וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז מחוץ לפלייאוף, דטרויט זכתה בבית

26.9.2013 / 8:00

הפסים יחמיצו את הפוסט-סיזן בפעם השנייה מאז 95' אחרי הפסד 8:3 לרייז. הטייגרס זכו ב-AL מרכז עם 0:1 במינסוטה

AL ווילד קארד:

* הפעם היחידה מאז 1995 בה ניו יורק יאנקיז לא הגיעה לפלייאוף הייתה ב-2008, השנה האחרונה של הקבוצה ביאנקי סטדיום הישן. החל מהלילה (בין רביעי לחמישי), הפסים יצטרכו להוסיף עוד שנה לפנקס השחור שלהם. ניו יורק הפסידה בביתה 8:3 לטמפה ביי וגמרה את הסיפור שלה לעונה הזו באופן רשמי. הרייז, שנעזרו בשני הומראנים של אוון לונגוריה, שומרים על היתרון שלהם במירוץ הווילד קארד ומתקרבים לפלייאוף אחרי ניצחון שישי רצוף.

* שישה ברצף יש גם לקליבלנד, שנשארה משחק מאחורי טמפה וחשוב יותר, אחד לפני טקסס, כשנותרו עוד ארבעה בלבד. האינדיאנס לא התקשו להשיג ניצחון 14 ברצף על הווייט סוקס, 2:7.

* טקסס ממשיכה להילחם וסגרה את הסדרה העונתית שלה נגד יוסטון על 2:17 כואב במאזן המפגשים. היא עשתה זאת בזכות ניצחון 3:7.

* ותגידו מזל טוב לדטרויט, שעם עוד קונצרט של מקס שרצר, שבעה ועשרה בלי ריצת חובה, ניצחה 0:1 במינסוטה וזכתה ב-AL מרכז.

רובינסון קאנו מארק ריינולדס ניו יורק יאנקיז מאוכזבים. רויטרס
היאנקיז ינסו להבין בפגרה מה השתבש/רויטרס

NL מרכז:

* מספר הקסם של סנט לואיס ירד לאחד בלבד אחרי שהיא ניצחה ושתי היריבות הפסידו ונדמה שהסיפור הזה גם גמור. הקרדינלס גברו 1:4 על וושינגטון, מאט אדאמס שוב ירה להומראן.

* פיטסבורג נותרה שלושה משחקים מאחורי הקרדינלס אחרי הפסד בשיקגו 4:2 מול הקאבס.

* סינסינטי נכנעה 1:0 בבית למטס ולהצגה של דייסקי מטוסזקה. הרדס בפיגור משחק מפיטסבורג והסדרה ביניהן, בסינסינטי וכנראה על אירוח המיני-פלייאוף, תצא לדרך בלילה בין שישי לשבת.

משחקים נוספים: וויל מידלברוקס התפוצץ עם גרנד סלאם ועוד הומראן בן שלוש ריצות, בוסטון קרעה 5:15 את קולורדו. ג'ראד וויבר הוביל את האיינג'לס לניצחון במשחק הבית האחרון שלהם העונה, 1:3 על אוקלנד. בולטימור גברה 5:9 על טורונטו, צמד לריאן פלהרטי. קייל לוהש להט עם משחק מלא ושתי חבטות חובה ב-0:4 של מילווקי באטלנטה. מיאמי ניצחה 2:3 את פילדלפיה. צמד של מייק זונינו הוביל את סיאטל ל-0:6 על קנזס סיטי, שגמרה את העונה רשמית. סן פרנסיסקו ניצחה 4:6 את הדודג'רס. סן דייגו הביסה 2:12 את אריזונה.

* במשחק בין קולורדו לבוסטון, טוד הלטון הפורש נפרד מהקהל עם משחק מצוין של הומראן ושלוש ריצות שהכניס, אבל זה כלום לעומת הטקס שנערך עבור השחקן הכי גדול בתולדות הרוקיז. צפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully