וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לוס אנג'לס דודג'רס אלופת ה-NL מערב

20.9.2013 / 9:06

הקבוצה של מג'יק ניצחה 6:7 באריזונה וחגגה בצורה שהרגיזה את המקומיים. בוסטון בפלייאוף אחרי 1:3 על בולטימור

רגע לפני שמתפנים למאבקי המיקום על כרטיסי הפלייאוף האחרונים, צריך להחמיא לאלה שכבר שם. שתי קבוצות הבטיחו הלילה (בין חמישי לשישי) שהעונה שלהן תימשך גם באוקטובר. הדודג'רס ניצחו 6:7 באריזונה בזכות צמד הומראנים של הנלי רמירז הנהדר ולמרות אינינג שלישי בן שש ריצות מצד המארחים וזכו באליפות ה-NL מערב לראשונה מאז 2009. הם חגגו זאת עם קפיצה למזרקה באצטדיון צ'ייס פילד, מה שמאוד הרגיז את אנשי ושחקני אריזונה.

* גם בוסטון חגגה הלילה ולמרות שהיא עדיין לא הבטיחה רשמית את הזכייה ב-AL מזרח, היא כן הבטיחה לעצמה מקום בפלייאוף אחרי 1:3 ביתי על בולטימור. ג'ון לאקי שוב היה במיטבו עם משחק מלא ושמונה הכשות. האוריולס התרחקו למרחק שני משחקים מכרטיס הווילד קארד.

הנלי רמירז לוס אנג'לס דודג'רס. Christian Petersen, GettyImages
הדודג'רס חוגגים. רמירז/GettyImages, Christian Petersen

AL ווילד קארד:

* ומה קרה בגזרות הלוהטות באמת? טקסס נעזרה בארבעה הומראנים וחלקה סדרה עם טמפה ביי אחרי ניצחון חוץ 2:8 ושתי הקבוצות במאזן שווה, 69:83.

* שתיהן מקדימות בחצי משחק את קליבלנד, שממשיכה לרדוף ונעזרה בווקאוף סינגל של מאט קרסון באינינג ה-11 כדי לעבור 1:2 את יוסטון.

* היאנקיז הפסידו 6:2 בטורונטו והמירוץ שלהם נראה גמור בפיגור 3.5 משחקים וכאשר נותרו להם תשע בלבד.

NL מרכז:

* ווקאוף טריפל של קורי דיקרסון אחרי 5:09 שעות של משחק נתן לקולורדו 6:7 דרמטי על סנט לואיס והיתרון של הקרדינלס הצטמק למשחק אחד בלבד.

* פיטסבורג מצידה, עשתה את העבודה עם 1:10 על סן דייגו. גאריט קול היה ענק עם שישה אינינגים ו-12 סטרייקאאוטים.

* משחקים נוספים: דטרויט קרובה לזכות ב-AL מרכז אחרי 4:5 על סיאטל. מדיסון באמגארנר הכיש עשרה ב-1:2 של סן פרנסיסקו על המטס. הקאבס ניצחו 1:5 את מילווקי. וושינגטון גברה 2:3 ע למיאמי בזכות הומראן של ברייס הארפר. אוקלנד ניצחה 6:8 את מינסוטה והיא על סף זכייה ב-AL מערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully