וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס זכתה ב-NL מרכז

28.9.2013 / 8:21

0:7 של הקרדינלס על הקאבס סגר את המרוץ, פיטסבורג ניצחה בסינסי. בווילד קארד: הפסד לטמפה, ניצחונות ליריבות

איזה לילה, איזה לילה. המתח מגיע לנקודת רתיחה והלילה (בין שישי לשבת), הוא רק עלה. רגע לפני, ניתן את הכבוד לסנט לואיס הנהדרת, שעם 0:7 על הקאבס, בעזרת הומראנים של מאט הולידיי ודייויד פריז ועוד משחק מצוין של לאנס לין (שישה ותשעה) גרפה את אליפות ה-NL מרכז אחרי מאבק ממושך.

* מתחת לקארדס לעומת זאת, האקשן נמשך. פיטסבורג הגיעה לפתיחת הסדרה בסינסינטי ועם הומראן של פדרו אלבארז (35 העונה) ושמונה ושישה של איי ג'יי בארנט ניצחה 1:4. הפייראטס ביתרון שני משחקים, הרדס יצטרכו לנצח את שני האחרונים כדי לארח את משחק המיני פלייאוף.

אדם ווינרייט סנט לואיס קרדינלס. GettyImages
סופסוף הם סגרו את הבית. ווינרייט חוגג/GettyImages

AL ווילד קארד:

* כאן הדברים באמת משתוללים. אחרי שבעה ניצחונות רצופים, טמפה ביי הפסידה 6:3 לטורונטו ואר איי דיקי. המאזן שלה כרגע הוא 70:90.

* במאזן זהה ניצבת כעת קליבלנד, שעם 6:12 מוחץ, כולל 17 חבטות, במינסוטה, השיגה ניצחון שמיני רצוף.

* טקסס סופרת חמישה ניצחונות רצופים אחרי 3:5 על האיינג'לס ועכשיו היא רחוקה רק משחק אחד משתי המוליכות במאבק הווילד קארד.

* משחקים נוספים: וושינגטון וסטיבן שטרסבורג ניצחו 4:8 את אריזונה ופטריק קורבין. היאנקיז הנחילו ליוסטון הפסד 13 רצוף ו-109 (!) העונה עם 3:2. אטלנטה גברה 0:1 על פילדלפיה למרות 13 סטרייקאאוטים של קליף לי, שמונה ושבעה לכריס מדלן. מיאמי חילצה 2:3 מדטרויט, אצלה ג'וני פראלטה חזר מהשעייתו על שימוש בחומרים אסורים. קנזס סיטי, עם שבעה ועשרה של ג'יימס שילדס, ניצחה 1:6 את הווייט סוקס. מילווקי ניצחה 2:4 את המטס. בוסטון הביסה 3:12 בחוץ את בולטימור למרות הומראן 53 של כריס דייויס. הדודג'רס טיילו ל-0:11 מול קולורדו, קלייטון קרשאו עם עוד משחק לתפארת. אוקלנד ניצחה 2:8 בסיאטל. 3:7 לסן פרנסיסקו על סן דייגו.

אלכס ריוס טקסס ריינג'רס. GettyImages
סוף פרוע ב-AL. ריוס וטקסס בעניינים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully