וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקמן: "אם נעבוד כמו שצריך, נוכל להיות קבוצה מיוחדת"

19.9.2013 / 21:04

רכז מכבי ת"א דיבר לקראת היציאה למחנה האימון בבלגיה: "נוכל לראות איפה הרמה שלנו". סמית': "יש פה חבר'ה טובים"

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב תמריא מחר (שישי) בבוקר למחנה אימונים בבלגיה, שם תקיים משחקי אימון נגד אנטוורפן ושרלרואה. בעוד שבוע תטוס סגנית האלופה הישראלית מבריסל למוסקבה, שם תשתתף בטורניר גומלסקי ותתמודד מול לוקומוטיב קובאן ומול צסק?א או פנאתינייקוס (בהתאם לתוצאות הטורניר).

עוד קודם לכן, ערכה הקבוצה אימון בהדר יוסף, לאחריו אמר ריקי היקמן: "אני נרגש וכך כל החברים שלי, ננסה לבדוק איפה אנחנו נמצאים מבחינת כושר ויכולת מול קבוצות אחרות. צפויים לנו משחקים ראשונים מול קבוצות יורוליג, כך נוכל לראות מה הרמה שלנו. אני מקווה שנעמוד באתגר טוב". על הקבוצה המתגבשת אמר הרכז האמריקאי: "יש כאן חבורה של שחקנים נהדרים, יש אווירה טובה, כל עוד נמשיך לעבוד וללמוד את מה שצריך ואחד מהשני, נוכל להיות קבוצה מיוחדת. השחקנים החדשים נהדרים, וכיף להיות איתם". היקמן אף החמיא לניקולה וויצ'יץ' שמקפיד להתאמן ביחד עם השחקנים: "ניקולה הוא בחור נהדר ואפשר ללמוד ממנו הרבה".

שחקני מכבי תל אביב ריקי היקמן (ימין) לצד יוגב אוחיון. קובי אליהו
הם כבר מכירים אחד את השני היטב. היקמן ואוחיון/קובי אליהו

דווין סמית' הוסיף: "זו הרגשה טובה להיות במכבי עם כולם ואני מרגיש טוב, כולם כאן עכשיו ביחד. במחנה האימונים נתמודד עם כמה קבוצות, כולם נרגשים, כולם מנסים להשתפר כל יום. השחקנים בקבוצה מגיעים מוכנים לשחק ועם אווירה טובה וזה דבר טוב. כולנו מרגישים שיש לנו בחורים טובים, מנסים להכיר אחד את השני ודברים הולכים טוב עבורנו".

שון גי'יימס שנפצע במשחק אימון מול מכבי ראשון לציון טרם שב לאימונים, אולם במכבי מאמינים שיתחיל להתאמן בימים הקרובים. אגב, מסתמן כי ג'יימס, שכבר שוחח עם דיוויד בלאט על הנושא, ישמש כקפטן הקבוצה במקום ליאור אליהו. אלכס טיוס הפצוע ערך אימון חלקי, בעוד יובל נעימי, אותו בלאט רוצה להשאיר בקבוצה ושלא יושאל לקבוצה אחרת, כבר ערך הערב אימון מלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
הצהובים עובדים גם על האיות הלועזי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully