וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לשחקני בית"ר: "כולם ניסו להציל את המולדת"

25.9.2013 / 12:57

המאמן התייחס להפסד להפועל חיפה: "הייתה מספיק מוטיבציה, אך לא שיחקנו חכם". היום תתברר חומרת פציעתו של דור מלול

one

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן ערך היום (רביעי) אסיפה לשחקניו בה הקרין קטעים מהמשחק נגד הפועל חיפה, שהסתיים בהפסד 1:0. המאמן אמר לשחקניו: "אין לי טענות בנוגע למוטיבציה שלכם, אני יודע שנתתם הכל אבל זה לא מספיק אם לא משחקים חכם. היו לנו יותר מדי איבודי כדור באיזורים מסוכנים, זה היה משחק ששלטנו ברוב הפרמטרים שלו אבל לא שיחקנו חכם, כל אחד ניסה להציל את המולדת ובגלל זה לא הגענו למספיק מצבים. אנחנו חייבים לשפר את זה".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גם הוא יודע שזה לא מספיק. אלי כהן/ברני ארדוב

לקראת המשחק נגד הפועל רעננה ביום ראשון, מי שעשוי באופן מפתיע להיכנס הרכב הוא דוד רביבו. הקשר שלא שותף בשני המשחקים האחרונים מתורגל באימונים כאופציה להרכב הראשון וייתכן שהצוות המקצועי ירצה בעל בית מנוסה ורגוע באמצע שיעשה סדר וימנע את המשחק המפוזר בחלק הקדמי. במידה ורביבו לא יפתח, עומר אצילי ישחק במרכז השדה. איברהים בנגורה צפוי לפתוח בחוד התקפה כאשר איציק כהן וסינטאיהו סלליך ישחקו באגפים אם כי ישנה אפשרות שבריאן ז'ונס הברזילאי יפתח ואז בנגורה יירד לספסל.

דור מלול עבר הבוקר בדיקת MRI בבית החולים וולפסון על מנת לאבחן את הפציעה ממנה הוא סובל בעקבות המשחק נגד הפועל חיפה. מלול סובל מכאבים עזים באזור עצם הירך וחושש מפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה. בהמשך היום יקבלו רופאי המועדון את הדיסק עם הדיאגנוזה ואז תתבבר סופית חומרת הפציעה ומשך ההיעדרות של השחקן מהמגרשים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דור מלול שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חומרת פציעתו תתברר בקרוב. מלול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully