, אנחנו קבוצה טובה עם חומר שחקנים מצוין. קשה לשים את האצבע על משהו ספציפי, אבל ההפסד באשדוד אולי קצת פגע לנו בביטחון. יש לנו צוות מקצועי מצוין ואני בטוח שהוא יכין אותנו היטב למשחק ביום חמישי. זה לא יהיה כמו בשנה שעברה, אנחנו קבוצה הרבה יותר בוגרת, נצא מהמצב הזה הרבה יותר מהר".

על חוליית ההגנה אמר: "אני מסתכל על ההגנה כקבוצה ואני בטוח שנשתפר גם בעניין הזה. אנחנו צריכים ניצחון, אפילו 0:1 קטן, חבל שלא השגנו אותו היום. הניצחון הראשון ישחרר הרבה לחץ ונצא לדרך חדשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. קובי אליהו
שומר על אופטימיות. אריק בנאדו/קובי אליהו

מרקו בלבול, שלא הפסיד כמאמן סכני ב-11 המשחקים האחרונים, אמר: "בחצי השני שיחקנו מצוין, הגענו למצבים, הנענו את הכדור. הגיעו לנו שלוש נקודות, הגיע לנו לנצח. נגד מכבי חיפה תיקו זו תוצאה טובה. אבל אני יוצא מאוכזב מהמשחק.

לגבי טעויות השיפוט אמר: "לפעמים שופטים מקבלים החלטות טובות ולפעמים פחות. אמנם יצאנו מקופחים, אבל אם היינו כובשים לא היינו מדברים. אנחנו עושים רצף של משחקים ופתיחה מדהימה. למעלה מ-60 אחוז מהשחקנים הם שחקני בית מעיר לא גדולה, וזו הגאווה הגדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully