וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "תנצחו בשני כדי שלא יתחיל כדור שלג"

נשיא מכבי חיפה הגיע לאימון ואמר לשחקניו: "אם נתתם מעצמכם 100 אחוז עד עכשיו, אנחנו לא מספיק טובים". החלוץ שובל גוזלן הרשים בנוער עם צמד מול מכבי תל אביב

צילום ועריכה: קובי אליהו

יומיים לאחר ההפסד 1:0 לאלקמאר במחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית, החלה היום (שבת) מכבי חיפה את הכנותיה לקראת המשחק הגדול ביום שני, בו תארח בקרית אליעזר את האלופה מכבי תל אביב.

כלקח מהעונה שעברה ולאחר שני הפסדים רצופים, למ.ס. אשדוד ואלקמאר, החליט נשיא המועדון יעקב שחר להגיע לאימון ולערוך שיחה עם השחקנים: "מישהו פה יכול להגיד לי שנתתם 100 אחוז בשני המשחקים האחרונים?", אמר הנשיא לשחקני הקבוצה, "אם כן נתתם 100 אחוז וככה הקבוצה נראית, אז אנחנו לא מספיק טובים ואם לא נתתם 100 אחוז, זה חמור מאוד. אני לא רוצה שיתחיל פה כדור שלג כמו בעונה שעברה ואני מצפה שתנצחו את המשחק ביום שני".

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. קובי אליהו
לא מרוצה מהיכולת עד עכשיו. שחר/קובי אליהו

מלבד הדברים של שחר, על פי האימון שנערך היום מסתמן כי ההרכב של בנאדו לקראת המשחק יכלול לפחות שינוי אחד. אלון תורג'מן צפוי לרדת לספסל ואת מקומו בהרכב יתפוס דינו אנדלובו. בנאדו עדיין מתלבט האם לבצע שינויים נוספים וכרגע נראה שחילוף החלוצים יהיה השינוי המשמעותי היחיד. עוד לקראת המשחק, טאלב טואטחה עדיין לא כשיר ואת עמדת המגן השמאלי ימשיך לאייש שמואל שיימן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שובל גוזלן, מכבי חיפה נוער, חוגג בגמר גביע המדינה לנוער. מגד גוזני
גוזלן חוגג/מגד גוזני

נוער: מכבי חיפה ניצחה 2:3 את מכבי תל אביב

ביום שני תפגוש מכבי חיפה את מכבי תל אביב במשחק הגדול של הסיבוב, אבל כבר היום נפגשו קבוצות הנוער של המועדונים בקרב מרתק בליגת העל לנוער. ובקרב זה ניצחו הירוקים, 2:3, עם צמד של החלוץ הצעיר והמבטיח שובל גוזלן.

בדקה ה-25 כבש גוזלן בנגיחה, ועשה את ה-0:1. סער קלדרון ממכבי תל אביב השווה ל-1:1, ובדקה ה-50 הלחץ הירוק ניב פרי - 1:2, ושוב גוזלן, הפעם בבעיטה חזקה. מיכה לאוטה המשיך את החגיגה עם 1:3 לירווקים. כמה דקות לאחר מכן, אופק ברזני, בעזרתו של בהאא חלבי החיפאי, צימק ל-3:2. בדקה ה-83 הורחק הקפטן הירוק יובל יוסיפוביץ'. למרות ההרחקה, חיפה שמרה על התוצאה ורשמה ניצחון יוקרתי על יריבתה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully