וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון אלופת ה-AL מזרח

21.9.2013 / 8:15

הרד סוקס ניצחו 3:6 את טורונטו וזכו בבית לראשונה מזה 6 שנים. גרנד סלאם לאיי-רוד, ניצחון ב-18 אינ' לטמפה על בולטימור

זה היה רק עניין של זמן עד שזה יהפוך לפורמלי. הלילה (בין שישי לשבת), זה אכן קרה: בוסטון רד סוקס היא אלופת ה-AL מזרח, אחרי 3:6 ביתי על טורונטו. באופן סמלי, הזכייה של הרד סוקס בבית, לראשונה מאז עונת האליפות ב-2007, הגיעה עם הניצחון ה-94 שלהם העונה, אחד יותר מכמות ההפסדים בכל העונה שעברה. כמו לאורך העונה כולה, ג'ון לסטר שוב היה במיטבו עם שבעה ושמונה, בעוד מייק קארפ הכניס שלוש ריצות.

דייויד אורטיז בוסטון רד סוקס חוגג זכייה ב-AL מזרח. GettyImages
זמן לחגוג. דייויד אורטיז/GettyImages

AL ווילד קארד:

* קליבלנד השלימה את המהפך הגדול שלה ועקפה את טקסס בחצי משחק. האינדיאנס ניצחו 1:2 את יוסטון במשחק שקוצר לשבעה אינינגים בשל גשם.

* הריינג'רס לעומת זאת, ספגו הפסד 2:1 בקנזס סיטי ונראה שהם עומדים להישאר מחוץ לפלייאוף. הרויאלס רחוקים כעת 2.5 משחקים מהווילד קארד, אולם נותרו להם תשעה משחקים בלבד העונה.

* היאנקיז הורידו את הפיגור שלהם לשלושה משחקים, אחרי 1:5 על סן פרנסיסקו, כולל גרנד סלאם של אלכס רודריגז.

* אבל עם כל הכבוד לאחרות, ה-משחק של הלילה התקיים בטמפה ביי. אחרי 18 אינינגים מתישים ו-6:54 שעות של בייסבול, דויד דה חסוס שלח ווקאוף סינגל וניצחה עבור הרייז את בולטימור, 5:6. טמפה מובילה את הווילד קארד ביתרון חצי משחק על קליבלנד השנייה, בולטימור נפלה לפיגור 2.5 משחקים ואולי ההפסד הזה גמר לה את העונה.

אלכס רודריגז שחקני ניו יורק יאנקיז חוגגים. GettyImages
שום דבר לא מזיז לאיי רוד/GettyImages

NL מרכז:

* סינסינטי השיגה ניצחון אדיר בפיטסבורג. הרדס השוו עם שלוש ריצות באינינג התשיעי וניצחו בעשירי 5:6 מהומראן של ג'ואי ווטו. שתי הקבוצות בשוויון כעת במאזן: 66:88.

* מי שאמרה תודה היא סנט לואיס, שמצידה נזקקה לדרמה וניצחה 6:7 במילווקי אחרי עשרה אינינגים. היא מובילה את הבית בשני משחקים כעת.

* משחקים נוספים: אטלנטה שמה ארבע ריצות באינינג התשיעי, ניצחה 5:9 את הקאבס בחוץ והורידה את מספר הקסם שלה ל-1. וושינגטון ממשיכה ללהוט מאוחר מדי והביסה 0:8 את מיאמי בזכות משחק מלא ותשעה הכשות של ג'ורדן צימרמן. דייויד רייט חזר לפעילות וחבט להומראן, המטס ניצחו 4:6 בפילדלפיה. מקס שרצר סופסוף הגיע ל-20 ניצחונות, דטרויט גברה 5:12 על הווייט סוקס. קולורדו נעזרה בארבעה הומראנים וניצחה 4:9 את אריזונה. סן דייגו עברה את הדודג'רס המשועממים עם 0:2. אוקלנד הורידה את מספר הקסם ל-2 אחרי 0:11 מוחץ על מינסוטה. האיינג'לס ניצחו 2:3 את סיאטל ב-11 אינינגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully