וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מוחמד גדיר ומור שושן כשירים לבני יהודה

18.9.2013 / 18:37

החלוץ קיבל זריקות ששיפרו את המצב בברכו ואילו הבלם ייאבק על חולצת ההרכב. מרקובסקי הרשים באימון: "מזכיר את קוביקה"

one

בוידיאו: הניצחון של סכנין על עכו במחזור האחרון

מוחמד גדיר, שחקנה של בני סכנין, שהיה בספק למשחק מול בני יהודה ביום שבת הקרוב, צפוי להיות כשיר, זאת לאחר שהבהיר לצוות המקצועי והרפואי של הקבוצה כי הוא חש בטוב. גדיר סבל מרגישות בברך, אך זריקות שקיבל שיפרו את מצבו והוא צפוי לשחק.

גם הבלם מור שושן כשיר במאת אחוזים ויהיה בסגל. שושן נראה טוב מאוד באימונים לאחרונה והוא צפוי להיאבק העונה עם אברהם פאס ועלאא אבו סלאח על המקום במרכז ההגנה של סכנין.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מוכן למפגש מול הזהובים. גדיר/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה היו מרוצים מכך שהצליחו להעביר בבקרת התקציבים את החלוץ מרקו מרקובסקי, זאת למרות מספר בעיות שצצו בפגישה עם הבקרה. מרקובסקי לא היה האופציה הראשונה של הצוות המקצועי, אולם כעת מקווים שהוא ירשים ויתגלה כרכש מוצלח. שחקנים בקבוצה התרשמו מאוד מהמבנה הגופני של הסרבי וגורם במועדון אמר: "החלוץ מזכיר מאוד את אנז'יי קוביקה והיה לא רע באימון הראשון. אולי פגענו בול ונפתיע את כולם".

שכרו של מרקובסקי יעמוד על כ-115 אלף דולר לעונה, אך כידוע בסכנין הכניסו סעיף לפיו הם יוכלו להשתחרר מחוזהו בינואר. כבר לקראת אמצע דצמבר תודיע סכנין לשחקן האם הוא בתכניות שלה עד לסיום העונה. אם לא, יחפשו בסכנין שחקן אחר לעמדת החלוץ. אם הצוות המקצועי יבקש זאת לאחר המחזורים הקרובים, סכנין עשויה לחפש שחקן חופשי ולצרפו כזר נוסף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully