וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל עכו: לעצור את כדור השלג

27.9.2013 / 14:48

קבוצות התחתית נפגשות ורוצות להימנע מהפסד רביעי (ש', 19:00). ננאד מרינקוביץ' בחוד של עכו, ארבעה שינויים אצל סיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 10. המאזן - 2:4 לעכו בניצחונות, עוד 4 תיקו.

* כשמכבי פתח תקוה מארחת: 1:3 לעכו בניצחונות, עוד משחק נגמר בתיקו.

* הניצחון האחרון של עכו על מכבי פתח תקוה בחוץ היה 0:4, במשחק הבכורה של הלוזונים במושבה.

* ניצחון הבית היחיד של מכבי פתח תקוה על עכו הושג בגארבג' טיים של עונת 2010/11, במחזור הראשון של הפלייאוף האמצעי. נגמר 1:4.

* זה יהיה המשחק ה-100 של יובל נעים בליגת העל: הוא השיג עד עכשיו 30 ניצחונות, 27 תיקו ו-42 הפסדים. הקבוצות שלו כבשו 95 פעמים וספגו 134 פעמים.

* גם בשבוע שעבר הוכח שהמושבה ממשיכה לעשות חסד עם קבוצות החוץ. כרגע אחוזי ההצלחה באצטדיון החדש עומדים על 37.33 לקבוצות הבית לעומת 57.33 לקבוצות החוץ.

* הסיכוי של עכו לקבל פנדל אצל השופט אלון יפת במשחק חוץ: 14.1 אחוז. הסיכוי של מכבי פתח תקוה לקבל ממנו פנדל במשחק בית: 13.1 אחוז.

לאתר דריבליסט

יובל נעים מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
בדרך לחגיגות ה-100. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות:

מכבי פתח תקוה:

אחרי פתיחה נוראית של הליגה עם שלושה הפסדים, יעמוד משה סיני מחר במבחן החשוב ביותר שלו העונה בינתיים, כישפגוש את היריבה מהתחתית הפועל עכו. סיני שמעמדו כבר התערער בעקבות אותם הפסדים יודע שאם מחר יפסיד שוב ולא יעצור את כדור השלג הוא עשוי למצוא את עצמו ללא קבוצה הרבה לפני שדמיין.

בשל כך, סיני ככל הנראה מתכנן מהפך בהרכב עם לא פחות מארבעה שינויים בהרכב. ניצן דמארי, יוסי אופיר, דיא סבע, ועומר גולן שיוסט לעמדת החלוץ וחגי גולדנברג שיירד לעמדת המגן אלה הם השינויים המסתמנים בהרכב של סיני.
למרות שלא תורגל בהרכב הפותח, במכבי פתח תקווה מאמינים כי פדרו גלבאן יפתח מחר בסופו של דבר. אם לא, יהיה זה גיגי קניוק שיעלה במקומו. מלבד זאת, דור אלו ו-ויקטור מרעי הם אלה שישלמו את מחיר ההפסד להפועל תל אביב. זיטו שספג כרטיס אדום ביום ראשון לא יעמוד לרשותו של סיני מחר. גם הרכש הטרי אלרואי כהן צפוי לקבל מחר דקות ראשונות מהספסל.

הפועל עכו:

הפועל עכו שנמצאת בצרות מאז תחילת העונה יודעת שרק ניצחון יוכל לכפר על פתיחת העונה הרעה שלה. הצפוניים שהפסידו בשלושת המשחקים הראשונים מגיעים למושבה לקרב חשוב, ויובל נעים ניסה לשדר את אותו מסר לשחקנים שלו. "ראיתי את פתח תקוה נגד הפועל תל אביב ואין לי ספק שהולך להיות משחק קשה מאוד", אמר נעים לוואלה! ספורט. "על פי הטבלה זה נראה משחק קל יותר מהמשחקים הראשונים, אבל זה לא יהיה ככה".

על הקבוצה שלו אמר נעים: "בשלושת המשחקים האחרונים ששיחקנו הייתה גישה נכונה של השחקנים מבחינת הרצון והלחימה ואין לי אליהם שום טענות. אנחנו צריכים לשפר את הנושא הטקטי. קיבלנו במשחקים האחרונים שערים בדקות קריטיות. אנחנו משחקים טוב ויוצרים מצבים, ואין לי ספק שלאורך זמן תהיה לנו קבוצה טובה כי יש סגל מצוין".

בפן המקצועי, נעים מתכוון להמשיך לתת קרדיט לרוב ההרכב שפתח במשחק ההפסד להפועל באר שבע. משה מישאלוב ישוב לעמדת הבלם אחרי שריצה עונש הרחקה, וישתף פעולה עם אדי גוטליב. המאמן צפוי להמשיך לתת קרדיט לקלמי סבן ולמהראן אבו ריא בעמדות המגנים. אליאור סיידר שפתח כחלוץ חוד צפוי לרדת לספסל, כשמי שיוסט לעמדה הזו הוא ננאד מרינקוביץ' שמצטיין באימונים. כמו כן, לנעים תהיה התלבטות לגבי הקשרים, כשמי שנראה שישוב להרכב הוא גיא דיין על חשבונו של סטיבן כהן כשגם מירקו אורמוש לא ייכלל בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ננאד מרינקוביץ' בני יהודה חוגג שער. ברני ארדוב
יתפוס את מקומו של סיידר. מרינקוביץ'/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

אדי גוטליב (הפועל עכו)

גוטליב הצעיר ינסה העונה להוכיח שהוא עדיין יכול להפוך לאחד מבלמי העתיד של הכדורגל הישראלי אחרי השנה הקשה שהייתה לו. חובת ההוכחה מונחת על כתפיו ובטח כאשר הקבוצה נמצאת במחסור של בלמים. כדי לעצור את הנפילה של עכו, גוטליב יהיה חייב להגיע מרוכז למושבה ובעיקר להימנע מטעויות מיותרות.

עמנואל אוגודה (מכבי פתח תקוה)

אחד השחקנים המסוכנים ביותר במשחק נגד הפועל תל אביב היה עמנואל אוגודה שהגיע לשתי הזדמנויות טובות במחצית הראשונה שלא נוצלו. אוגודה ינסה לנצל את האיטיות של הגנת עכו כדי לעקוץ ובעיקר לסדר סוף סוף לפתח תקוה ניצחון ראשון העונה.

שלומי אזולאי שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) מול אדי גוטליב שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הרבה מאוד תלוי בו. אדי גוטליב/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים:

מכבי פתח תקוה: ניל אברבנל, חגי גולדנברג, איבן הרצג, ניצן דמארי, נאור פסר, יוסי אופיר, מרואן קבהא, דיא סבע, עמנואל אוגודה, פדרו גלבאן (גידי קניוק), עומר גולן.

הפועל עכו: דודו גורש, קלמי סבן, אדי גוטליב, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, ברניסלב יובאנוביץ', אמייה טגה, יובל שבתאי, גיא דיין, ז'וליאנו ספדאסיו, ננאד מרינקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully