וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אום אל פאחם: "נלך לפיפ"א, יש דברים מסריחים"

18.9.2013 / 15:05

אום אל פאחם והפועל כפר סבא עדיין ממתינות להחלטה, אלי יאני: "לבי איתם. לאחרונה אנו יותר בבתי משפט מאשר במגרש"

קובי אליהו

עוד יום סוער עבר היום (רביעי) על מכבי אום אל פאחם בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הקבוצה הגיעה היום לדיון בעניינה בבית הדין העליון של ההתאחדות, אחרי שכבר הורדה לליגה א', ואחרי שבית המשפט המחוזי קבע שיתקיים דיון חוזר.

במהלך הדיון הארוך נרשמו מספר עימותים בין אנשי אום אל פאחם, נס ציונה והפועל כפר סבא, כשכל שלוש הקבוצות טוענות בתוקף שהן צריכות להיות הקבוצה ה-16 בליגה הלאומית. כזכור, בית הדין כבר החליט שכפר סבא תהיה בלאומית, אך בעקבות הערעורים נדחו שני המשחקים הראשונים של כפר סבא בליגה.

היום במהלך הדיון נציגי בקרת התקציבים טענו כי למעשה אום אל פאחם לא מצליחה להעמיד את תקציב המינימום, דבר שעורר את זעמם של אנשי הקבוצה. במהלך הדברים התפרץ יושב ראש הקבוצה, והוצא מהדיון.

ראשי קבוצת מכבי אום אל פאחם. קובי אליהו
מיואשים, כועסים, מתןסכלים. אנשי אום אל פאחם/קובי אליהו

איהאב מחמיד, מנכ"ל אום אל פאחם, אמר: "אם נרד ליגה, נמשיך להילחם. נלך לפיפ"א. יש דברים מסריחים, אמשיך עד הדקה ה-99, אנחנו הקורבן. אנחנו מוכנים מבחינה תקציבית, אבל נלחמים כדי שלא נהיה בליגה הלאומית".

אלי יאני, חבר בהנהלת הפועל כפר סבא: "לבנו עם אנשי אום אל פאחם. אני כספורטאי מעדיף לעלות על המגרש, ואנחנו יותר בבתי משפט מאשר על המגרש. עברנו הרבה דיונים, אנחנו סומכים על מוסדות השיפוט, אבל יש ליגה, והיא אמורה להתנהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully