וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לא עוזב את העיר

20.9.2013 / 8:50

אנדי ריד חזר לפילדלפיה וניצח בגדול, 16:26. קנזס סיטי עדיין במאזן מושלם, משחק ענק לליינבקר ג'סטין יוסטון

פילדלפיה (2:1) - קנזס סיטי (3:0) 26:16

אנדי ריד חזר הלילה (בין חמישי לשישי) לאצטדיון אותו הוא מכיר טוב יותר מכל אחד אחר, ה"לינקולן פיננשל פילד" בפילדלפיה ועשה את מה שהוא הצטיין בו כל כך במהלך 14 השנים שלו בעיר האחווה: ניצח.

הצ'יפס, שבשנה שעברה סיימו עם שני ניצחונות בלבד, הפכו לקבוצה השישית מאז 1970 שהופכת עונה גרועה כל כך לפתיחה של 0:3, כשהם נעזרים בעובדה שעדיין לא איבדו כדור העונה.

אנדי ריד מאמן קנזס סיטי צ'יפס עם ג'סטין יוסטון. Rich Schultz, GettyImages
שני כוכבי הניצחון. ריד חוטף מקלחת גטורייד, יוסטון משקיף באושר/GettyImages, Rich Schultz

הליינבקר ג'סטין יוסטון היה עצום וסיים עם 4.5 סאקים על מייקל ויק, כשהוא משווה שיא מועדון. הוא גם אסף שני פאמבלים. ויק עצמו, למרות ריצה ל-61 יארד ברבע הראשון, היה חלש להחריד עם 201 יארד ב-13 מ-30 בלבד, טאצ'דאון, שני איבודים ושני פאמבלים. גם 158 יארד בריצה של לשון מקוי הלוהט ועוד 95 על הקרקע מצד ויק לא מנעו את ההפסד השני ברציפות של האיגלס בביתם.

מנגד, אלכס סמית' שוב עשה בדיוק את מה שהוא יודע, לשחק בביטחון ולא לעשות בלגן ונראה שאנדי ריד מוציא ממנו את המיטב. סמית' מסר ל-273 יארד, 141 מהם לדוני אייברי. ג'מאל צ'ארלס סיפק הצגה עם 92 יארד וטאצ'דאון על הקרקע ו-80 יארד באוויר. את הטאצ'דאון הראשון של קנזס סיטי במשחק רשם אריק ברי, שהחזיר חטיפה ל-38 יארד.

גם לפילי היו שני טאצ'דאונים, של ג'ייסון אוואנט ממסירה של ויק ברבע הראשון ועם ריצה ל-41 יארד של מקוי ברבע האחרון, אבל קנזס סיטי שמרה היטב, ברחה לפער גדול ונעזרה בארבעה שערי שדה של ריאן סוקופ כדי לחגוג בסיום עוד ניצחון גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully