וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: עומדים דום

28.9.2013 / 9:00

הפטריוטס ייפגשו בג'ורג'יה דום את אטלנטה הלחוצה במוקד המחזור ה-4. יוסטון-סיאטל, דנבר-פילי, צ'יפס-ג'איינטס

שלושה מחזורים, בוודאי בעונה שעורכת בסך הכול 17 שבועות, הם די והותר על מנת לזהות מגמות ולכן השבוע הרביעי של עונת ה-NFL, שהחל בליל חמישי עם הניצחון של סן פרנסיסקו על סנט לואיס וייערך ברובו מחר (ראשון) עשוי להבהיר, אולי באופן סופי לעונה הזו, לאן מועדות פניהן של קבוצות רבות. במוקד המחזור נוכל למצוא את קנזס סיטי מול הג'איינטס, שמחפשים ניצחון ראשון. דטרויט פוגשת את שיקגו למשחק מסקרן, מינסוטה ופיסטבורג ישחקו בוומבלי, יוסטון מול סיאטל במפגש גדול, דנבר ופייטון מאנינג הלוהט מחכים לפילדלפיה ושני דובדבנים: בסאנדיי נייט, אטלנטה מארחת את ניו אינגלנד ובמאנדיי נייט, ניו אורלינס את מיאמי. אחרי שני מחזורים שכבר גרמו לנו לחשוש שמא אנחנו מבינים משהו בהימורים, הגיע השבוע שעבר ועשה סדר עם 9 מ-15. לצד ההימור המוצלח על סן פרנסיסקו בחמישי, אנחנו על 36 מ-49 (73.4 באחוזים). אז מה רואים השבוע?

מאט ריאן  אטלנטה פאלקונס. Mike Ehrmann, GettyImages
אטלנטה לא יכולה להרשות עוד הפסד. מאט ריאן/GettyImages, Mike Ehrmann

FOX:

20:00: יוסטון - סיאטל
23:00: דנבר - פילדלפיה
3:00, בין שני לשלישי: ניו אורלינס - מיאמי

METV:

20:00: קנזס סיטי - ניו יורק ג'איינטס
23:15: אוקלנד - וושינגטון

5+ לייב:

23:45: סן דייגו - דאלאס (בסיום משחק הבייסבול)
3:30, בין ראשון לשני: אטלנטה - ניו אינגלנד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. Kathy Willens, AP
כדאי לנצל כל הזדמנות לראות אותו ואת דנבר. פייטון מאנינג/AP, Kathy Willens

20:00: : איזו אלופה נקבל?

בפאלו (2:1) - בולטימור (1:2)

אופי של מועדון, זה כל הסיפור. הבילס, לוזרים כהרגלם, כבר הפסידו שני משחקי צמודים. הרייבנס לעומת זאת, שכחו כבר מפתיחת העונה האיומה, הציגו הגנה מעולה בשני המשחקים האחרונים וחזרו למאזן חיובי. האלופה רוצה להמשיך הלאה, אבל השבוע נקלעה למצב לא נעים כאשר התופס הפצוע שלה ג'קובי ג'ונס הסתבך בקטטה ונחבט בראש עם בקבוק שמפניה על ידי חשפנית. כן, סיפור אמיתי. בכל מקרה, הגנת הריצה המצוינת של העורבים תנסה לעצור את התקפת הריצה המצוינת של המארחים ולנצח בבפאלו, דבר אותו היא נכשלה לעשות בביקור היחיד שלה בעיר עד היום, ב-2007.

ההימור: בולטימור מאוד לא יציבה, הבילס כן, בלא לנצח. רייבנס

קליבלנד (2:1) - סינסינטי (1:2)

הדרבי הראשון של אוהיו לעונה הנוכחית יפגיש בין שתי יריבות שמגיעות אחרי ניצחונות גדולים. הבראונס, דווקא לאחר שויתרו על טרנט ריצ'רדסון ופתחו עם בריאן הוייר במקום ברנדון ווידן הפצוע, היממו את מינסוטה ואילו הבנגאלס שרדו מותחן ענק וניצחו את גרין ביי כדי להתייצב במאזן חיובי. סינסי יודעת שכשפיטסבורג די מחוץ לתמונה ובולטימור עדיין מחפשת את עצמה, זה הזמן וההזדמנות שלה לשלוט בבית. בשנה שעברה כל קבוצה ניצחה את הדרבי הביתי שלה.

ההימור: המזל שיחק לטובת קליבלנד פעם אחת, זה לא יקרה שוב. סינסינטי

דטרויט (1:2) - שיקגו (0:3)

איזה משחק גדול בין שתי מוליכות ה-NFC צפון הקשה. הליונס מציגים גם העונה התקפת מסירה קטלנית ומת'יו סטאפורד כבר שלח העונה למעלה מאלף יארדים מדויקים, כשהוא נעזר כמובן ביכולות הכבירות של קלווין ג'ונסון. מנגד, הברס הוכיחו שבוע נוסף שהם "על אמת", כשפירקו בחוץ ללא קושי את פיטסבורג. שיקגו מתפקדת מצוין בכל חלקי הקבוצה, הגנה והתקפה והמהפכה של מארק טרשטמן עובדת היטב, כשגם לה יש צמד מעולה בדמות ג'יי קאטלר את ברנדון מארשל. לברס יש יתרון ברור במפגשים בין הקבוצות עם 96 ניצחונות מול 65 של הליונס (וחמש תוצאות תיקו) והם גם ניצחו בתשעה מעשרת המפגשים האחרונים, כולל השניים בעונה שעברה.

ההימור: משחק קשה מאוד לחיזוי, אבל ניתן את הקרדיט לכושר המצוין של שיקגו

ברנדון מארשל שיקגו ברס. Jim Prisching, AP
הברס מגיעים לקרב בעיר המכוניות. ברנדון מארשל/AP, Jim Prisching

קנזס סיטי (0:3) - ניו יורק ג'איינטס (3:0)

אם לפני העונה הייתם שואלים כל חובב פוטבול בסביבה מי תגיע למשחק הזה עם אפס הפסדים ומי תגיע עם אפס ניצחונות, כמעט כל התשובות היו הפוכות מהמצב הקיים, אולם נסתרות הן דרכי המשחק. הצ'יפס, אחרי שבוע וחצי מנוחה ואחרי ניצחון גדול בפילדלפיה, חולמים לשמור על מאזן מושלם ולהשיג כבר עכשיו כפול מכמות הניצחונות שלהם מהעונה שעברה. בעוד דנבר נראית כמי שתשלוט גם העונה ב-AFC מערב, עוד כמה שבועות מוצלחים ובמיזורי כבר יחלמו על ווילד קארד. מנגד, הענקים חייבים לקום מהקרשים אחרי ההשפלה בדמות 38:0 בקרוליינה בשבוע שעבר. ניו יורק ספגה לפחות 36 נקודות בכל משחק העונה והקבוצה נראית נורא, כולל איליי מאנינג, שמרבה לאבד כדורים.

ההימור: מ-12 מפגשים עד היום, הג'איינטס ניצחו בעשרה ודווקא עם הגב אל הקיר הם מוציאים מעצמם את המיטב. אולי זו הפתעה, אבל נהמר על ניו יורק

מינסוטה (3:0) - פיטסבורג (3:0)

המשחק הראשון מבין שניים שייערכו העונה בוומבלי מפגיש בין שתי קבוצות שעדיין מחפשות את הניצחון הראשון שלהן העונה ועשו את הדרך הארוכה ללונדון עם הרבה מחשבות על כל מה שהשתבש. מתוך שלושת ההפסדים של הווייקינגס והסטילרס, נראה שהשבוע האחרון היה הכי קשה. מינסוטה הובכה בבית מול קליבלנד וגרמה אפילו לבת של אדריאן פיטרסון להישאר מבולבלת, כמו שסיפר הרץ האחורי שמצוי בכושר חלש בהרבה מזה שהיה בו בעונה שעברה. כריסטיאן פונדר סובל משבר בצלע ומאט קאסל יפתח במקומו. פיטסבורג, שצפויה ליהנות מלא מעט תמיכה ביציעים, בוודאי ביחס למשחק חוץ, חטפה חזק בראש משיקגו ואולי המרחק מהעיר יעזור לה להתעורר מעט.

ההימור: יתרון הביתיות לא קיים במשחק כזה, אבל מינסוטה נראית עדיין קצת יותר טוב. וייקינגס

טמפה ביי (3:0) - אריזונה (2:1)

למאמן גרג שיאנו נמאס והבאקנירס הכריזו השבוע על הפיכה: ג'וש פרימן אאוט, הרוקי מייק גלנון אין. טמפה כבר עם שלושה הפסדים אחרי שהובסה בניו אינגלנד והעונה שלה מהר מאוד יורדת לטימיון. אריזונה, שמציגה עד כה הגנת ריצה מצוינת, אבל מתקשה בשאר ההיבטים, החלה את העונה לא רע, אבל גם היא מגיעה אחרי תבוסה כואבת, בדאלאס. שודדי הים ניצחו בשישה משמונת המפגשים האחרונים.

ההימור: ההצלחה הזו תימשך גם הפעם. טמפה ביי עם ניצחון בכורה העונה

אנדי ריד מאמן קנזס סיטי צ'יפס עם ג'סטין יוסטון. Rich Schultz, GettyImages
יישאר מושלם עם הצ'יפס? אנדי ריד/GettyImages, Rich Schultz

ג'קסונוויל (3:0) - אינדיאנפוליס (1:2)

כיאה לקבוצה עם קוורטרבק צעיר בדמות אנדרו לאק וכעת גם רץ צעיר, טרנט ריצ'רדסון, הדבר הכי יציב באינדיאנפוליס הוא חוסר היציבות. אחרי הפסד ביתי מיותר משהו למיאמי הגיעה בשבוע שעבר התפוצצות שהסתיימה עם ניצחון מוחץ ואדיר בסן פרנסיסקו. מה יעשו הקולטס הפעם? כנראה ינצח שוב, בעיקר משום שהם משחקים מול הקבוצה הגרועה בליגה. אומנם עברו רק שלושה מחזורים, אבל כבר עכשיו רבים מדברים על עונת 16:0 לג'אגוארס, שנראים נורא מאי פעם. בליין גאברט צפוי לחזור במקום צ'אד הני, אבל לא נראה שזה מה שיעזור לג'קסונוויל. בעונה שעברה ג'קסונוויל הפתיעה עם ניצחון באינדיאנפוליס, לפני שהקולטס גמלו עם W בצפון פלורידה.

ההימור: ג'קסונוויל לא נראית כמי שמעוניינת לנצח, אינדיאנפוליס ממש כן. קולטס

יוסטון (1:2) - סיאטל (0:3)

הטקסאנס האמינו בכוחם להגיע למשחק הזה במאזן מושלם, אבל אחרי שני ניצחונות שהגיעו במהלך האחרון של המשחק ולוו ביכולת די בינונית, הגיע העונש ויוסטון הובסה בבולטימור בשבוע שעבר, כשמאט שאוב לא מייצר אף טאצ'דאון. הטקסנים רוצים להתאושש ומהר, כי טנסי ואינדיאנפוליס מזנבות בהם ב-AFC דרום. הסיהוקס מסתמנים בינתיים כקבוצה הטובה בליגה והתגברו בקלות על ג'קסונוויל כדי לשמור על מאזן נטול הפסדים. אם יצליחו לנצח ביוסטון הם יספקו הצהרת כוונות משמעותית ויעשו כבר עכשיו צעד נוסף בדרך לאליפות ה-NFC מערב. סיאטל מגיעה למשחק עם שמונה ניצחונות רצופים בעונה הסדירה, רצף שהולך אל העונה שעברה.

ההימור: על הנייר מדובר במשחק גדול, נקווה שהוא גם יספק את הסחורה. אם כן, ניתן את זה ליוסטון

אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס מול פיליפ ווילר מיאמי דולפינס. AJ Mast, AP
חוסר יציבות מאפיין את אינדיאנפוליס. אנדרו לאק/AP, AJ Mast

23:05-23:25: עוד סיבוב ב"פייטון מאשין"

טנסי (1:2) - ניו יורק ג'טס (1:2)

הטייטאנס מסתמנים כבר עכשיו כאחת מהפתעות העונה והם חזרו למאזן חיובי אחרי ניצחון דרמטי על סן דייגו. משחק הריצה עובד מצוין וגם ההגנה מציגה מספרים לא רעים עבור טנסי, שבינתיים מוצאת את עצמה חזק במירוץ לראשות ה-AFC דרום. כדי שזה לא ייעצר, המארחים יצטרכו להתגבר על הסילונים, שבעצמם מציגים מאזן חיובי, משחק ריצה עובד והגנה טובה מאוד עד כה. ג'ינו סמית' עדיין לא מככב, אבל בהחלט מראה ניצוצות חיוביים וכמוהו גם בילאל פאוול, הרץ הצעיר.

ההימור: טנסי מרגשת ומסקרנת בינתיים והיא תנצח גם את המשחק הזה

דנבר (0:3) - פילדלפיה (2:1)

מי יעצור את פייטון מאנינג? או יותר נכון, למה שנרצה בכלל שמישהו יעצור את פייטון מאנינג? הקוורטרבק של הברונקוס פתח את העונה בטירוף חושים ולפחות לפי המספרים כרגע, הוא הולך לנפץ כמה שיאים. במאנדיי נייט פייטון טחן גם את אוקלנד כבר השיגה 127 נקודות העונה. גם הגנת הריצה של דנבר עושה את העבודה בצורה נהדרת עד כה וכעת היא פוגשת את התקפת הריצה הכי טובה בליגה מפתיחת העונה. פילדלפיה עדיין צריכה ללמוד על עצמה והפסידה שני משחקים רצופים ולפחות כרגע לא נראית כמו מי שמסוגלת לעצור את ההתקפה של הברונקוס, בטח לא במייל היי סיטי.

ההימור: פייטון ימשיך להשתולל, דנבר לנצח

אוקלנד (2:1) - וושינגטון (3:0)

הרדסקינס הגיעו לפלייאוף האחרון, אבל פתיחת העונה שלהם עגומה מאוד והדברים פשוט לא עובדים. רוברט גריפין השלישי עדיין מוביל את אחת מהתקפות המסירה הטובות בליגה, אבל ההגנה לא קיימת בכלל וסופגת כמעט 33 נקודות בממוצע למשחק. אצל אוקלנד, טרל פריור הפצוע לא צפוי לשחק ומי שיחליף אותו יהיה ככל הנראה מאט פלין, שסופסוף יזכה לצ'אנס. אוקלנד הפסידה לדנבר במאנדיי נייט ובחור השחור, כך היא מקווה, תוכל להתגבר השבוע על וושינגטון ובשבוע הבא על סן דייגו ולעלות למאזן חיובי. וושינגטון ניצחה את שני משחקי החוץ האחרונים שלה באוקלנד ולמעשה, לא הפסידה בעיר מאז 1980.

ההימור: זה ייגמר הפעם. אוקלנד

כריס ג'ונסון טנסי טייטאנס. Wesley Hitt, GettyImages
הפתעת העונה תמשיך לספק קבלות? כריס ג'ונסון/GettyImages, Wesley Hitt

סן דייגו (2:1) - דאלאס (1:2)

שלושה משחקים קיימה עד כה סן דייגו, כולם הסתיימו בשלוש נקודות הפרש. שניים מהם, לצערו של מייק מקוי, היו נגד הקבוצה שלו, שהפסידה ממש בשניות הסיום בטנסי בשבוע שעבר וחזרה למאזן שלילי. ההגנה של הצ'ארג'רס גרועה בינתיים, אבל פיליפ ריוורס מציג יכולת משופרת ביחס לעונה שעברה. הקאובויס, בעזרת משחק מצוין של דימארקו מארי, הביסו את סנט לואיס ושבו להחזיק במאזן חיובי. חמש פעמים ביקרה עד היום דאלאס בסן דייגו, ארבע פעמים היא יצאה עם הניצחון.

ההימור: זו תהיה הפעם החמישית. קאובויס

אטלנטה (2:1) - ניו אינגלנד (0:3), בין ראשון לשני, 3:30

משחק גדול בסאנדיי נייט. הפאלקונס לא מבינים איך הם מגיעים למפגש הזה במאזן שלילי, גם בניו אינגלנד כנראה לא ממש בטוחים מה הם עושים עדיין עם מאזן מושלם. אטלנטה הפסידה את שני משחקי החוץ שלה העונה, אבל בג'ורג'יה דום היא תמיד מאיימת וכמעט בלתי ניתנת להכנעה. מאט ריאן מציג יכולת לא רעה, אבל רגעי הקסם המאוחרים, שליוו את הפאלקונס בעונה שעברה, לא ממש מגיעים העונה, לפחות לא בינתיים. הפטריוטס הראו מול טמפה ביי שיפור ניכר במשחק ההתקפה שלהם, אבל טום בריידי עדיין רחוק שנות אור מהמספרים שהוא רגיל להציג. לפחות ההגנה עובדת לשם שינוי והיא ספגה רק 34 נקודות בשלושה משחקים. טום בריידי ניצח בכל שלושת המפגשים שלו מול אטלנטה עד היום, כולל פעמיים בחוץ.

ההימור: אטלנטה לא חלשה כמו המאזן שלה, ניו אינגלנד לא טובה כמו שלה ובג'ורג'יה דום, לפטריוטס אין צ'אנס. אטלנטה

ניו אורלינס (0:3) - מיאמי (0:3), בין שני לשלישי, 3:30

מפגש המושלמות של המחזור ייערך בסופרדום בין הסיינטס, בעונת חזרה לחיים שנראית מאוד מרשימה עד כה לבין הדולפינס, שמתחברים משבוע לשבוע ומגיעים אחרי שעשו טובה גדולה לניו אורלינס וניצחו את אטלנטה. דרו בריס בלתי עציר, כמו תמיד ואפילו ההגנה של ניו אורלינס הרבה יותר טובה ממה שהייתה בעונה שעברה והרשתה עד כה פחות מ-13 נקודות בממוצע למשחק, כולל 7:31 מוחץ על אריזונה בשבוע שעבר. הקדושים יוצאים אחרי המשחק הזה לשני משחקי חוץ סופר קשים מול שיקגו וניו אינגלנד והם ישמחו לעשות זאת עם חיוך על הפנים. הדולפינים נהנים מיכולת טובה של ריאן טניהיל וחיבור מוצלח שלו עם בריאן הארטליין.

ההימור: ניו אורלינס עדיין טובה יותר, בטח כשהיא בבית. סיינטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully