וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי חיפה: ראיוס או קטן מחוץ להרכב

בנאדו מתכנן שינויים נרחבים בהרכב לקראת סכנין (ש', 17:30, ספ' 1). ידין יתפוס את מקומם של אחד משני הכוכבים בקישור, אנדלובו יורד לספסל במקום תורג'מן. גולסה וטואטחה חוזרים לסגל ועשויים לעלות מהספסל. בסכנין יודעים: "דווקא במצב הזה, מכבי חיפה הכי מסוכנת"

עריכה: יותם בן דוד
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 24. 5:13 למכבי חיפה בניצחונות, עוד 6 תיקו.

* כשסכנין מארחת: 4:6 לחיפה בניצחונות, 4 משחקים נגמרו בתיקו.

* בחמשת המשחקים האחרונים שסכנין אירחה לא נרשם תיקו. כן נרשמו שני ניצחונות לסכנין ושלושה לחיפה (השניים האחרונים ברצף).

* יניב קטן הוא השחקן הפעיל שיש לו הכי הרבה שערים נגד בני סכנין, 8 במספר.

* סכנין לא ספגה שער בבית מאז ה--2 במרץ 2013 (זה נשמע הרבה, אבל זה כולל רק קצת יותר מ-4 משחקים, 368 דקות).

* כשמחשיבים את העונה שעברה, מרקו בלבול וסכנין סוגרים רצף של עשרה משחקים ללא הפסד בליגת העל.

* אם סכנין תנצח, היא תשווה את מאזן הניצחונות וההפסדים בדוחא ל-43:43 (יש עוד 27 תיקו).

* בפעמיים הקודמות שמכבי חיפה הובסה 3:0 בבית, היא ניצחה את משחק החוץ שבא אחריו – והמפסידה ירדה ליגה בתום העונה (ניצחה 0:2 את הפועל פ"ת ב-06/07 ו-1:4 את מכבי פ"ת ב-11/12).

לאתר דריבליסט

שחקן מכבי חיפה יניב קטן. ברני ארדוב
השחקן הפעיל עם הכי הרבה שערים נגד סכנין. קטן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני סכנין

מאמן בני סכנין מרקו בלבול נוטה שלא לעשות שינויים משמעותיים בהרכב שפתח מול בני יהודה, ומתכוון להמשיך עם המערך שהצליח עד כה להביא שבע נקודות מתוך תשע אפשריות. לכן נראה שהבלם מור שושן, שנמצא בכושר מצוין באימונים, יפתח שוב על הספסל למרות שעדיין קיים סיכוי שהוא יפתח בהרכב על חשבונו של עלאא אבו סלאח. גם שני הזרים הספרדים סאני וכריסטיאן הידאלגו ימשיכו להיות על הספסל. מי שמאוכזב ממעמדו הוא מוחמד גדיר שלא מקבל עד כה את חולצת ההרכב. השחקן מציג יכולת טובה באימונים וציפה להיות מהמובילים בקבוצה כשנכון לעכשיו המעמד הנוכחי מאכזב אותו מאוד.

מרקו מרקובסקי הזר הסרבי החדש צפוי גם כן לפתוח על הספסל. למרות כל זאת, נראה שהמאמן יערוך שינוי אחד והוא הכללתו בהרכב של רביד גזל שהיה מהמצטיינים מול בני יהודה אז נכנס כמחליף. גזל נמצא בכושר טוב מאוד בשבועות האחרונים והוא עשוי לפתוח על חשבונו של באסם גנאים הוותיק. בסכנין מנסים לא להתעסק בצרות של היריבה מכבי חיפה ובלבול ביקש משחקניו להגיע דרוכים למשחק. בסכנין מקווים שהקהל המקומי לא יאכזב וימלא את האצטדיון.

מי שכן יוכלו לקחת חלק במשחק הם המושאלים מחיפה מוחמד גדיר ומוחמד כליבאת שעל פי החוזה שלהם אין איסור לשחק במשחק הזה, בניגוד לחלק מהמושאלים של הירוקים עליהם נאסר לשחק במשחקים מול הקבוצה."במצב הזה, מכבי חיפה היא הכי מסוכנת שיכול להיות", אמר שחקן בסכנין, "הם יודעים שאסור להם להפסיד, אבל גם אנחנו רוצים מאוד לנצח את המשחק ויהיה מעניין".

סאני שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא מקבל את חולצת ההרכב. סאני/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה

אחרי התבוסה הקשה ביום שני למכבי תל אביב, תנסה מחר מכבי חיפה להתאושש על חשבון בני סכנין באיצטדיון דוחא. הירוקים יודעים שהמשחק מחר מול חניכיו של מרקו בלבול,שפתחו את העונה בצורה מצוינת, יהיה מבחן אופי חשוב להמשך הדרך. נראה כרגע שמי שישלם את מחיר ההפסד יהיה או הקשר הספרדי רובן ראיוס או הקפטן יניב קטן שהיו בין החלשים ביום שני, וכן דינו אנדלובו. מי שיפתחו על חשבונם יהיו אביחי ידין ואלון תורג'מן.

בנאדו שמע את הביקורת על התפקוד של שחקניו במרכז המגרש ובשל כך החליט להוסיף כוח בקישור האחורי בדמותו של ידין. כרגע המאמן נוטה לפתוח עם הקפטן קטן, אך לא מן הנמנע שישנה את דעתו עד מחר ודווקא ראיוס הספרדי יקבל מקום בהרכב. בנאדו גם ממשיך להתעקש על שמעון אבוחצירא בהרכב למרות שנמצא ביכולת לא טובה מאז הגיע לקבוצה.

מלבד זאת, אייל גולסה יחזור לסגל הקבוצה יחד עם טאלב טאווטחה. השניים לא תורגלו בהרכב, אך נראה שיקבלו מחר דקות במשחק. הבלם דקל קינן עדיין סובל מהחתך בראשו. קינן נכלל לסגל מחר, אך לא ברור אם יפתח בהרכב
בחיפה. אם לא יחוש בטוב יהיה זה אנדריי פילאבסקי שיעלה במקומו.

בחיפה אמרו היום לקראת המשחק: "זה מבחן גדול בשבילנו. כולם זוכרים את העונה שעברה ואסור שדברים כאלה יחזרו. אנחנו חייבים ניצחון מחר שיחזיר אותנו לתלם".

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. קובי אליהו
מנסה לייצר זעזוע. בנאדו/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בני סכנין - מוחמד כליבאת

שחקנה של בני סכנין נמצא בכושר שיא ודווקא מול הקבוצה שמחזיקה בכרטיס השחקן שלו הוא יצטרך לתת מעצמו עוד יותר ולהוכיח שהוא ראוי לשחק גם בקבוצה כמו מכבי חיפה. כליבאת יצטרך לנצל את ההגנה החדירה של חיפה ולספק תפוקה גם במשחק הזה כדי להוביל את סכנין לעוד ניצחון חשוב.

מכבי חיפה - שמעון אבוחצירא

כבר מתחילת השנה הבעיה הכי גדולה של מכבי חיפה הייתה בחוד. לירוקים אין סקורר ולמעשה כל ההפסדים האחרונים הגיעו כתוצאה מאי ניצול מצבים. מחר במשחק הקריטי כל כך אבחצירא צריך להחזיר לבנאדו על האמון שנתן בו ולהתחיל את העונה מחדש לו ולחיפה כולה.

שמעון אבוחצירא, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חייב להחזיר על האמון שנותנים בו. אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח (מור שושן), אברהם פאס, דדי בן דיין, חאלד חלאילה, רביד גזל, חאמד גנאים, מוחמד כליבאת, אחמד קאסום, פיראס מוגרבי.

מכבי חיפה: בויאן שארנוב, אייל משומר, אדין צוצאליץ',דקל קינן (אנדריי פילאבסקי), שמואל שיימן, גוסטבו בוקולי, אביחי ידין, יניב קטן (רובן ראיוס), אלון תורג'מן, חן עזרא, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully