וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייס קרים: "אם הקהל ימשיך לתמוך, לא נאכזב אותו"

29.9.2013 / 6:10

קשרה הניגרי של בית"ר ירושלים לקראת רעננה (א', 20:10, ספ' 1): "ממשחק למשחק נהיה יותר טובים". קריאף החלים ויפתח

רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 2.

* יצחונות לבית"ר ירושלים: 2.

* ניצחונות לבית"ר ירושלים בתוצאה 1:3: 2.

* איתן שמואלביץ' שפט את בית"ר ירושלים פעמיים במשחקי חוץ. בשניהם היא הפסידה.

* מנחם קורצקי מרעננה (8 משחקים) ופאולו סוזה ממכבי תל אביב (3 משחקים) הם שני המאמנים היחידים בליגת העל שמעולם לא הפסידו.

* קורצקי אימן פעם אחת נגד בית"ר ירושלים, וניצח 0:1. שלושה משחקני הסגל שלו היום ברעננה שותפו במשחק הזה: גל ניר, יניב לביא ובן מלכה.

לאתר דריבליסט

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
מעולם לא הפסיד בליגת העל. מנחם קורצקי/מגד גוזני

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

אחרי פתיחת עונה מצוינת, הפועל רעננה תעמוד לראשונה העונה במבחן של ממש, עם משחק הבית מול בית"ר ירושלים. ברעננה יודעים כי ניצחון מול היריבה מהבירה ופתיחת העונה תהפוך להיות למושלמת. "זה משחק חשוב מאוד מול יריבה חזקה" אמר מנחם קורצקי לחניכיו באסיפה לקראת המשחק. "יש לבית"ר חלק קדמי מסוכן מאוד ואנחנו חייבים להיות דרוכים בהגנה לקראתו". קורצקי לא מתכוון לערוך שינויים מהרכב שניצח בשבוע שעבר את רמת השרון.

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק. המאמן אלי כהן ערך לשחקניו עוד במהלך השבוע אסיפה בה שם דגשים על הטעויות במשחק נגד הפועל חיפה, ובעיקר על סבלנות בהנעת הכדור ומשחק דרך האגפים, שם הקבוצה איבדה את מרבית הכדורים. מי שחזר להתאמן היום הוא הקשר אופיר קריאף שהיה חולה אתמול, והוא צפוי לפתוח בקישור האחורי לצד אייס קרים, אם כי גם ברק משה עדיין בתמונה.

בחלק הקדמי נראה כי עומר אצילי יפתח לפני הקשרים האחוריים, כשלפניו ישחקו סינטיאהו סלליך ואיציק כהן באגפים וטטה בנגורה בחוד. מי שייעדרו בוודאות הם אלי דסה ודור מלול. אחרי שרופאי הקבוצה לא גילו ממצאים יוצאי דופן בבדיקות שעבר, יחכה מלול לאבחנות של רופאי בית החולים וולפסון שיקבעו סופית את חומרת הפציעה שלו.

בבית"ר מעריכים שכ-4,000 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק בנתניה, והקשר אייס קרים אמר לקראת המשחק: "במשחק האחרון נגד חיפה איכזבנו את הקהל. באו אלפים לתמוך בנו, ואם היינו קצת יותר מרוכזים ומשחקים יותר חכם היינו מנצחים כי שלטנו במשחק. אם הקהל ימשיך לתמוך בנו לא נאכזב אותו".

על יכולתו עד כה אמר אייס קרים: "גם לי יש ביקורת עצמית. יש כאן כמה שחקנים שהגיעו לבית"ר אחרי כמה חודשים שלא היו בפעילות, ויחד עם העובדה שזו קבוצה חדשה והרבה שחקנים צריכים להתחבר, זה טבעי. אני ואחרים לא נשתמש בזה כתירוץ, אנחנו רוצים להיות טובים ולנצח כל משחק, וכבר מחר אני מאמין שיראו אותנו משחקים טוב יותר. הבנתי שאלפי אוהדים יבואו איתנו והגב שהם נותנים לנו גורם לך לרצות לתת הכל בשבילם כדי שיהיו שמחים".

טטה בנגורה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
זמן להוכיח. טטה בנגורה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: תמיר כהן

בשבועות האחרונים הקשר מתחיל להזכיר את השחקן הנפלא שהיה רק לפני כמה שנים. מול בית"ר זאת תהיה אופרה אחרת ואם כהן ימשיך להיות דומננטי, רעננה יכולה לצאת עם היד על עליונה.

בית"ר ירושלים: טטה בנגורה

השחקן הכי יקר של בית"ר ירושלים (200 אלף יורו) נכנס לאט לאט לכושר משחק, ומחר אמור בפעם הראשונה העונה לפתוח בהרכב. להשתלבות וההצלחה של בנגורה תהיה השפעה גדולה מאוד על העונה של בית"ר ירושלים וממחר אלי כהן ובית"ר כבר רוצים לראות תוצרת מהחלוץ המדובר.

שחקן הפועל רעננה תמיר כהן. ברני ארדוב
אופרה אחרת. תמיר כהן/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, לואי טהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, תמיר כהן, בן בנימין, אסי בלדוט, אנתוני נווקאמה, אאודיס, ממאדו צ'אם.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, לנדרי מולמו, אייס קרים, אופיר קריאף, עומר אצילי, איציק כהן, סינטיאהו סלליך, טטה בנגורה.

הפועל רעננה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully