וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: דוניה שיינהולץ ימונה ליו"ר הקבוצה

19.9.2013 / 18:13

המנכ"ל אמור להתמנות כמחליפו של ברשישת בימים הקרובים. התלבטות בעמדת המגן מול באר שבע בין שגיב כהן לסבן

הפועל עכו מתכוננת במרץ לקראת המשחק החשוב בשבת נגד הפועל באר שבע אחרי שני ההפסדים הראשונים בפתיחת העונה, ובינתיים בהיבט הניהולי נדמה שצפויים מספר שינויים שעתידים להתרחש במהלך השבוע הבא. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יושב ראש הקבוצה יהודה ברשישת מתכוון להודיע על התפטרותו ולכנס את חברי הנהלת הקבוצה כשמי שאמור למלא את מקומו הוא המנהל הוותיק דוניה שיינהולץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שיינהולץ עם גיא דיין/מערכת וואלה, צילום מסך

במסגרת השינויים הצפויים, בעוד כחודש אמור לקום תאגיד שינהל את הקבוצה במקום העמותה הקיימת כאשר מינויו של שיינהולץ נחשב לזמני עד אשר תתמנה הנהלה חדשה. מי שיחליף את ברשישת כמורשה החתימה הוא חבר ההנהלה יגאל סוויסה.

לקראת ההתמודדות מול באר שבע סובל יובל נעים ממצוקת בלמים שכן משה מישאלוב מורחק וסרג'ה קנז'ביץ' שוחרר השבוע. מי שימלא את מקומו של מישאלוב הוותיק יהיה ברניסלב יובאנוביץ' שיוסט לעמדת הבלם וישתף פעולה עם אדי גוטליב. כמו כן, ליובל נעים יש התלבטות אם לפתוח כמגן על חשבונו של שניר משען עם קלמי סבן או שגיב כהן שתורגל השבוע בהרכב. מי שעדיין נמצא בספק לקראת המשחק הוא סטיבן כהן שמחלים מפציעה. אליאור סיידר יהיה החלוץ של עכו כשלאנדראו המאכזב יפתח על הספסל.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully