וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד מנגה: "היכולת הזאת לא תספיק נגד מכבי תל אביב"

22.9.2013 / 10:06

חלוץ קרית שמונה מרוצה מהניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד אבל יודע: "המחצית השנייה הייתה חלשה". בקבוצה מרוצים מכחלון

one

שמחה גדולה נרשמה אמש (שבת) בעירוני קרית שמונה לאחר הנצחון על מ.ס אשדוד 0:1 שמעמיד את הקבוצה עם שש נקודות מתשע אפשריות רגע לפני משחק החוץ הגדול מול מכבי תל אביב ביום שבת. עוד סיבה לשמחה בקרית שמונה הייתה החזרה של תמיר כחלון לפעילות אחרי חודשיים בהן נעדר בשל פציעה. כחלון אמנם לא כבש או בישל אך הראה ניצוצות ובקבוצה מאמינים שהוא ישתלב חזרה ויהיה גורם מכריע העונה.

גם אופיר מזרחי שממשיך להפגין יכולת מצויינת קיבל מחמאות גדולות. החלוץ של הנבחרת הצעירה קיבל את ההזדמנות וכבש את שער הנצחון כברב בדקה השנייה, כשהוא אמור להמשיך ולקבל את הקרדיט מברק בכר. ברק בדש שנפצע יחזור בתחילת השבוע לאימונים אך הוא עדיין בספק גדול למשחק בשבת.

אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ימשיך לקבל קרדיט. אופיר מזרחי/ברני ארדוב

"הנצחון הזה היה חשוב מאוד עבורנו כדי שנקבל בטחון לקראת המפגש מול מכבי תל אביב. היכולת לא תספיק לנו נגד מכבי תל אביב", אמר דויד מנגה שרשם עוד משחק טוב במדי קבוצתו החדשה, "כל משחק בליגה הזו קשה, וזה לא חשוב ולא משנה נגד מי משחקים, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע או אשדוד, כל משחק הוא קשה וצריך להתכונן אליו טוב".

"המחצית השנייה שלנו הייתה חלשה אתמול", ניתח מנגה את המשחק מול אשדוד, "אני לא יודע מה קרה לנו אבל זה לא משחק שאנחנו רגילים לשחק כי הם באו לשחק קשוח והיו יותר אגרסיביים. בהתחלה היה קשה להשתלב כאן אבל עכשיו אני מרגיש כאן טוב מאוד ומאמין שיהיה אפשר לעשות הישגים יפים העונה עם קרית שמונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully