וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הכישלון הוא ענק

23.9.2013 / 6:00

קרוליינה הביסה 0:38 את ניו יורק ג'איינטס, הענקים ב-3:0. הקולטס הדהימו בסן פרנסיסקו, מיאמי ניצחה את אטלנטה

אחרי שני מחזורים בהם נשבר שיא למשחקים צמודים בפתיחת העונה, המחזור השלישי של ה-NFL סיפק הערב (ראשון) לא מעט קבוצות מביסות ומובסות. הסיפור הגדול ביותר הגיע מקרוליינה, שם הפנת'רס המקומיים פירקו את ניו יורק ג'איינטס עם 0:38 גדול. הענקים עם פתיחת עונה איומה והם כבר במאזן 3:0. ניו אינגלנד הביסה 3:23 את טמפה ביי, דאלאס טיילה ל-7:31 מול סנט לואיס, בולטימור הזכירה מי האלופה והייתה גדול על יוסטון עם 9:30 מרשים, ניו אורלינס עדיין ללא הפסד אחרי 7:31 על אריזונה. בגזרת המשחקים הצמודים יותר, טנסי המשיכה להפתיע עם 17:20 על סן דייגו, סינסינטי גברה 30:34 על גרין ביי אחרי משחק משוגע, דטרויט ניצחה 20:27 בוושינגטון המתפרקת וקליבלנד הפתיעה עם 27:31 במינסוטה.

בסדרה השנייה, אינדיאנפוליס הדהימה עם 7:27 ענק בסן פרנסיסקו. מיאמי ניצחה 23:27 דרמטי מאוד את אטלנטה, ניו יורק ג'טס גברה 20:27 על בפאלו. סיאטל פירקה בקלות 17:45 את ג'קסונוויל. בסאנדיי נייט, שיקגו הביסה בחוץ את פיטסבורג 23:40.

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. GettyImages
מה קורה לג'איינטס? איליי מאנינג חסר אונים צילום אימג’בנק, Gettyimages)/GettyImages

קרוליינה (2:1) - ניו יורק ג'איינטס (3:0) 0:38

אם עד עכשיו פתיחת העונה של הענקים הייתה רעה, עכשיו היא כבר נוראית. הג'איינטס נפלו ל-3:0 לראשונה מאז 1996 וההגנה שלהם שוב הייתה איומה וסיימה גם את המשחק השלישי של העונה עם יותר מ-36 נקודות חובה על הלוח. הפעם, גם ההתקפה לא תפקדה בכלל, כשהפנתרים רצים ל-0:17 במחצית ומטיילים משם ועד לסיום. קאם ניוטון היה גדול עם 223 יארדים, שלושה טאצ'דונים ואיבוד בודד, כשהוא מוסיף טאצ'דאון גם בריצה. דאנג'לו וויליאמס תרם 120 על הקרקע. אצל הענקים, שרשמו רק 18 יארד עלובים בהתקפה לכל אורך המחצית הראשונה, איליי מאנינג סגר משחק שהוא ירצה לשכוח עם 119 יארד יארד ואיבוד, ב-12 מ-23, כשהוא חוטף שבעה סאקים.

דאלאס (1:2) - סנט לואיס (2:1) 7:31

ניצחון קליל לקאובויס, שהתאוששו מההפסד לקנזס סיטי וחזרו למאזן חיובי מול הראמס, שנראו אבודים לחלוטין וסיימו את המשחק עם אחד מ-13 בניסיונות המרה של דאון שלישי. לפני שנתיים דימארקו מארי התפוצץ על סנט לואיס וקבע שיא מועדון ביארדים קרקעיים עבור הקאובויס וגם הפעם הוא חגג מולם עם 175 יארדים נהדרים וטאצ'דאון. טוני רומו היה מצוין וסיים עם 210 יארדים ושלושה טאצ'דאונים. סאם בראדפורד הסתפק ב240 יארדים וטאצ'דאון בודד.

ניו אינגלנד (0:3) - טמפה ביי (3:0) 3:23

בשקט בשקט, הפטריוטס כבר ב-0:3 והפעם הם גם עשו את זה בצורה משכנעת. שודדי הים לעומת זאת, עם פתיחת עונה שכלל לא עונה על הציפיות וימשיכו לחפש את ניצחון הבכורה שלהם גם בשבוע הבא אחרי עוד תצוגה רפויה. טמפה עוד הובילה 0:3 בסיום הרבע הראשון, אבל משם והלאה הכול היה ניו אינגלנד, כשבריידי וקנברל ת'ומפקינס מתחברים פעמיים באנדזון ברבע השני. הקוורטרבק של ניו אינגלנד סגר את הערב שלו על 225, צמד ואיבוד, ארון דובסון סיים משחק לא רע עם שבע תפיסות ל-52 יארד. ג'וש פרימן היה חלש וסיים עם 236 יארד בלבד באחוזים נמוכים ואיבוד. מייק גלנון, הקוורטרבק המחליף והרוקי של הבאקנירס, נשלח להתחמם במהלך המשחק, כמסר ברור לפרימן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דימארקו מארי דאלאס קאובויס טי ג'יי מקדונלד סנט לואיס ראמס. GettyImages
עוד התפוצצות על חשבון סנט לואיס. דימארקו מארי/GettyImages

ניו אורלינס (0:3) - אריזונה (2:1) 7:31

עונת הקאמבק האדירה של הסיינטס נמשכת והקרדינלס אפילו לא היו קרובים לעצור אותה. האורחים עוד עלו ליתרון מוקדם מטאצ'דאון של אלפונסו סמית', אבל ניו אורלינס הפציצה בחזרה, כשדרו בריס מוצא באנדזון את רוברט מיצ'ם וג'ימי גרהאם (פעמיים) וגם רץ לטאצ'דאון בעצמו. בריס סיים משחק שמיני ברציפות עם יותר מ-300 יארד, כשסגר 342 יארד. הוא מצא את גרהאם ל-134 יארדים. קרסון פאלמר היה חלש עם 187 יארד ושני איבודים ללא טאצ'דאון.

טנסי (1:2) - סן דייגו (2:1) 17:20

הטייטאנס ממשיכים לקבע את מעמדם כהפתעת העונה והשיגו ניצחון דרמטי על הצ'ארג'רס המסכנים, מטאצ'דאון של 34 יארד מג'ייק לוקר לג'סטין האנטר, 15 שניות בלבד לסיום המשחק. עוד קודם לכן, אנטוניו גייטס ורוני בראון השיגו טאצ'דאונים לאורחים, אבל לוקר נכנס בעצמו לאנדזון. הוא סיים את המשחק עם 299 יארד וטאצ'דאון, 131 יארד הלכו לנייט וושינגטון. פיליפ ריוורס סגר 198 יארד וטאצ'דאון, אבל זה לא עזר לו ולקבוצה שלו להימנע מעוד הפסד דרמטי.

בולטימור (1:2) - יוסטון (1:2) 9:30

לב של אלופים אפשר לקרוא לזה. הרייבנס, אחרי טקס מיוחד לכבוד ריי לואיס, הזכירו לכולם את ימי ההגנה הגדולים שלהם והיממו את הטקסאנס, שאולי חשבו שהם ישיגו עוד ניצחון על האלופה, אחרי שהביסו אותה במפגש האחרון בין הקבוצות, אבל התבדו בגדול. אחרי שני משחקים חלשים בהם יוסטון ניצחה ברגע האחרון, הפעם היא שילמה את המחיר על היכולת. ג'ו פלאקו אומנם סיים ללא טאצ'דאון, אבל החברים סביבו עשו את העבודה, כשדריל סמית' מחזיר חטיפה ל-37 יארד וטנדון דוס מחזיר פאנט ל-82 יארד מה שגמר את המשחק במהרה. פלאקו סגר 171 יארד 92 מהם לטוריי סמית'. מאט שאוב סיים עם 194 יארד ואיבוד.

ג'ימי גרהאם ניו אורלינס סיינטס. GettyImages
אי אפשר עליו, אי אפשר על הסיינטס. ג'ימי גרהאם/GettyImages

סינסינטי (1:2) - גרין ביי (2:1) 30:34

איזה משחק מטורף באוהיו, שם הפאקרס שוב ירדו למאזן שלילי. הבנגאלס עשו כל מה שהם יכולים כדי להפסיד, כולל רצף איום של פאמבלים ואיבודי כדור, ארבעה במספר בסך הכול. למזלם, גם ארון רוג'רס לא היה בשיאו ואחרי 41 משחקים רצופים מסר לשתי חטיפות. יחד עם עוד שני פאמבלים שהאורזים הפסידו, אחד מהם קריטי במיוחד, של הרץ הרביעי בהיררכיה, ג'ונתן פרנקלין, פאמבל שהפך לטאצ'דאון המכריע אחרי שהוחזר על ידי טרנס ניומן לאנדזון, פחות מארבע דקות לסיום. הבנגאלס פתחו מצוין והשאירו את רוג'רס מחוץ למגרש לאורך דקות ארוכות. הם השיגו שני טאצ'דאונים תוך 12 שניות ברבע הראשון, אבל אז עשו שטויות וגרין ביי ענתה עם 30 נקודות רצופות. כאן הגיעה התור של סינסי להתעורר ואנדי דלטון מצא באנדזון את איי ג'יי גרין ומרווין ג'ונס לפני המהלך שגמר את המשחק. דלטון סיים עם 235 יארד, צמד ואיבוד. רוג'רס לא הצליח להיות הראשון מזה שנה שעובר את רף 300 היארדים מול הגנת הבנגאלס והסתפק ב-244. פרנקלין, עד הטעות שלו, היה מצוין עם 103 יארד.

מינסוטה (3:0) - קליבלנד (2:1) 31:27

אם במינסוטה עוד קיבלו בהבנה את ההפסדים בחוץ במחזורי הפתיחה לדטרויט ושיקגו, על זה הם כבר לא יכולים לעבור בשתיקה. הבראונס, שהיו אחת הקבוצות החלשות בליגה עד כה, הפתיעו בגדול, כשבריאן הוייר מוצא את ג'ורדן קמרון באנדזון לטאצ'דאון המכריע, 51 שניות לסיום. קודם לכן, כריסטיאן פונדר המארח רץ לצמד טאצ'דאונים ואדריאן פיטרסון לאחד, אבל לבראונס היו תשובות, כשהוייר מוצא את ג'וש גורדון ל-47 יארד וטאצ'דאון ואחר כך את קמרון. הטייט אנד המצוין תפס לעוד טאצ'דאון במשחק, אחרי תרגיל הטעיה בניסיון בעיטה, שהפך לפתע למסירה של ספנסר לאנינג. הוייר סיים משחק פרוע עם 30 מ-54, 321 יארד, שלושה טאצ'דאונים ושלושה איבודים. גורדון תפס ל-146 יארד. פונדר סגר 228 יארד, איבוד ופאמבל. פיטרסון סיים עם 88 יארד בריצה.

וושינגטון (3:0) - דטרויט (1:2) 27:20

הרדסקינס היו אחת ההפתעות המרעננות בעונה שעברה, אבל בינתיים לא הולך להם כלום. הליונס לעומת זאת, חוזרים להציג יכולת טובה והם במאזן חיובי. דאנג'לו הול עוד סידר למקומיים יתרון עם פיק-סיקס מוקדם, אבל דטרויט ענתה וארבע דקות לסיום, טאצ'דאון בין מת'יו סטאפורד לקלווין ג'ונסון פתח פער של עשר נקודות, שהספיק לה. סטאפורד מסר ל-385 יארד, צמד ואיבוד. נייט בורלסון תפס ל-116 יארד, מגהטרון ל-115 וכל זה בלי רג'י בוש הפצוע. רוברט גריפין השלישי סיים עם 326 יארד, בלי טאצ'דאון ועם איבוד ופאמבל.

ג'ובאני ברנרד סינסינטי בנגאלס אם די ג'נינגס גרין ביי פאקרס. GettyImages
ג'ובאני ברנרד מסינסי מפגין אקרובטיות. השתלם לו/GettyImages

סן פרנסיסקו (2:1) - אינדיאנפוליס (1:2) 27:7

הצגה אדירה והפתעה גדולה של אינדי, במשחק בו אנדרו לאק גבר על האיש שיצר אותו בסטנפורד, ג'ים הארבו והקולטס הנחילו לסן פרנסיסקו תבוסה שנייה. אחרי ההפסד הכואב לסיאטל, סן פרנסיסקו נופלת למאזן שלילי וההתקפה שלה ממשיכה להראות רע. טרנט ריצ'רדסון, שעבר השבוע מקליבלנד, העלה את האורחים ליתרון אחרי פחות מארבע דקות ולמרות שסן פרנסיסקו השוותה, לא היה לה עוד מה להציע. בסופו של דבר, שני טאצ'דאונים קרקעיים ב-4:13 הדקות האחרונות, של אנדרו לאק ואחמד בראדשו, סגרו את הסיפור. לאק סיים עם 164 יארד בלבד, אבל ההגנה עשתה את העבודה בשבילו ועצרה את קולין קפרניק, שחוזר למציאות, על 150 יארד, איבוד ופאמבל, כשהוא מסיים עוד משחק ללא טאצ'דאון. בראדשו רץ ל-95 יארד, ריצ'רדסון הסתפק ב-35. הליינבקר של הניינרס, אלדון סמית', שנעצר בשבוע שעבר על DUI, יחמיץ את המשחק הבא מול סנט לואיס ולא ברור מתי הוא ישוב למגרשים. הוא צפוי להיכנס השבוע למרכז גמילה.

סיאטל (0:3) - ג'קסונוויל (3:0) 17:45

לאיש לא היה ספק לאן יילך המשחק בין הסיהוקס החזקים לג'אגוארס הגרועים וזה בדיוק מה שקרה. כבר אחרי מחצית וקצת ראסל ווילסון היה עם ארבעה טאצ'דאונים והמארחים עלו ל-0:31, לפני שג'קסונוויל מיזערה נזקים קלות. ווילסון סיים עם 202 יארד וגם רשם איבוד ופאמבל, מחליפו טרבאריס ג'קסון הספיק לרשום טאצ'דאון בעצמו. אצל הג'אגוארס, 235 יארד וצמד איבודים לצ'אד הני, 143 יארד באוויר לססיל שורטס.

מיאמי (0:3) - אטלנטה (2:1) 23:27

ההפתעה הזו הייתה באוויר והיא אכן קרתה. הדולפינס המצוינים שומרים על מאזן מושלם, העונה של הפאלקונס ממשיכה להיתקל בקשיים וניו אורלינס בורחת. המשחק הזה היה צמוד ולקראת סוף הרבע השלישי בריאן הארטליין תפס ל-18 יארד וטאצ'דאון כדי להשוות ל-20:20. אטלנטה עוד עלתה ליתרון, אבל 38 שניות לבאזר, ריאן טניהיל התחבר עם דיון סימס לטאצ'דאון המנצח. טניהיל סיים עם 236 יארד, צמד ואיבוד, מאט ריאן שלח 231 יארד, צמד ואיבוד. 115 יארד באוויר לחוליו ג'ונס.

ניו יורק ג'טס (1:2) - בפאלו (2:1) 20:27

משחק הפכפך בתפוח הגדול הלך לסילונים, שחזרו למאזן חיובי. ג'ינו סמית' שלח לייזר של 51 יארד לסטיבן היל והג'טס כבר הובילו 6:20, אבל בפאלו השוותה עם מסירה של אי ג'יי מנואל לסקוט צ'נדלר ל-33 יארד, 10:39 לסיום. קצת יותר מדקה אחר כך, סמית' הכריע את הסיפור עם עוד פצצה, הפעם 69 יארד לידיים של סנטוניו הולמס. הרוקי המארח סגר 331 יארד, צמד טאצ'ים וצמד איבודים, הוא מצא את הולמס ל-154 יארד ואת היל ל-108. בילאל פאוול הרשים עם 149 יארד על הקרקע. מנואל, הרוקי האורח, סיים עם 243 יארד. אגב, הג'טס הפכו לקבוצה השנייה מאז מלחמת העולם השנייה שמנצחת משחק למרות 20 עבירות נגדה.

פיטסבורג (3:0) - שיקגו (0:3) 40:23

מהרגע הראשון נראה היה שהעונה של הסטילרס לא הולכת לשום מקום ומאז זה רק הופך ליותר ויותר גרוע. הברס לעומת זאת, בורחים לבית לאט לאט והם עדיין עם מאזן מושלם. שיקגו ברחה ל-3:24 מהיר בזכות גיחות לאנדזון של מאט פורטה ומייקל בוש והחזרת חטיפה של מייג'ור רייט (איזה שם אדיר) ל-38 יארד. הסטילרס, בעזרת שתי תפיסות באנדזון של אנטוניו בראון, השנייה פסיכית במיוחד, התקרבו עד ל-27:23 בתחילת הרבע האחרון, אבל טאצ'דאון של ג'יי קאטלר לארל בנט ומיד לאחר מכן החזרת פאמבל של ג'וליוס פפרס כל הדרך חתמו את המשחק הזה. פיטסבורג הייתה מאוד מבולבלת ואיבדה חמישה כדורים, ארבעה מהם הגיעו משתי חטיפות ושני פאמבלים באשמת בן רות'ליסברגר, שמסר גם ל-406 יארד וצמד. בשיקגו, ג'יי קאטלר הסתפק ב-159 יארד ואת השאר עשה פורטה עם 87 יארד על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully