וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - הפועל רעננה: מנחם קורצקי חוזר לגרונדמן

המאמן שעזב את רמת השרון ינסה להכניע אותה. אבו זייד ואמבולה עשויים לערוך הופעת בכורה (ש', 19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

* משחק בין שתי קבוצות שמעולם לא נפגשו בליגה הראשונה. הפעם האחרונה שזה קרה: בספטמבר שעבר, במשחק בין הפועל רמת גן לעירוני רמת השרון. נגמר 1:1 אגב.

* המפגש האחרון בין שתי הקבוצות היה בלאומית, באפריל 2011. אורן ניסים כבש את השער היחיד במשחק ורמת השרון ניצחה (בגרונדמן).

* לרפי כהן, מאמן רמת השרון, אין ניצחון בית בליגה הראשונה. מצד שני, הוא אימן רק ב-3 משחקים כאלה עד כה.

* במחצית מהמשחקים שחלים זטמה שפט בליגה הראשונה, קבוצת הבית ניצחה (16 מ-32).

* רמת השרון ורעננה הן שתי הקבוצות היחידות שממוצע ההבקעות שלהן בליגת העל נמוך משער למשחק (0.92 לרמת השרון, 0.95 לרעננה).

לאתר דריבליסט

אסי בלדוט שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
מפגש פיקנטי עבורו. אסי בלדוט/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות

הפועל ניר רמת השרון:

המאמן לשעבר, מנחם קורצקי, שתקע יתד עם הקבוצה בליגת העל, יגיע הפעם בתור אורח עם היריבה. יחד עמו יגיעו גם שחקני רמת השרון בעבר, יניב לביא, גל ניר ואסי בלדוט והמפגש איתם צפוי להיות פיקנטי. גורם ברמת השרון אף אמר: "אם לא הייתה כאן פוליטיקה והיו נותנים בשקט לבחור בקורצקי בקיץ, לא היינו במצב שאנחנו נמצאים בו היום".

המאמן רפי כהן טרם החליט סופית מי ישחקו בהרכב, כאשר בחלק הקדמי קיימת התלבטות בין חלוץ אחד (אמיר האדזיץ') או שניים (אפרים טאקה וקני סייף תורגלו כאופציות). חסן אבו זייד, שהושאל ממכבי תל אביב, עשוי לערוך הופעת בכורה.

הפועל רעננה:

ימים שקטים עוברים על העולה החדשה שפתחה את העונה בסערה ונראתה טוב במחזורי הפתיחה. מבחינתם של יניב לביא, אסי בלדוט, גל ניר והמאמן מנחם קורצקי מדובר במפגש פיקנטי מול האקסית. בלדוט עצמו לא מתרגש יותר מדי: "ההכנות הן אותו דבר. אנחנו עושים עבודה טובה וזה נותן שקט למועדון. כך צריך שיהיה בקבוצה בריאה ואני לא מופתע מעצמנו. ראיתי מראש מי השחקנים ומי הצוות, אבל אסור לאף אחד להסתנוור מזה".

רעננה אמורה לפתוח בהרכב זהה לזה שפתח בשני המחזורים הראשונים, אך לקורצקי יש התלבטות אחת לגבי עמדת המגן השמאלי כאשר מי שזכה לקבל את הקרדיט עד כה היה יוגב לרמן, אך בינתיים קיבלה הקבוצה את השחרור הבינלאומי של עמנואל אמבולה שעשוי לעלות ב-11. פרט לכך, החלק הקדמי ימשיך לכלול את ממאדו צ'אם, אנתוני נווקאמה ואאודיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל רעננה גל ניר. ברני ארדוב
עוד מבחן חשוב עבורו. גל ניר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: גל ניר

גל ניר נחשב לאחד החוליות החזקות ברעננה, וכעת כשהוא פוגש את האקסית הוא ינסה להמשיך את פתיחת העונה החלומית של העולה החדשה. ניר יצטרך לשים את ההתרגשות בצד ולדאוג שהקשר המצוין שלו שעבד בשני המשחקים הראשונים עם חוליית ההגנה יכול להפוך לחולייה החזקה ברעננה.

הפועל ניר רמת השרון: רפי כהן

חיים שאבו מונה לעוזר המאמן על מנת לתת גיבוי, אך נראה כי מעמדו של כהן מעורער זה מספר שבועות והפסד נוסף עשוי לשלוח אותו הביתה, במיוחד אם ההפסד הזה יגיע דווקא מול המאמן אותו כל כך רצו לראות במועדון במהלך הקיץ.

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, לואי טהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה (יוגב לרמן), תמיר כהן, בן בנימין, אסי בלדוט, אנתוני נווקאמה, אאודיס, ממאדו צ'אם.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, ידרנקו בוגיצ'ביץ', מאיר גבאי, אורי שטרית, חסן אבו זייד, גל בראל, יוסי שבחון, קני סייף, אפרים טאקה, אמיר האדזיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully