וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קוב מאוד

22.9.2013 / 9:29

אלכס קוב הכיש 12, הרייז ניצחו 1:5 את בולטימור וממשיכים להוביל את הווילד קארד. ניצחונות גם לקליבלנד וטקסס

AL ווילד קארד:

שבוע בלבד נותר לעונה הסדירה בליגה הבייסבול והדבר הכי מותח בסביבה כרגע הוא המאבק על כרטיס הווילד קארד. רשימת הרודפות הריאליות אחר שני הכרטיסים מתחילה להתקצר, אבל בצמרת נשאר קרב משולש מטורף לחלוטין.

* אלכס קוב, עם שמונה ושליש ו-12 הכשות, עשה קציצות מבולטימור וסידר לטמפה 1:5. הרייז מובילים את מירוץ הווילד קארד, האוריולס די גמרו את הסיפור והם בפיגור 3.5 משחקים מהכרטיס השני, כשנותרו להם שמונה בלבד לשחק.

* מיד אחרי טמפה, בפיגור חצי משחק אבל עם הכרטיס השני ביד נכון לרגע זה, נמצאת קליבלנד, שממשיכה לעשות את שלה וניצחה 1:4 את יוסטון.

* טקסס לא מוותרת ואחרי 1:3 בקנזס סיטי, עם שמונה וחמישה מעולים של מאט גארזה, היא בפיגור חצי משחק בלבד מהאינדיאנס. הרויאלס כבר רחוקים 3.5 משחקים וגם הסיפור שלהם די נגמר.

* המרחק של היאנקיז הוא שלושה משחקים אחרי 0:6 על סן פרנסיסקו. איבן נובה הפציץ משחק מלא, שבע הכשות והשתקה, אלפונסו סוריאנו חבט לעוד הומראן.

אלכס קוב טמפה ביי רייז. Mike Ehrmann, GettyImages
שמר על היתרון של הרייז. קוב/GettyImages, Mike Ehrmann

NL מרכז:

* הקרב הגדול השני נמצא כרגע בשליטה די מוחלטת של סנט לואיס, שניצחה 2:7 במילווקי בזכות עוד הומראן של מאט אדאמס הלוהט ושמרה על פער שני משחקים בראשות הבית.

* הקרדינלס נהנים מכך שבסדרה המקבילה, שתי היריבות פוגעות זו בזו. הפעם, פיטסבורג, עם פנינה של שבעה אינינגים ו-12 סטרייקאאוטים מצד אי ג'יי בארנט, הייתה זו שניצחה 2:4 את סינסינטי. הפייראטס מובילים על הרדס במשחק אחד ושתי הקבוצות מחזיקות בכרטיסי הווילד קארד.

* משחקים נוספים: הקאבס שמו שלוש ריצות באינינג השמיני, ניצחו את אטלנטה 1:3 ומנעו מהברייבס לזכות ב-NL מזרח בינתיים. המטס ניצחו 4:5 בפילדלפיה במשחק שקוצר לשבעה אינינגים בגלל הגשם. אוקלנד הורידה את מספר הקסם ל-1 אחרי 1:9 על מינסוטה. דטרויט השוותה עם שש ריצות באינינג התשיעי וניצחה 6:7 את הווייט סוקס ב-12 אינינגים, כדי להוריד את מספר הקסם ל-2. אריזונה ניצחה 2:7 את קולורדו. טורונטו הנחילה לקליי בוכהולץ הפסד ראשון העונה וגברה 2:4 על בוסטון. קלייטון קרשאו הכיש עשרה, הוריד את ה-ERA ל-1.88 בלתי נתפס וסידר לדודג'רס 0:4 על סן דייגו. האיינג'לס ניצחו 5:6 את סיאטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully