וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון: "זה שופט עם תג אופ"א? אולי תג קלקיליה"

מנהל מכבי פתח תקוה איציק לוזון זעם על לירן ליאני שהרחיק את זיטו. רן בן שמעון מרוצה: "יכולנו להבקיע הרבה יותר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זעם גדול נרשם היום (ראשון) במכבי פתח תקוה אחרי ששחקן הקבוצה זיטו הורחק במהלך המשחק מול הפועל תל אביב (1:3 לאדומים, צפו בתקציר). בדקה ה-42 זיטו רדף אחרי רועי גורדנה, קשר האדומים נפל, והשופט לירן ליאני החליט להוציא לקשר האורחים את הכרטיס הצהוב השני, והותיר את מכבי פתח תקוה בעשרה שחקנים. בעקבות ההרחקה, האדומים השתלטו לגמרי על המשחק כשרועי גורדנה (45), איתי שכטר (52) ודור אלו (68, עצמי) הבקיעו. עמנואל אוגודה רק צימק (77).

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב חמשת שערי השבוע מחזור 3. ברני ארדוב
סוף סוף רואים אותו כובש. איתי שכטר/ברני ארדוב

בסיום המשחק שחרר רן בן שמעון הרבה מאוד לחץ, ואמר: "הבקענו שלושה שערים ויכולנו להבקיע הרבה יותר. הגענו לבלומפילד עם קהל מדהים ושיחקנו כדורגל חיובי. היינו צריכים את הניצחון הזה. אין לי ספק שיש פה קבוצה מאוד איכותית וכשיתווסף לה הביטחון וכשזה יתחבר, זה יתחבר להיות משהו מאוד חזק".

על החזרה של גיל ורמוט והשער של איתי שכטר אמר המאמן: "חיכיתי רק שגילי יהיה בריא. לאיתי היה חשוב מאוד הגול, אבל הרבה מעבר להצלחה שלהם, חשובה להם הצלחת הקבוצה. על מנת לחזור לכושר צריך לעשות לפעמים דברים מעבר למה שאתה רגיל אליהם".

בן שמעון התייחס גם להצלחה של באר שבע ואמר: "הפועל באר שבע קבוצה טובה, אבל עד שנכתיר להם כתרים ייקח זמן. מגיעה להם ההצלחה הזו, אבל הדרך שלהם עוד ארוכה והם עוד יצטרכו להוכיח את עצמם".

שי אבוטובול: "יש אנחת רווחה גדולה מאוד. פתחנו רע את העונה והיה חשוב לנצח ולקחת שלוש נקודות. אני מקווה שהמשחק הזה שחרר הרבה לחץ ושניראה במשחקים הבאים כמו במחצית השנייה. חיכינו לגילי ולשכטר ואנחנו שמחים שהם חזרו. גילי היה חסר וגם איתי היכולות והשגעונות שלו יבואו בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אין לי ספק שיש פה קבוצה מאוד איכותית וכשיתווסף לה הביטחון וכשזה יתחבר, זה יתחבר להיות משהו מאוד חזק". רן בן שמעון/ברני ארדוב

מנגד, במכבי פתח תקוה כעסו מאוד על ההרחקה ששינתה את המשחק. זיטו כאמור ספג צהוב שני שנוי במחלוקת, ומי שמיהר להגיב על ההחלטה של לירן ליאני הוא מנהל מכבי פתח תקוה איציק לוזון שזעם על ההחלטה. בראיון ב"ספורט2" במהלך המחצית תקף: "ראו שזיטו ניסה להימנע מספיגת הכרטיס הצהוב, השופט הזה גמר את המשחק. זה שופט עם תג פיפ"א? מבחינתי זה שופט עם תג קלקיליה".

מאמן מכבי פתח תקוה, משה סיני, אמר בסיום: "עמדנו טוב לפי תוכנית המשחק שלנו. ידענו שהפועל תעלה חזק עם התנופה של הקהל שלהם. אנחנו עמדנו טוב עד ההרחקה". על ההרחקה אמר סיני: "גורדנה נפל לבד, זיטו לא נגע בו. כשאתה מתחיל משחק ומקבל צהוב כבר בדקה העשירית זה קשה. פתחנו את העונה לא טוב, ייקח זמן לשחקנים החדשים להתחבר".

איציק לוזון מנכ"ל מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
עוד אמירה לא מכובדת. לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully