וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הכול נראה שלילי כל כך

26.9.2013 / 9:00

לראשונה מזה 5 שנים, ג'ים הארבו מגיע למשחק כשהוא במאזן שלילי. איך סן פרנסיסקו שלו תגיב בסנט לואיס? (ו', 3:25)

סנט לואיס (2:1) - סן פרנסיסקו (2:1), בין חמישי לשישי, 3:25

ב-15 בנובמבר 2008 הגיעה USC למשחק חוץ מול סטנפורד, ניצחה בקלות 23:45 והורידה את הקרדינל למאזן עונתי של 6:5. זו הייתה עונתו הראשונה של הקוורטרבק אנדרו לאק בסטנפורד תחת ג'ים הארבו וזו הייתה הפעם האחרונה בה קבוצה של הארבו הייתה במאזן שלילי. עד לשבוע שעבר. אז, באופן מפתיע, ואירוני, אותו לאק ממש, יחד עם אינדיאנפוליס, חבטו בסן פרנסיסקו של הארבו במשחק שנערך בקנדלסטיק, הנחילו תבוסה שנייה ברציפות לסגנית האלופה והכניסו את הניינרס למשבר אמיתי ראשון תחת המאמן שלהם.

כעת, בלי יותר מדי זמן לחשוב על הדברים, בלי יותר מדי זמן לתיקונים, אבל עם אוסף של צרות, סן פרנסיסקו מגיעה למשחק שהיא פשוט חייבת לנצח כדי שסיאטל לא תברח לה יותר ממה שהיא כבר ברחה ב-NFC מערב. הבעיה של הניינרס היא שגם הראמס ממש לא מתכוונים לוותר על המשחק הזה וגם הם יודעים שירידה למאזן 3:1 די תגמור את העונה שלהם כבר בשלב זה. עוד בגזרת הבעיות: אלדון סמית', שנכנס למכון גמילה מסמים ויחמיץ את המשחק.

ג'ים הארבו קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. רויטרס
חייבים להתעורר. הארבו וקפרניק/רויטרס

בעונה שעברה המשחק הראשון בין הקבוצות, שנערך בסן פרנסיסקו, קבע שני דברים גדולים במיוחד: את התיקו האחרון בליגה עד היום, שבדיעבד גם איפשר לניינרס לסיים לפני סיאטל בבית ובעיקר, את המשחק האחרון בו אלכס סמית' פתח כקוורטרבק הקבוצה. סמית' סבל מזעזוע מוח, הוחלף על ידי קולין קפרניק והשאר היסטוריה.

אותו קפרניק, שבמשחק השני מול הראמס הפסיד להם בסנט לואיס, פתח את העונה הנוכחית עם משחק אדיר נגד גרין ביי, אבל סבל משתי תצוגות נוראיות בהפסדים הכואבים לסיאטל ולקולטס. הוא חייב להתאושש במהרה ולהראות שיש לו עוד רעיונות להתמודד עם הגנות הליגה. מנגד, גם לסאם בראדפורד יש המון מה להוכיח אחרי שההתקפה בראשותו שמה רק שבע נקודות על הלוח בתבוסה לדאלאס ביום ראשון.

ההימור: הניינרס בכושר גרוע, אבל מספיק מנוסים כדי לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully