וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "חסר לנו מישהו שיעשה את הפעולה האחרונה"

20.9.2013 / 7:13

הירוקים בעטו למסגרת רק פעמיים בהפסד לאלקמאר: "היה קל יותר עם חלוץ בעל שיעור קומה". על צוצאליץ': "טועה פעם בעונה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

"אין ספק שיש לנו בעיה בשליש האחרון. חסר לנו מישהו שיעשה את הפעולה האחרונה. זה לא קשור לשמעון אבוחצירא או לשחק כזה או אחר. היה יותר קל להתמודד באירופה וגם בליגה עם חלוץ בעל שיעור קומה". כך אמרו אתמול שחקנים במכבי חיפה לאחר ההפסד לאלקמאר, הפסד שני ברציפות לאריק בנאדו בכל המסגרות. הסטטיסטיקה במשחק מדברת בעד עצמה. מתוך 20 ניסיונות איום על השער, חיפה בעטה 10 פעמים מחוץ למסגרת ורק פעמיים למסגרת (חן עזרא עם שני הניסיונות). ההולנדים בעטו פעמיים למסגרת מתוך שישה ניסיונות איום.

מספר ימים לאחר תום מועד ההעברות, בחיפה עדיין לא חושבים לצרף חלוץ חופשי ולשחרר את אחד הזרים, אלא ישקלו את נושא החיזוק לקראת ינואר. הנשיא יעקב שחר שנכח במשחק לא נכנס לחדר ההלבשה ולא שוחח עם השחקנים. אריק בנאדו ישוחח עימם באימון הקרוב, וינסה לגרום להם לשכוח את ההפסד לקראת המשחק המסקרן ביום שני מול מכבי תל אביב. "אין לנו הרבה זמן לבכות, תרימו את הראש. צריך להמשיך הלאה", אמרו שחקנים בחדר ההלבשה. במכבי חיפה היה מי שיצא להגנת שחקני ההתקפה: "הם השתדלו מאוד ועשו הרבה תנועה. פשוט לא הלך להם היום. ברגע שאבוחצירא ייתן גול, הוא יתחיל לפרוח. הוא עשה הרבה עבודה היום גם אם לא הבקיע".

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה מול אלקמאר. אדריאן הרבשטיין
"ברגע שאבוחצירא ייתן גול, הוא יתחיל לפרוח"/אדריאן הרבשטיין

לשחקני הקבוצה היה גם מה לומר על מבקיע השער הבודד במשחק, יוהאן ברג גודמונדסון. כפי שפורסם השבוע, המאמן שם דגש על השחקן באסיפות, לאחר שכבש שלושער ב-4:4 המטורף של נבחרתו איסלנד מול שוויץ ושחקנים צוטטו לאחר האסיפה כשאמרו: "הוא האיש המסוכן בהתקפה של אלקמאר, ועליו בעיקר צריך לשים את הדגש". לאחר המשחק אתמול אמרו: "השער לא נבע ממהלך טכני מובהק שיכולנו להתמודד מולו, אלא מטעות בהגנה. כל המשחק חיפשנו אותו וידענו שהוא מסוכן. רוב המשחק הוא לא עשה יותר מדי, אבל הספיקה לו הזדמנות אחת כדי לעשות גול". על הטעות של אדין צוצאליץ' בשער אמרו שחקנים בקבוצה: "עד עכשיו הוא טעה בערך פעם בעונה. אם זאת הטעות השנתית שלו, כולם מוכנים לקבל את זה".

הקשר גוסטבו בוקולי נשאל על העייפות במחצית השניה ואמר: "היה קצב גבוה לשני הצדדים. במחצית השניה שתי הקבוצות הורידו קצת את הקצב כי היה קצב מטורף במחצית הראשונה. זה הגיוני שתהיה ירידה במחצית השניה". בהמשך נשאל הקשר לגבי העובדה שהוא השחקן שסחט הכי הרבה עבירות מבין כל הקבוצות המשתתפות בליגה האירופית (אתמול, אגב, נעשו חמש עבירות על השחקן, יותר מכל שחקן אחר על המגרש). "אני סוחט הכי הרבה עבירות באירופה? אני עובד ורוצה שהקבוצה תצליח, אני רוצה לעשות פאולים, אבל עושים עליי. אני בא לעבוד. לעצם העניין, חבל שהפסדנו היום. צריך להמשיך לעבוד בדרך הזאת, אני בטוח שנעשה דברים יפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן אלקמאר AZ יוהאן גודמונדסון מול שחקן מכבי חיפה גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
"זה הגיוני שתהיה ירידה במחצית השניה". גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

"בטוח שאף אחד לא אוהב להפסיד", אמר הקשר שנשאל על ההפסד השני ברציפות של הקבוצה, כולל הליגה. "אשדוד שלה הפסדנו בליגה היא קבוצה חזקה מאוד. אני רואה שחסר משהו בחלק האחרון של המגרש. אם נשתפר בחלק הזה אני בטוח שבהמשך העונה נעשה דברים טובים".

המגן טאלב טואטחה (פצוע), הקשר אייל גולסה (מושעה) והחלוץ ויאם עמאשה (שוחרר) צפו במשחק מהיציע. השניים האחרונים ימשיכו לערוך אימונים בנפרד יחד עם איציק כהן וחן עזריאל, שעשוי לעבור לאחר ה-1 באוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully