וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "לא רציני לדבר על אליפות. תראו מה קרה לאשדוד"

22.9.2013 / 6:47

למרות ההצלחה, ברדה שומר על פרופיל נמוך. שחקנים חוששים מהגעת גליינור פלט, ברדה: "ייקח לו כמה שבועות להיכנס לכושר"

one

"לא האמנו שנפתח ככה, אבל עדיין, קשה מאוד להגדיר אותנו כמועמדים לאליפות. אנחנו לא שואפים לשם כי זה פחות ריאלי, וזה יכול להרוס אותנו. אלישע ביקש מאיתנו לחיות ממשחק למשחק. זה קלישאתי, אבל למדנו בשנתיים האחרונות שבמועדון הזה אי אפשר לדבר בשפה אחרת". כך אמרו שחקנים בהפועל באר שבע לאחר ה-1:2 אמש (שבת) בעכו, ששמר על מאזן מושלם לקבוצה של אלישע לוי. במועדון הזהירו את השחקנים מהצהרות על מאבק האליפות.

צפו באסר ואראל מעניקים לבאר שבע 1:2 על עכו

אלישע לוי אחרי המהפך: "גילינו הרבה אופי"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים אחרי הניצחון על הפועל עכו. רויטרס
קיבלו אזהרה על הצהרות. שחקני באר שבע/רויטרס

החלוץ אליניב ברדה אמר: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד. ספגנו מהתקפה לא מחויבת כי השופט הוציא את בוזגלו החוצה בגלל הגרביים והיינו בעשרה שחקנים. היה מקום לעצור את המשחק. שמח שהצלחנו להבקיע שער יוצא מהכלל. נאסר הבטיח השבוע שאחרי הגול בראש הוא ייתן גם אחד ברגל והוא קיים. גילינו אופי וחזרנו מפיגור מול קבוצה שהגיעה שונה לגמרי משני המחזורים הראשונים ומגיעות לה מחמאות".

"בתחילת העונה הקבוצה התחילה עם רף ציפיות גבוה ואנחנו צריכים להוכיח שאנחנו ראויים להיות שחקנים שמצפים מהם. זה לא רציני לדבר על אליפות במחזור שלישי. בעונה שעברה אשדוד התחילה את העונה עם חמש מחמש וסיימה בפלייאוף התחתון אז בואו נרד לקרקע", הוסיף החלוץ שנשאל על הרכש החדש גליינור פלט ששיחק איתו בגנק: "פלט שחקן חזק מאוד וטכני שהבקיע שערים בהולנד ובבלגיה ואני מתאר לעצמי שייקח לו כמה שבועות להיכנס לכושר. מאמין שהוא יוכל לעזור לנו"

פלט נחת בישראל וצפה במשחק בעכו. השחקן אמור לחתום רשמית על החוזה לשנתיים רק היום, משום שהוא טרם עבר בדיקות רפואיות. השחקנים יודעים שהתחרות על חולצת ההרכב תהיה קשה יותר. כבר עתה ברור שאליניב ברדה יהיה השחקן החשוב במערך ההתקפי, יחד עם מאור בוזגלו. בהנחה שגם פלט יפתח בהרכב המשמעות היא ברורה - סיראז' נאסר שנמצא בכושר מצוין, דובב גבאי ותומר סויסה יתחרו על עמדה אחת בקישור כשגם פיראס עוואד וניקולס פלצ'וק ממתינים להזדמנות על הספסל. אצל חלק משחקני הקבוצה נשמע חשש מסוים שהגעת פלט תפגע במרקם החברתי שנוצר. "בהפועל באר שבע של העונה שחקנים צריכים לדעת שכדי לשחק בהרכב הם יצטרכו להתאמץ, הרבה יותר מבעונה שעברה. רק שחקנים שישמרו על יציבות יישארו ב-11", הסבירו במועדון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
"מאמין שפלט יוכל לעזור לנו". אליניב ברדה/אדריאן הרבשטיין

נאסר שכבש שער שלישי ברציפות ממשיך להפתיע. בעונה שעברה הוא כבש שני שערי ליגה בלבד. במועדון ישימו דגש על יציאת שחקנים מחוץ לתחומי המגרש במהלך המשחק. הסיבה: השער שהובקע אתמול כשמאור בוזגלו לא היה על המגרש ויכל להמתין עוד מספר שניות לטיפול. אליניב ברדה שוב זכה למירב המחמאות כשבמועדון אמרו עליו: "בהתחלה היה חשש בגלל הסכומים שהיה צריך להוציא עליו, אבל עד עכשיו הוא שווה כל שקל. פשוט תענוג לראות מה הוא עושה עם הכדור". מנגד, אביתר אילוז זכה לביקורת על החולשה באגף ימין. אלישע לוי שוקל לתת הזדמנות לבן ביטון, שהפגין יכולת מרשימה במשחקי המבחן העונה.

באר שבע השוותה אמש את שיא המועדון לניצחונות רצופים מפתיחת העונה: 3. השיא הקודם הושג בעונת האליפות של 74/75. אם לא הייתה סופגת, הייתה משווה את שיא המועדון לאי ספיגה בפתיחת עונה: 3 משחקים. זה קרה רק פעמיים, בעונת 80/81 ועוד קודם לכן, בעונת האליפות של 74/75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully