וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הבלתי ניתנים להכנעה

19.9.2013 / 9:02

הרייז עשו קאמבק ענק וניצחו את טקסס 3:4 ב-12 אינ' בקרב הווילד קארד. קליבלנד הפסידה, סנט לואיס בורחת

AL ווילד קארד:

* הסדרה הכי חשובה כרגע בליגה מתקיימת בטמפה ביי, שם הרייז פוגשים את טקסס בקרב ישיר בין שתי מובילות המירוץ לווילד קארד. אחרי שכל אחת מהקבוצות כבר לקחה משחק אחד, הלילה (בין רביעי לחמישי) קיבלנו דרמה אדירה, בסיומה הרייז חזרו להוביל את המאבק במשחק בעוד הריינג'רס רחוקים חצי משחק בלבד מקליבלנד. כריס ארצ'ר ודרק הולנד סיפקו תחילה קרב הגשות מעניין, אדריאן בלטרה כבר העלה את האורחים ליתרון באינינג ה-11, אבל בתחתית האינינג דייויד דה חזוס השאיר את המשחק בחיים ובאינינג הבא סינגל של דזמונד ג'נינגס נתן לטמפה את הניצחון, 3:4 דרמטי בסיום.

* כאמור, הבאה בתור היא קליבלנד, שהחמיצה הזדמנות והפסידה 7:2 בקנזס סיטי. הרויאלס מצידם, שוב צימקו את הפער ל-2.5 משחקים בלבד.

* בולטימור מנצלת עד תום את העובדה שבוסטון כבר די מנומנמת ולמרות הומראן בן שתי ריצות של דייויד אורטיז, האוריולס הצליחו לנצח שוב בפנווי פארק, הפעם 3:5 דרמטי אחרי 12 אינינגים מדאבל מכריע של כריס דייויס הענק. בולטימור בפיגור משחק אחד בלבד מול טקסס.

* ואחרונים חביבים כאן הם היאנקיז, שגם צימקו את הפער ל-2.5 משחקים מהטקסנים. אינינג שמיני של ארבע ריצות הספיק למהפך ול-3:4 בטורונטו.

כריס ארצ'ר שחקן טמפה ביי רייז. AP
טמפה ביי לא מוותרת על אף משחק. ארצ'ר/AP

NL מרכז:

* האם סנט לואיס סוגרת עניין? אדם ווינרייט הגיש שבעה ושני שליש, הכיש שמונה וזכה בניצחון 17 העונה. הקרדינלס גברו 3:4 על קולורדו.

* פיטסבורג לעומת זאת, שוב הפסידה בבית לסן דייגו, ששמה שתי ריצות באינינג התשיעי וחגגה עם 2:3 בסיום. הפער שלה מהקרדינלס כבר עומד על שני משחקים.

* סינסינטי מנצלת עד תום את המפגש מול יוסטון וניצחה 5:6 אחרי 13 אינינגים מתישים. הפער שלה מסנט לואיס: 2.5 משחקים.

* במקביל, וושינגטון הפסידה 5:2 לאטלנטה והפער שלה מסינסי במירוץ הווילד קארד גדל ל-5.5 משחקים, כך שנראה שהסיפור הזה די נגמר. מספר של אטלנטה: 2.

* הדודג'רס פספסו הזדמנות להבטיח את הזכייה ב-NL מערב אחרי הפסד 9:4 מול אריזונה, אצלה חבט פול גולדשמיט להומראן 34. הומראן 17 ליאסייל פויג.

* משחקים נוספים: מילווקי ניצחה 0:7 את הקאבס. המטס שמו ארבע ריצות בתשיעי, כולל ווקאוף סינגל של ג'וש סאטין וניצחו 5:4 את סן פרנסיסקו, ש"הבטיחה" מאזן שלילי. מיאמי ניצחה את פילדלפיה 3:4 בעשרה אינינגים. מינסוטה ניצחה 3:4 בשיקגו את הווייט סוקס. האיינג'לס גברו על אוקלנד 4:5 ב-11 אינינגים. ג'סטין ורלאנדר מדטרויט שוב הפסיד, הפעם 8:0 לסיאטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully