וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "הליגה נפתחת מבחינתנו עכשיו"

ורמוט והפועל ת"א שחררו לחץ אחרי ה-1:3 על מכבי פ"ת. "שחקן: "הניצחון - כמו אוויר לנשימה". ביקורת על דני עמוס. צפו בתקציר

one

"היינו צריכים את הניצחון כמו אוויר לנשימה" אמר אמש (ראשון) אחד משחקני הפועל תל אביב אחרי ה-1:3 על מכבי פתח תקווה, ולמעשה תיאר בדיוק את התחושה במועדון האדום אחרי שריקת הסיום בבלומפילד. למרות הניסיונות של המאמן רן בו שמעון להרגיע את שחקניו לפני המשחק אתמול, בהפועל תל אביב סיפרו על לחץ גדול לפני המשחק שהתבטא גם אצל השחקנים במגרש, עד לכיבוש השער של רועי גורדנה. "ידענו שאם את המשחק הזה אנחנו לא מנצחים המצב יהפוך למסובך מאוד", סיפר אחד השחקנים. "הרגשנו טוב על המגרש אבל ככל שהזמן עבר והשער לא בא, הלחץ החל לגבור. אבל אחריו זה היה סיפור אחר, קיבלנו הרבה ביטחון ממנו, אבל זאת תהיה טעות לחשוב שמדובר באיזשהו הישג, יש לנו עוד הרבה במה להשתפר".

גיל ורמוט שחקן הפועל תל אביב עם איתי שכטר. ברני ארדוב
"זה רק צעד אחד ויש לנו עוד הרבה מה לשפר". ורמוט חוגג עם שכטר/ברני ארדוב

מלבד הניצחון הראשון בליגה העונה, האדומים שאבו עידוד ממספר דברים אמש: ראשית, חזרתו של גילי ורמוט שגם הוכיח בדקות גדולות של המשחק למה בהפועל כל כך בונים עליו. ורמוט אמר בסיום לחבריו בקבוצה: "אני מאושר מהניצחון, הוא היה חשוב לנו מאוד. מבחינתנו היום נפתחה הליגה, אבל זה רק צעד אחד ויש לנו עוד הרבה מה לשפר". שנית, השער של איתי שכטר, אותו חגג החלוץ גם בחדר ההלבשה. האדומים מקווים שהשער יחזיר לשכטר את הביטחון שהיה חסר לו בתקופה האחרונה, לאחר מטחי הביקורות שספג הן בהפועל תל אביב והן בנבחרת ישראל מלבד אלה, נקודת אור נוספת הוא הצעיר שון מלכה שקיבל הזדמנות ראשונה אתמול בליגה. בן שמעון סיפר לאחר המשחק כי התלבט במהלך סוף השבוע אם לתת את המקום בהרכב או לשלבו כמחליף. בסופו של דבר פתח מלכה על הספסל, אך המאמן רמז שלאחר היכולת שהפגין אתמול הוא צפוי לקבל הרבה דקות משחק בזמן הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פדרו גלבאן שחקן מכבי פתח תקוה מול אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"חשוב לזכור שרובנו שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר". דגני מול גלבאן/ברני ארדוב

"היה כיף לנצח, זה ניצחון ראשון בשבילי פה בליגה ואני שמח מאוד ועוד יותר שמח לראות הקהל מאושר", אמר לאחר המשחק אוראל דגני. "תמיד באים להסתגר מולנו ותמיד קשה לפצח את זה. אחרי האדום היה באמת יותר קל. ממשחק למשחק אנחנו רוצים להשתפר, חשוב לזכור שרובנו שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר. המשחק הזה נתן לנו הרבה ביטחון".

אך לא הכל ורוד בהפועל תל אביב. בקבוצה עדיין יודעים שהם צריכים להשתפר בעיקר בחלק ההגנתי. "לא יכול להיות שכל חצי התקפה הופכת למצב", אמר אחד השחקנים. "יש עוד הרבה מה לשפר במובן הזה כי נגד קבוצות עם התקפות טובות יותר תהיה לנו בעיה". בקבוצה שוב גם לא חסכו ביקורת על דני עמוס בעקבות השער המצמק שספגה הפועל אמש. לא מעט שחקנים בהפועל חושבים כי בוריס קליימן צריך לשמש כשוער הראשון ולא עמוס. בנוסף, נראה כי ישראל זגורי שלא שותף אמש במשחק צפוי להמשיך במשחקים הקרובים כשחקן ספסל ואף לא בתכניות של בן שמעון לפחות בעתיד הקרוב.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא מעט שחקנים בהפועל חושבים כי בוריס קליימן צריך לשמש כשוער הראשון. עמוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully