וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טרנט ריצ'רדסון עבר לאינדיאנפוליס

19.9.2013 / 2:18

טרייד מפתיע: תמורת הבחירה השלישית בדראפט 12' ישלחו הקולטס לקליבלנד בחירת סיבוב ראשון. קליידי גמר את העונה

אף אחד לא ראה את זה קורה, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) בוצע טרייד משמעותי מאוד ב-NFL: טרנט ריצ'רדסון, הרץ האחורי שנבחר במקום השלישי בדראפט 2012, עבר מקליבלנד לאינדיאנפוליס תמורת בחירת סיבוב ראשון עתידית, אותה שלחו הקולטס לקבוצה מאוהיו.

ריצ'רדסון, בוגר מכללת אלבמה, סיפק בעונתו הראשונה בליגה עונת רוקי מצוינת, אותה סיים עם 950 יארדים ו-11 טאצ'דאונים במדי הבראונס. העונה, בשני משחקי הפתיחה אותם הפסידה הקבוצה, הוא הוסיף 105 יארד ב-31 נשיאות. יחד עם זאת, ב-298 כדורים איתם רץ לאורך הקריירה הקצרה שלו בליגה, ריצ'רדסון סיפק רק שתי ריצות של למעלה מ-20 יארד.

טרנט ריצ'רדסון שחקן קליבלנד בראונס. Ron Schwane, AP
ינסה להפוך לכוכב לצד אנדרו לאק. ריצ'רדסון/AP, Ron Schwane

הטרייד הזה היה הפתעה ענקית עבור רבים ברחבי הליגה, כולל הקוורטרבק של קליבלנד ברנדון ווידן, שהודה כי הוא כלל לא ציפה למהלך. יחד עם זאת, מספר שחקנים בכירים בקליבלנד אמרו כי הם לא הופתעו ואחד מהם אף הוסיף: "טרנט צריך להבין כמה דברים לגבי עצמו אם הוא רוצה להיות שחקן משמעותי בליגה הזו".

המעבר הזה מגיע מספר ימים בלבד לאחר שהרץ האחורי הבכיר של אינדי, ויק בלארד, גמר את העונה. מלבד ריצ'רדסון, הקולטס מחזיקים במצבת הרצים שלהם גם באחמד בראדשו ודונלד בראון. בקליבלנד כבר חושבים על העתיד ובינתיים, הרץ הוותיק בן ה-31 וויליס מגהאי, שפתח את העונה כשחקן חופשי, צפוי להצטרף למועדון.

* חדשות רעות לדנבר ופייטון מאנינג: התאקל השמאלי של הקבוצה ריאן קליידי, ששומר על הצד העיוור של הקוורטרבק, נפצע וגמר את העונה. קליידי סובל מקרע בכף רגלו השמאלית. הוא חתם על הארכת חוזה משמעותית במהלך מחנה האימונים לקראת העונה הקרובה.

* עונשו של דשון גולדסון, הסייפטי של טמפה ביי, הומר מהרחקה ממשחק אחד לקנס בסך 100 אלף דולר והוא יוכל לשחק ביום ראשון מול ניו אינגלנד. גולדסון נקנס בשל פגיעת קסדה אל קסדה ברץ של ניו אורלינס, דארן ספרולס, במהלך המשחק בין הקבוצות ביום ראשון החולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully