וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: גור אריה

27.9.2013 / 7:02

פרנק גור סיפק משחק מפלצתי של 153 יארד על הקרקע, הניינרס הביסו בחוץ את הראמס הגרועים 11:35 ואולי יצאו מהמשבר

סנט לואיס (3:1) - סן פרנסיסקו (2:2) 35:11

השבועיים האחרונים לא היו קלים עבור הניינרס, שלראשונה בעידן ג'ים הארבו נפלו למאזן שלילי. בסן פרנסיסקו אולי חששו מהעובדה שיצטרכו לשחק אחרי ארבעה ימי מנוחה בלבד, אבל בדיעבד, זה בדיוק מה שהם היו צריכים כדי לסלק מהראש את שתי התבוסות, בסיאטל ומול אינדיאנפוליס.

גם הפעם הפתיחה לא נראתה חיובית במיוחד ופיל דוסון החטיא שער שדה בסיום הדרייב הראשון של האורחים. מנגד, גרג זורליין העלה את הראמס ליתרון 0:3 וכך הסתיים הרבע הראשון. אלא שמאותו רגע, סן פרנסיסקו חזרה להיות הקבוצה שהגיעה לסופרבול האחרון. גם בלי הליינבקר אלדון סמית', שנכנס למכון גמילה ובלי פטריק וויליס הפצוע, ההגנה שיחקה היטב ועצרה פעם אחר פעם את סאם בראדפורד החלש וההתקפה שלצידו, שפשוט לא תרמה שום דבר, אם בהשמטות או בריצות גרועות.

פרנק גור סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Michael Thomas, GettyImages
משחק ריצה נהדר. גור/GettyImages, Michael Thomas

בסופו של דבר, קולין קפרניק, אחרי תקופה לא קלה, התעורר ומצא את אנקואן בולדין ל-20 יארד וטאצ'דאון ובדרייב הבא, רגע לפני המחצית ואחרי שבראדפורד איבד כדור, פרנק גור רץ בדאון רביעי ל-34 יארד וקבע 3:14 בהפסקה. אגב, בשנייה האחרונה של המחצית דוסון ניסה "כדור חופשי", דבר אותו לא רואים כל יום, מ-71 מטר. הוא אומנם החטיא, אבל אפילו השחקנים נותרו מעט מבולבלים מהחוקים.

ממש עם פתיחת המחצית השנייה אלק אוגלטרי גרם לפאמבל מצוין מידיו של פרנק גור, אבל גם זה לא שינה יותר מדי וגור המשיך לטחון את סנט לואיס. קפרניק מצא את ורנון דייויס ל-12 יארד וטאצ'דאון, הראמס לא הצליחו להשיג דאונים ראשונים והניינרס סגרו עניין סופית אחרי שפאמבל של בראדפורד מיד הפך לריצה ליארד בודד לאנדזון מצד אנתוני דיקסון. עד לסיום, איבוד של סן פרנסיסקו עזר לסנט לואיס לצמק עם טאצ'דאון של לאנס קנדריקס, אבל קנדל האנטר רץ ל-29 יארד והשיג עוד טאצ'דאון לאורחים.

מספרים: קפרניק הסתפק ב-167 יארד וצמד, אבל סיים ללא איבוד ועם פאמבל בודד. אנקואן בולדין תפס ל-90 יארד, אבל האיש של הניינרס היה פרנק גור, עם 153 יארד גדולים, טאצ'דאון ופאמבל. סנט לואיס, שסיימה עם 3 מ-17 בדאון שלישי (אחרי 1 מ-13 במשחק הקודם), ראתה 202 יארד עם טאצ'דאון, איבוד ופאמבל מצד בראדפורד, שספג שריקות בוז צורמות מהקהל המקומי. משחק הריצה בכלל לא היה קיים והראמס השיגו רק 18 יארד על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully