וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "הפסד לא נעים, אבל אני עדיין מאמין בקבוצה"

23.9.2013 / 23:00

אריק בנאדו על התבוסה של מכבי חיפה: "לא חושב שזה משבר. לא אוהבים להפסיד ככה למכבי". בוקולי: "חסר לנו הרבה דברים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הגיעה למשחק העונה מול מכבי תל אביב הערב (שני) בקרית אליעזר עם ציפיות בשמים. אלא שהציפיות הללו התרסקו במהירות, כשהירוקים הובסו 3:0 לאלופה משערים של ברק יצחקי (50) וראדה פריצה (61, 75). אף ששלטה במשחק במחצית הראשונה והגיעה למספר הזדמנויות, מכבי חיפה לא הצליחה לתרגם זאת ליתרון, ואחרי שחטפה את השער הראשון היא התפרקה לגמרי. אריק בנאדו עומד כעת על שלוש נקודות בלבד מתשע אפשריות, בעוד שבועיים הוא פוגש את הפועל באר שבע הלוהטת, ואם הירוקים לא יתאוששו במהירות, הצמרת עלולה לברוח להם כבר במחזורי הפתיחה.

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. קובי אליהו
"אני בטוח שאלו לא יחסי הכוחות בינינו לבין מכבי". בנאדו/קובי אליהו

אריק בנאדו הודה בסיום: "קיבלנו הפסד לא נעים. הם היו טובים מאיתנו, והגיע להם לנצח. לא היינו טובים הגנתית, לא היינו טובים התקפית. לא היינו חדים ולא מרוכזים. יש ימים כאלו, אין מה לעשות. הגיע לנו להפסיד".

על העובדה שמדובר בהפסד שלישי רצוף, והחשש שהעלה יעקב שחר שהפסד עלול ליצור כדור שלג שלילי: "אני לא חושב שזה משבר. הוכחנו כבר באירופה שאנחנו קבוצה טובה. אומנם הפסדנו, אבל אני מאמין בקבוצה ובשחקנים. אין תירוצים. היום הם היו טובים יותר, אבל אני עדיין מאמין בקבוצה הזאת. יש לנו שחקנים טובים, יש עוד עונה ארוכה.

"אני בטוח שאלו לא יחסי הכוחות בינינו לבין מכבי, אבל אין מה לדבר. נסתכל קדימה, נתחזק כקבוצה, נעבוד באימונים ונהיה טובים יותר בהמשך. זה הסגל עד ינואר, זה מי שיצטרך להצעיד אותנו להצלחות. אנחנו לא אוהבים להפסיד למכבי, במיוחד לא בבית, במיוחד לא בצורה הזאת, אבל נקווה לצאת מזה. אין לי בעיה לקחת את האחריות של ההפסד עליי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יניב קטן, שמעון אבוחצירא שחקני מכבי חיפה. צילום ועריכה: יוסי ציפקיס, ברני ארדוב
הלם. חיפה/ברני ארדוב, צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גוסטבו בוקולי: "חשבנו שנבוא וניתן משחק טוב, אבל היה חסר לנו הרבה דברים. יש עוד דרך ארוכה ואנחנו נצטרך לדעת לצאת מהמצב הזה. אנחנו יודעים מה עשינו לא נכון היום ואנחנו לא צריכים עוד הרבה מעבר לזה. מהמצב הזה אנחנו צריכים לצאת יחד כקבוצה. מכבי חיפה זה מועדון גדול, אנחנו לא מדברים כרגע על אליפות, אבל המטרה שלנו היא לרוץ לכל התארים ולנצח בכל משחק. אסור לנו לעשות טעויות כמו שעשינו בהגנה נגד קבוצה כמו מכבי תל אביב. במחצית השנייה לא היינו טובים".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ברני ארדוב
מעניין מה יהיה לו להגיד על המשחק לשחקנים. יעקב שחר/ברני ארדוב
אוהדי מכבי חיפה עוזבים את קרית אליעזר. אדריאן הרבשטיין
לא יכלו לשאת במה שהם ראו. אוהדי מכבי חיפה עוזבים לפני סוף המשחק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully