וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הלילה האחרון בבית

27.9.2013 / 6:53

מריאנו ריברה עלה למשחק בית אחרון והגיב בדמעות, הרייז ניצחו את היאנקיז 0:4 ונשארו ביתרון במירוץ הווילד קארד. באד זליג הודיע: "אפרוש בינואר 2015"

AL ווילד קארד:

* מסע הפרידה ממריאנו ריברה הגיע הלילה (בין חמישי לשישי) לשיא חדש, כאשר השחקן ערך את הופעתו האחרונה ביאנקי סטדיום. ריברה עלה להגיש באינינג השמיני ולאחר אינינג ושליש של עבודה, דרק ג'יטר ואנדי פטיט, שני הוותיקים האחרים של הקבוצה, הגיעו לגבעה כדי להוציא אותו מהמשחק, מה שהפך במהרה לסצנה דומעת ומרגשת במיוחד. אלא שאת טמפה ביי כל זה לא מעניין יותר מדי והרייז ניצחו 0:4 כדי לשמור על היתרון שלהם במרוץ הווילד קארד והם קרובים מאוד לפלייאוף.

מריאנו ריברה ניו יורק יאנקיז. Al Bello, GettyImages
זמן לומר שלום לניו יורק. ריברה/GettyImages, Al Bello

* בארלינגטון הייתה דרמה רצינית. האיינג'לס נראו פעם אחר פעם בדרכם לניצחון, אבל לא הצליחו להכניס את הריצות. בסופו של דבר, ג'וריקסון פרופאר חבט לווקאוף הומראן שקבע 5:6 לטקסס. הריינג'רס עדיין בחיים והם בפיגור משחק מקליבלנד.

* האינדיאנס, בקושי רב, הצליחו לשרוד וניצחו 5:6 במינסוטה, למרות שהם הרשו ארבע ריצות באינינג האחרון.

משחקים נוספים: בולטימור ניצחה 2:3 את טורונטו, סן דייגו גברה 2:3 על אריזונה ב-11 אינינגים מווקאוף סינגל של אלכסי אמריסטה. אטלנטה ניצחה 1:7 את פילדלפיה. מילווקי עברה את המטס עם 2:4. קנזס סיטי גברה 2:3 על הווייט סוקס. סן פרנסיסקו ניצחה 2:3 את הדודג'רדס יממה לאחר תקרית נוראית במהלכה נדקר למוות אוהד של הקבוצה מ-LA בעימות פיזי לאחר המשחק.

יאן גומס ריאן ראבורן קליבלנד אינדיאנס. Hannah Foslien, GettyImages
ריאן ראבורן, יאן גומס והאינדיאנס שומרים על מקומם בשיניים/GettyImages, Hannah Foslien

* הקומישינר של הליגה, באד זליג, הודיע בליל אמש על כוונתו לפרוש מתפקידו בינואר 2015, אחרי למעלה מ-22 שנים בתפקיד. זו הפעם הראשונה בה זליג בן ה-79 יוצא בהצהרה כזו, לאחר שבעלי הקבוצות ואפילו אשתו היו סקפטיים בעבר שהוא אכן יעזוב את התפקיד. הוא יהיה הקומישינר שכיהן את פרק הזמן השני באורכו בהיסטוריה, אחרי קנאשו מאונטיין לאנדיס, שהחזיק בתפקיד בין השנים 1920 ל-1944. "זכיתי לפריבילגיה גדולה לשרת את הבייסבול, המשחק שאני אוהב כל כך", אמר זליג, "אמשיך לעשות זאת עד הפרישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully